Prtljažnik za kolesa na kljuki

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.722
6.732
113
pri taščici
Mah, 4 kolesa spravim kar v avto. Problem bo ko bodo se stevilko vecja.
Edino ne vem kaj bi se zgodilo s kolesi/potniki ce bi..... Raje ne pomislim.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Spet nekdo, ki pametuje.
Vtakneš ključ, ga obrneš, dvigneš ročko, nasloniš na kljuko, pritisneš dol ročko, nosilec se dvigne sam v pravilni položaj, izvlečeš ključ.
Stoji popolnoma naravnost, če ne stoji dovolj fiksno, imaš priložen imbus ključ, s katerim nastaviš, koliko se čeljusti zaprejo (samo enkrat, jasno). Nič se ne maje, nič ne tolče.
Kolesa se fiksirajo s čeljustmi na okvir in s plastičnim trakom na kolesa. Tudi tukaj ni več kot 10 minut za vsa 4, če se lepo prekrijejo (da si zici in balance niso v napoto).
Če uporabnik ni motorični [cenzura], ne pride v poštev nič od tega, o čemer govoriš ti.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Thule ga za 4 kolesa sploh nima, moraš nabaviti tistega za 3 plus dodaten nosilec za četrto kolo, ki ga natakneš na osnovnega za 3.
Cena za oboje je trenutno pri Fuxu 671,55 EUR.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Imajo kar dobro preračunano se mi zdi; pri meni je omejitev 75kg, nosilec ima 15kg, štiri kolesa pa zaradi dveh otroških malce manj kot 60 kg
smile-1.gif
.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Ja, pri meni ima nosilec 17 kg, odrasli kolesi sta vsako pod 15 kg, otroško pod 10kg, poganjalec je statistična napaka.
Skupaj z nosilcem pod 60kg, limit kljuke je 75kg vertikalne obremenitve, še imamo lufta. Tudi če daš gor 4 odrasla kolesa, ki niso ravno prvak v supertežki kategoriji, moraš priti skozi.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Kaj kmalu prideš na omejitev obremenitve vlečne kljuke...
Pri tovrstni rabi je skrb odveč. Nazivna max. vertikalna sila je res navedena, pogosto ravno 75kg, je pa bolj kot ne navedena za primer vleke prikolice. Verjetno si lahko predstavljaš, v katerem primeru delujejo večje sile na trn in nosilce kljuke. Tudi če bi gor obesil 100kg. Sicer pa: a ti bo kdo preverjal?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Po murphy-ju je treba po tistem ko si naložil kolesa, prtljažnik odpret vsaj še 10x. Največji jajc teh nosilcev je to, da je kljuka zasedena in ne moreš še prikolice zapet (na strehi pa mopeda in 25 kilskih koles ne morem vozit).
cry12bpy.gif


Posamezni deli na thule-ju so res vsako leto bolj cheapshit. Ampak v primerjavi z ostalo šaro, ki se prodaja za pol cene thuleja...preden ti tisto uspe nataknit na kljuko tako da ne visi v nobeno izmed štirih strani, ali da se nič ne maje in tolče,....ugotoviš da si še to 2x preplačal. Na thuleju rabim 10 minut, da so trije bicikli gor (vključno z natikanjem kljuke na avto in nosilca na kljuko), vse se da zaklenit in normalno lahko odpiraš prtljažnik (tako pri enoprostorcu kot pri karavanu).
Za marsikoga bi bilo bolje da se na kolo sploh ne spravi.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.576
2.627
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Kaj kmalu prideš na omejitev obremenitve vlečne kljuke...
Pri tovrstni rabi je skrb odveč. Nazivna max. vertikalna sila je res navedena, pogosto ravno 75kg, je pa bolj kot ne navedena za primer vleke prikolice. Verjetno si lahko predstavljaš, v katerem primeru delujejo večje sile na trn in nosilce kljuke. Tudi če bi gor obesil 100kg. Sicer pa: a ti bo kdo preverjal?

80 kg pritiska je 80 kg - vseeno ali pride od nosilca koles ali priklopa prikolice.

Pa ne podcenjuj "gibanja" koles na kljuki.

Je pa res, da če imaš nosilnost kljuke 75 kg načeloma s 4 kolesi za odrasle (taka - običajna, na pedale) ne bi smel (bistveno) preseči 75 kg skupaj s nosilcem.

Aja - pa jaz se določenih omejitev držim zase - ne za kontrole.
tongue-1.gif
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.756
5.909
113
V Leclercu dobim cel picikel za 100 eur, tukaj pa samo dodatni adapter 125. Pa tile niso resni.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.167
3.886
113
Ne vem zakaj dolgi nosovi ker sem pokomentiral par cheapshit nosilcev za 250 eur, ki niso vredni svojega denarja.

Glede mojih motoričnih sposobnosti na biciklu pa imaš 2 filmčka v rubriki šport, pa lahko tam kakšno rečeva.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Aha, OK, očitno tega modela Fux sploh ne drži: klik. S Thulejem res nisem na tekočem.
d055.gif

Potem je pa osnovni pri Extremevitalu 409,90, adapter za 4 kolo pa pri Fuxu za 112,18, skupaj 522,08 EUR (če pašeta skupaj). To je pomoje relativno ugodno za Thuleja.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ne vem zakaj dolgi nosovi ker sem pokomentiral par cheapshit nosilcev za 250 eur, ki niso vredni svojega denarja.
Jebesemen za tele nosilce, povem pa kaj si mislim o "težavah" novodobnih samcev
smile-1.gif

Če si prebral, sta tle gor vsaj dva, ki pravita da zadeva JE vredna svojega denarja. 230€ vs. 530€ za Thule, jebiga.
Dopuščam tudi možnost, da nosilec za na kljuko (za 4 kolesa
sprasujem se.gif
) uporabljaš vsaj 1x tedensko, potem je fer da to tudi poveš, ker potem je Thule najbrž res smiseln kljub ceni, za ostalih 99,9%, ki zadevščino rabijo 1x letno za "na morje" je pa še tistih 230€ preveč.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ali pa hodiš z odprtimi očmi po svetu in kupiš Thule zadevo za ceno generika... Če te ne moti, da kupiš predzadnji model...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.167
3.886
113
Ti bi moral bit keramičar, ker ti grejo zaključki tako lepo od rok.

Ja 4 bicikle (eden je zame, tri pa zaradi lepšega vlečem zraven, da pred romziji izpadem đek), petega bom še kakšni dve leti tlačil v prtljažnik. Ali moped + 2 normalna bicikla. Ali 2 x family bike (ki sta široka za kolo in pol) + enega 16 colarja vmes. Razlog za nosilec je kufer na strehi in teža in oblika family bikov.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.722
6.732
113
pri taščici
Ksz
Kljuka zdrzi nekjakrat vec kot je nazivna obremenitev.
Tudi streha samo nekaj podobnega prenese po papirjih, pa vemo da lahko avto na streho obrnes pa ne bo večjih posledic ce ne bo priletel z visine na tla.
Se dobro da se upate voziti 130+ po AC. Ko berem objave imam obcutek da itak vsi vozijo vsaj 200 po AC.
 
Nazadnje urejeno: