Zakaj je že zavarovanje dražje?
Jaz sem imel lizing in zavarovanje ni bilo prav nič dražje. In to kako leto kasneje po tem, ko so se zavarovalnice izmislile tisto foro, da če je avto last pravne osebe, potem bi želele colat dodatno tako za AO kot za kasko. Dokler ni promet upadel in je pač ena od zavarovalnic tudi avte na lizing tretirala iz vidika lizingojemalca in ne lizingodajalca. In ko je ena tako začela, so to storile vse. Sicer pa je logično in takih for ne pozna noben v svetu. Zavarovanja avtomobilov pri finančnem lizingu se vedno tretira iz vidika lizingojemalca, edinole pri nas so bile druge ideje, ki so k sreči padle v vodo že zaradi konkurenčnega boja za stranke med zavarovalnicami.
Če bo vzel lizing pri hiši, ki je kaj vredna in pazi na svoj ugled in dolgoročno poslovanje, recimo Summit Leasing, NLB Leasing in podobno, se mu ni za bati, da bi njegov avto končal v stečajni masi.
Govorimo pa tukaj o finančnem lizingu. Operativni je nekaj povsem drugega in je namenjen podjetjem in samostojnim podjetnikom, fizikalca še nisem videl na njem.
Aja, glede avtomobilskega kredita, moj stari je nekoč vzel avto na kredit. No in v pogodbi je lepo pisalo, da mora biti avto kasko zavarovan in podobne fore, kot gredo pri lizingih. V principu je bil avto delno zavarovanje kredita, ostali del rizika, pa je res bil na zavarovalnici, ki izvaja zavarovanje kredita in je ob sklenitvi kredita tudi prejela dnarce za to. Noben ne daje dnarce na lepe oke, še posebej večjih zneskov. Se pa seveda dan današnji dobe ugodni krediti brez kakih posebnih zavarovalnih pogojev. So pa slednji vezani na daljše obdobje "bivanja" pri neki banki ter na n kratnik zneska mesečnih prihodkov na račun. Skratka gre za kredite z nižjim rizikom strankam, katere poslovanje in kreditno sposobnost poznajo.
Ogo