ne pozabi, da smo na alterju kjer je voznik vedno na 110% procentih. Utrujenosti ne pozna, motečih dejavnikov ni nikoli in nikdar.No, prepoved po mojem mnenju nebi bila ravno na mestu, saj so ti sistemi ob pravilnem dojemanju njihovega namena in delovanja naravnost fenomenalni in lahko ogromno pripomorejo k povečanju varnosti na cestah. Se pa strinjam, da bi bilo potrebno izpostavljen problem pod nujno odpraviti na tak ali drugačen način.
Po dveh urah v avtu vožnje gas bremza je še vedno svež kot rožica na včeraj pognojenem travniku.
ABS, ASR, Zaviranje v sili, Pomoč pred trkom, Radar to so vse pripomočki ki pravega alter voznika samo ovirajo. Pravi Alter voznik še varnostnega pasa ne rabi. Ker med trkom izračuna najboljšo pot za potet iz avta in kot maček na nogah pristane 13.4m stran od razbitine.
Za vse ostale normalne avter voznike, ko mu recimo jutranja gužva dopizdi v 5 minutah pa raje uporabi radar in se ne sekira več če more 10x na minuto bremzat iz 90 na 60 in nazaj pospeševat.