Salomona je itak polno ponaredkov, tu išči vzrok.....
Kak Mass, Tomas Sport ne kupim več niti vezalk.... superge razpadejo po 2-3 mesecih nošnje v službo in nazaj (Adidas, ne kaka leva jajca...), pa se ti potem en bedak, ki se ima za sodnega izvedenca usnjarske stroke, dela norca da je reklamacija zavrnjena ker ne znaš pravilno nositi superg, da imaš prerahlo zavezane vezalke.... a kaj si naj, zavežem tolk trdno da si krvni obtok ustavim??
Transport- punca najde čevlje, še hvalabogu da sem bil poleg, ker jih je že skoraj kupila, ko sem opazil da so na kar nekaj mestih poškodovani- usnje razpokano... čeprav je bil dizajn clean čevelj, ne izrabljen, razstavljen par ni imel nobenih poškodb. Naroči drugega, še posebej reče da naj je ne kličejo če pride spet kak razpokan, jo kličejo po nekaj dneh da je prispel.... pride tja, še enkrat so ji poskušali prodati isti čevelj. Dobesedno delanje norca
in nekdo ne bo pozoren in bo to kupil, čevelj bo razpadel po 2 mesecih, nadaljevanje se mi kar zdi kakšno bo...... namesto da bi po opozorilu stranke ta čevelj umaknili iz prodaje.
Pri nas gre firmam očitno tolk dobro, da se lahko na tak način delajo norca iz strank. Zanimivo, reklamacije pri tujih podjetjih se rešujejo tako, da se ne poslužujejo delanja debilov iz strank