Ja tak feeling je bil ko je mati kupila 98 leta VW Boro. Samo pipnil si bremzo in si bil na sprednjem steklu Ampak takrat se mi je to zdelo kul...
30.000km ploščice? A hodiš na dirkališča, prej skuriš ploščice kot 1 set gum? Sicer nisem nikoli gledal koliko sem prevozil s ploščicami ampak to sem pa res redko menjaval (pa vozim v povprečju težje avte).
Jasno, če ti je to velika prednost pač menjaš, jaz menjam ko se prižge lučka... ni pa to nek strošek. Diski pa tudi morajo držati med 100-150t km (zopet pri zelo normalni vožnji) s tem da jaz res nimam klancev, nikjer. Aja.. je pa res da imam sedaj tudi jaz po novem avtomat, pred tem sem imel same ročne menjalnike, se bo videlo kaj to pomeni v praksi na obrabi.. logično je da jih bo bolj jedlo saj ni zaviranja s prestavami...Kaj pa vem, dosti vožnje po klancih pa verjetno vpliva nekaj, da je avtomat. Pojma nimam, se ne obremenjujem, potrošna roba. Na 60.000 menjam komplet, diske in ploščice, spredaj zadaj. Gume pa zavore imam rad tipi topi. Sej sem ze pisal, da se mi serviserji smejejo. Meni se pa gladko jeb...
No ja.. saj če se držiš omejitve, kdaj so za zamenjat (minimum thicknes za diske), potem je to dosti prej kot folk dejansko menja. Tudi jaz sem dobil A6 servisirano stalno samo v Audi avtohiši s sprednjimi diski krepko pod mejo.
Ploščice pa po priporočilih tudi gredo malo prej. Senzorji so zanimivo pustijo kar veliko obrabo, ostane samo par mm.
Moj rekord je 70k km, ko pa smo imeli debato o prevoženih kilometrih z enim setom ploščic pa so padale tudi številke tam okoli 200.000 km, če se prav spomnim. In še danes mi ni jasno kako.
Ročni menjalnik? In koliko približno tehta vozilo?
Jaz imam narejenih trenutno 150.000 km od začetka brez menjave ploščic, večinoma zaviram z motorjem, bremzam le na koncu, da se ustavim. Vozim pa dinamično, in vedno se pred mano postavi nekdo, ki non stop bremza u tri krasne, pred vsakim ovinkom ali 100 m pred križiščem. Tudi ne vozim le po ravnem. Večkrat grem v službo po daljši poti čez Ljubelj preko Železne kaplje (Kranj vzhod - zahod), tko mal za sprostitev. Tud v vojski smo se učili zavirat z motorjem (tovornjake). (Sklopka in turbina sta tudi še prvi).
Meni pa ni jasno, zakaj mora folk bremzat pred vsakim ovinkom.
Ja ja, le počakaj ko boš prišel na delo na cesti, ko boš prehiteval šlepar kjer boš imel levo nekaj cm prosto in desno nekaj cm prosto in bo v enem momentu ena črta prelepljena preko druge ali bosta celo skupaj vzporedno in bo začel avtomobil rahlo plesat ko ga bo zmedlo in ne bo vedel kaj naj. Te bo takoj minilo vse navdušenje kot je mene ko sem šel iz NemčijeLane asist pa uporabljam zgolj na kakšnih daljših relacijah, ko sem že bolj utrujen in posledično manj skoncentriran na vožnjo.