brgo cisto prevec posplosujes, pri masini je pomembno se marsikaj drugega kot to ali je dizel ali bencinar. najmanj toliko pomembna je najprej prostornina motorja, potem gib in vrtina bata in v kaksnem razmerju sta (undersquare vs. oversquare motor), zasnova motorja in nastavitev ECUja. Lep primer je italjanski 1.9jtd, ki ima za isti motor razlicne (tovarniske) mape motorja. In sicer za tovorni del programa (Doblo, Multipla,..) in za osebna vozila (Bravo, Marea,..). Gremo naprej. Stari 2.0l bencinar VW, ki je prisel ven v zacetku l.00 je v Oktaviji delal cudeze, ker je po navoru in udobni voznji prekasal vsakrsnega dizla taksne prostornine, edina slaba stran je bila spet neumna euro norma kravatarjev v parlamentu in motor je zaradi malce visje porabe romal v kanto za smeti. Po drugi strani 2.5l M50 motor v BMWju trojki, podobno tezka rec, pod 4000rpm ne da od sebe nicesar. In tako naprej.