Tema se vleče kilometre
.
Ko sem na kolesu, se prometnih odsekov cest vsekakor skušam izogniti, v določenem primeru se celo peljem po pločniku, ki so ga nekoč naredili, pešcev pa ni, ker med dvema krajema gre presneto redko kdo danes par km peš. Ceste so pa tudi različne. Ponekod, sicer zelo zelo redko, so pasi tako široki, da me osebni avto zelo kulturno prehiti, če vozi z levim kolesom po sredinski črti, jaz na kolesu pa skrajno desno. In ja, rad zavijem na kolesarsko, če le obstaja. Tudi za ceno nekaj kucljev več. Vseeno je malce več miru in me manj prestavlja veter vozil, ki z 90+ km / h pičijo mimo.
Če sem v avtu, pa praviloma počakam, da je za prehitevanje prostora od kolesarja za več kot meter. Ni fajn imeti koga na vesti, ker ga je obad vsekal in je malo zavil.
Naša infrastruktura je slaba, razmišljanje upravljalcev infrastrukture pa včasih povsem zgrešeno in zato še te infrastrukture nismo sposobni optimalno izkoristiti. Ko so v našem kraju urejali kanalizacijo, so na kar pomembnem odseku, ki je vodil med drugim do šole, prepovedali promet pešcev in kolesarjev, dovolili pa za avtomobile izmenično enosmerno. Čeprav je bil obvoz na dlani in je pot za vozilo podaljšal za mogoče 300 metrov in to brez kakih semaforjev vmes, samo eno krožišče. Kaj pa je to za avto? Raje bi pustili standardno šolsko pot pri miru in vozila preusmerili.