Problem je edino cena tega avta, naj bi bila med 60-70k dolarjev in to niti ni najvišji razred kot so S in BMW7 in A8 temveč bolj razred E, BMW5, A6... Nevem, meni se zdi ta reč kar draga.
No ja, saj povedo v videu če se prav spomnim, ne ljubi se mi ga gledat še 1x, je pa cca. 20cm krajši od trojice, in pravo toliko daljši od A6, BMW5, Mercedes E, zdaj pa ga uvrsti kam misliš da spada! Res da je notri lepo izdelan ampak glede na to da pride ven 2019 in da izgleda zadeva zelo "simpl" za ta čas, mislim da to nikakor ne spada v tisti rang. Dober bo če se bo sploh lahko kosal z novimi A6, BMW5, in E-jem. Avto takšnega ranga ki izide leta 2019 ne bo imel v celoti digitalnih števcev?K9 je kar lepo tega ranga. Je pa res, da jih tudi v Ameriki ne vidiš kaj dosti. Se pa zato prodajajo Cadenza (K7), ki je tega razreda. Stinger pa nekako sodi med Optimo in Cadenzo.
No ja, saj povedo v videu če se prav spomnim, ne ljubi se mi ga gledat še 1x, je pa cca. 20cm krajši od trojice, in pravo toliko daljši od A6, BMW5, Mercedes E, zdaj pa ga uvrsti kam misliš da spada! Res da je notri lepo izdelan ampak glede na to da pride ven 2019 in da izgleda zadeva zelo "simpl" za ta čas, mislim da to nikakor ne spada v tisti rang. Dober bo če se bo sploh lahko kosal z novimi A6, BMW5, in E-jem. Avto takšnega ranga ki izide leta 2019 ne bo imel v celoti digitalnih števcev?
Aktualni bi naj imel 200 inchev, Mercedes S 206 inchev pa nekaj, Mercedes E 194 inchev pa nekaj. V ostalo se nisem spuščal, samo online dostopne podatke sem izpisal
Tukaj pravijo da je razlike 35cm
http://www.loebermotors.com/blog/mercedes-benz-e-class-vs-mercedes-benz-s-class/
Sprednji del je Ford Scorpio iz leta 1995.