Kateri nosilec za kolesa?

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
imam pa sedaj tegale, ampak je le za 2 kolesi.....je pa drugace cisto ok, saj sta 2 kolesi preziveli prevoz do Korzike in nazaj :) edina jeba je, da ce rabis kaj iz prtljaznika, mores dat kolesa dol

 

Dale

Fizikalc
21. jul 2007
829
42
28
Ena od razlik je ta, da ima 927 7 polni, 926 pa 13 polni vtikač (dobiš adapterje za obe varianti)

Tudi luči so drugačne oblike.

KLIK
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
imam pa sedaj tegale, ampak je le za 2 kolesi.....je pa drugace cisto ok, saj sta 2 kolesi preziveli prevoz do Korzike in nazaj :) edina jeba je, da ce rabis kaj iz prtljaznika, mores dat kolesa dol


Imel, je OK dokler nimaš kolesa s čudnim geštelom. Imel tudi takega za 4 kolesa, ki se celo prekucne (morata bit pri tem opravilu prisotna dva...), ampak se ne more primerjat z proper zadevo...

Doma se mi valja še tudi thule adapter za kolesa s čudnim geštelom, da se lahko na temle potem vozji, če koga zanima.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.167
3.886
113
Zakaj ne bi bil? Euroclassic je še večji in 20 colarja normalno zapneš, obe kolesi kot pri večjih kolesih. 16-ka je malo prekratka in pač eno kolo zapneš z enim svojim paščkom, ne tistim ki je na nosilcu.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.174
483
83
Pocasi bo potrebno nabaviti nosilec za kolesa in ker je tega malo morje, se obracam na vas za kaksen predlog.

Torej......mora biti za 3 kolesa (29 col, 27,5 col in za otrosko kolo 20 col oz. vsako leto vecje).

Iscem nekaj od THULE za na kljuko

AVTO VW Passat B7 karavan

hvala

niti centa mi ni žal, da sem se stegnil do Thule EasyFold XT. Ker ko parkiram avto ga dam lepo v prtljažnik, in tako noben ne ve, da sem nekje s kolesom. In doma je pospravljen brez, da bi mi bil skos v napoto. Prevažam 2 mtb 29" brez težav.
 

hboris

Pripravnik
16. jan 2020
58
4
8
Kateri avtonosilec Thule paše na Passat karavan 2015. Želim onega, ki cev gleda preko pritrdilnega mehanizma. Imam cev Wing montirano na Mondeota, ki bi jo rad porabil pri Passatu.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.167
3.886
113
Prečke rabiš vsaj 118 dolge + kit 186009. Glede pokrovčkov s ključavnicami pa odvisno kako star sistem imaš trenutno. Če si iz lj pejt do starega v peter šport tam se lahko še starih znebiš in samo doplačaš razliko.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Pomembno je tudi katere noge ima. Tale kit je, če prav vidim, za nove Evo Flush Rail noge. Če ima starejše noge (npr. Rapid 753), bo rabil drug kit (če ima pravi tip noge), sicer pa tudi nove noge. Iz napisanega ni razvidno.
 

hboris

Pripravnik
16. jan 2020
58
4
8
Wing palice so 132cm, jih bo potrebno odrezati ali celo pustiti kot so, če ne vpliva na kaj.
Kit in noge rabim nove, ker moj Mondeo ni imel sani. Kolikor sem pogledal bi rabil noge Evo Flush Rail 7106, kit pa še ugotavljam.
Moj komplet je letnik 2013.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Če imaš sedaj noge, ki so za noramlno namestitev pri vratih (ala Rapid 754), bo res treba tudi po nove noge. Sicer pa so recimo 753 noge tako za sani kot avtomobile, ki imajo fiksne mount pointe (recimo večina BMWjev brez sani). Za 753 se dobi kite za sani z drugo številko kot so sedaj za nove Flush Rail noge.

Drugače če kupuješ novo, itak ni neke znanosti. Greš na Thule configurator, izbereš znamko, letnik in model, pa ti vse ven vrže. Konkretno za VOLKSWAGEN Passat Variant 5-dr Estate (B8) 2015- flush rails, rabiš Thule Evo Flush Rail, Kit 186009 (kot je že jello napisal) in pa načeloma ti zraven predlaga WingBar Evo 118, ampak po mojih izkušnjah imaš komot daljše. Pa če imaš komplet iz leta 2013, so še stari WingBari (non Evo), bi pa morali ravno tako pasat, kot tudi ostale prečke.

Jaz imam namenoma WingBar 135 na avtu kjer gredo sicer 127, ker rabim širino za trugo + srfe. Pa tudi na avtu, kjer so predlagane 118, je šlo BP. Sem pa seveda prej vse premeril. WingBar ima kar globoko utor iz spodnje strani, medtem ko recimo navadne štirioglate palce 135cm brez predelave niso šle na avto, kjer so bile predvidene palce 118cm. Pri avtomobilih s sanmi so ponavadi predvidene ožje palce, ker pač sani pridejo bolj skupaj. Tudi 135cm so sicer precej ožju od samega avta, če govorimo o passatu. Rezanje prečk po mojem nima smisla. Sploh pri WingBaru, ki je relativno tih, sploh če imaš nameščeno gumo zgoraj (zato so mi všeč nove WinBar Evo, ker ni zezanja z nemaščanjem in rezanjem te gume, ampak kaj hočeš, ne bom menjal samo zaradi tega :)).
 

hboris

Pripravnik
16. jan 2020
58
4
8
Če imaš sedaj noge, ki so za noramlno namestitev pri vratih (ala Rapid 754), bo res treba tudi po nove noge. Sicer pa so recimo 753 noge tako za sani kot avtomobile, ki imajo fiksne mount pointe (recimo večina BMWjev brez sani). Za 753 se dobi kite za sani z drugo številko kot so sedaj za nove Flush Rail noge.

Drugače če kupuješ novo, itak ni neke znanosti. Greš na Thule configurator, izbereš znamko, letnik in model, pa ti vse ven vrže. Konkretno za VOLKSWAGEN Passat Variant 5-dr Estate (B8) 2015- flush rails, rabiš Thule Evo Flush Rail, Kit 186009 (kot je že jello napisal) in pa načeloma ti zraven predlaga WingBar Evo 118, ampak po mojih izkušnjah imaš komot daljše. Pa če imaš komplet iz leta 2013, so še stari WingBari (non Evo), bi pa morali ravno tako pasat, kot tudi ostale prečke.

Jaz imam namenoma WingBar 135 na avtu kjer gredo sicer 127, ker rabim širino za trugo + srfe. Pa tudi na avtu, kjer so predlagane 118, je šlo BP. Sem pa seveda prej vse premeril. WingBar ima kar globoko utor iz spodnje strani, medtem ko recimo navadne štirioglate palce 135cm brez predelave niso šle na avto, kjer so bile predvidene palce 118cm. Pri avtomobilih s sanmi so ponavadi predvidene ožje palce, ker pač sani pridejo bolj skupaj. Tudi 135cm so sicer precej ožju od samega avta, če govorimo o passatu. Rezanje prečk po mojem nima smisla. Sploh pri WingBaru, ki je relativno tih, sploh če imaš nameščeno gumo zgoraj (zato so mi všeč nove WinBar Evo, ker ni zezanja z nemaščanjem in rezanjem te gume, ampak kaj hočeš, ne bom menjal samo zaradi tega :)).
Meni se tudi ta sistem brez glumice dopadne, je pa to +80€. Za širino jaz tudi mislim, da ne bo problema samo več bo šlo gor. Configurator sem poskušal pa ni delal. Očitno zdaj dela. Hvala
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.768
169
63
Ja zimam na Passatu B8 142 precke. Mogoce malo cudno izgleda, ampak prtljaznik ni gor zaradi lepsega.
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
691
51
28
Ali ima kdo izkusnje s taksnim nosilcem za kolesa - pritrditev na vrata od prtljaznika?
Na prvi pogled mi deluje nestabilno, sploh ce pomislim, da vse skupaj visi na dveh kavljih, zataknjenih za plasticni spojler (pri sharanu).
Za odpret prtljaznik je verjetno treba kolesa sneti?
4BF9B160-AB94-4D9B-B641-20671D58D40E.jpeg
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
Se pridružujem vprašanju: kako se obnese, ali poškoduje vrata in ali se da pri naloženih kolesih odpreti prtljažnik (vsaj malo - niti ni treba do konca)

+ ali se da na takem (za na vrata) prevažat polnovzmetena kolesa?

Rabim za hatchback.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.768
169
63
Imas kaksno sliko? A je mozno trugo namestiti na skrajni rob in zraven se tri kolesa?

Pacific 500 (550mm) in 3 kolesa MTB.
Moras pa najprej kovcek napolnit in zapret pa potem kolesa gor. Mislim, da sem enem kolesu (pri kovcku) odvijacil eno pedalo.

Lp
 

Priponke

  • 20200725_171830.jpg
    20200725_171830.jpg
    1,9 MB · Ogledi: 310
  • 20200725_171941.jpg
    20200725_171941.jpg
    1,4 MB · Ogledi: 345
  • Všeč mi je
Reactions: Valhalla in Jason

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Ali ima kdo izkusnje s taksnim nosilcem za kolesa - pritrditev na vrata od prtljaznika?
Na prvi pogled mi deluje nestabilno, sploh ce pomislim, da vse skupaj visi na dveh kavljih, zataknjenih za plasticni spojler (pri sharanu).
Za odpret prtljaznik je verjetno treba kolesa sneti?
Poglej priponko 34992
Mel na enem prejšnjem avtu. Težav z nestabilnostjo nisem imel. Mi je pa nosilec opraskal odbijač.
Tudi prtljažnik je šlo odpret pri nameščenem.
Zatakne se za zgornji in spodnji del prtljažnjih vrat.