Kateri motorji/avtomobili imajo ketno?

Gustl

Pripravnik
5. sep 2007
252
0
16
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
resno?
se lahko pozanimaš?

Kolegu so tako povedali na servisu, ko se je zanimal, kdaj bo moral menjati jermen.
wink-1.gif


Sem pa malo pobrskal po netu. Večina strani je čeških, ampak na ebayu sem našel tole . Tako da mislim da bo kar držalo.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
moj kontekst je bil za vozila bmw in ne na neki WV ledvički ki je znana po varčnih dizelčkih!
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
Novi Volkswagnovi EA888 motorji:
- 1.8 TSI (160 in 170KM, Audi A3, A4, A5, VW Passat, Seat Leon, Altea, Škoda Octavia),
- 2.0 TFSI druge generacije (180 in 211KM, Audi A4, A5, slej ko prej verjetno tudi ostali kot nadomestek za stari 2.0 TFSI 200KM motor).

Sicer jih ima grupa še kar nekaj, seznam bencinskih je tukaj, išči "chain".
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Hvala za razlago. Torej je pravzaprav edini razlog požrešnost servisov.

No ja ni čisto res, (čeprav je) ... "ketna" v osnovi sicer res zdrži večje sile in je bolj trpežna ima pa precej stranskih učinkov, ki so vezani predvsem na togost in pa težo.

Zdej masa tistih par 100g se pri masi celotnega vozila ne pozna, je pa ta ta masa razporejena na sila "neprimerno" mesto. Že izgube (moči) niso zanemarljive, ko pa pridemo še do zakona vztrajnosti, fizika pokaže nekaj dejstev. V današnjih časih elektronskega vbrizga so te omejitve bolj "stranskega" značaja so pa vseeno prisotne! Odzivnost ventilov je manjša kot pri jermenu, poleg tega se lahko na ventile prenaša precj vibracij .. nekdo je že omenil olje, ki pravtako "uhaja" v nekoliko večji meri.

Zdej ne trdim da je jermen boljši, je pa vsekakor ekonomska računica že pri konstrukciji motorjev taka da se pač v določen motor določene zasnove splača že zaradi tega da ni potrebno potem komplicirat (in nima nič veze z servisnim lobijem). Koneckoncev "veliki servis" ni strošek zaradi nekega kosa ojačane gume ampak zaradi vseh ostalih delov, ki se še ob tem zamenjajo in dolžine samega servisnega postopka. Tisti ki pravijo da je vzdrževanje ketne cenejše se precej motijo ...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
sicer nisem mehanik sam je škoda verjetno ista kot pri pretrganem jermenu?
confused-1.gif
Je pa verjetno več dela pri menjavi ketne kot pa jermena ko pač pride tako daleč no če pride tako daleč1
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Hvala za razlago. Torej je pravzaprav edini razlog požrešnost servisov.

No ja ni čisto res, (čeprav je) ... "ketna" v osnovi sicer res zdrži večje sile in je bolj trpežna ima pa precej stranskih učinkov, ki so vezani predvsem na togost in pa težo.

Zdej masa tistih par 100g se pri masi celotnega vozila ne pozna, je pa ta ta masa razporejena na sila "neprimerno" mesto. Že izgube (moči) niso zanemarljive, ko pa pridemo še do zakona vztrajnosti, fizika pokaže nekaj dejstev. V današnjih časih elektronskega vbrizga so te omejitve bolj "stranskega" značaja so pa vseeno prisotne! Odzivnost ventilov je manjša kot pri jermenu, poleg tega se lahko na ventile prenaša precj vibracij .. nekdo je že omenil olje, ki pravtako "uhaja" v nekoliko večji meri.

Zdej ne trdim da je jermen boljši, je pa vsekakor ekonomska računica že pri konstrukciji motorjev taka da se pač v določen motor določene zasnove splača že zaradi tega da ni potrebno potem komplicirat (in nima nič veze z servisnim lobijem). Koneckoncev "veliki servis" ni strošek zaradi nekega kosa ojačane gume ampak zaradi vseh ostalih delov, ki se še ob tem zamenjajo in dolžine samega servisnega postopka. Tisti ki pravijo da je vzdrževanje ketne cenejše se precej motijo ...

Pri verigah gre razvoj prav tako naprej, obstajajo zelo ozke, lahke in trpežne verige.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
KSZ
Kakor se mi zdi, imajo vse Toyote, ki so danes naprodaj ketno. Verjetno je tako že ene 5 let.
wink-1.gif

Ketne se ponovno uvajajo zaradi nižjih servisnih stroškov, nekoč so jih pa ukinjali, ker so "kao" tišje za žnj decibelov. Po mojem je bil to le marketinški trik avto industrije, za redno lupljenje folka z menjavanjem jermenov in napenjalcev. Če je komu utrgalo jermen in razfukalo motor, je bil pa biznis še večji. Itak ga je utrgalo, ko je garancija bila že mimo.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Z ustrezno obliko so tudi verige postale tihe. Poglej samo Honde kako zanimive so verige, ter kako je narejen zobnik.

Z jermenov zaslužijo več, ker lahko zaračunajo delo in pot. material.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Saj to sem napisal. Jermeni so bili pogruntani in lansirani izključno za molžo folka. In folk je bil še hepi. Moj avto je kul, ker ima jermen. Prejšnja jaca so pa imela verigo. Hepi do menjave jermenov in napenjalcev ...
wink-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Da bi ketno odtrgalo, še nisem slišal,

No, polo l02 (1.2, 3 celindrc) ima ketno.
Odtrgalo po cca. 80kkm
wink-1.gif

In kaka je škoda če odtrga ketno? Vsaj pri jermenu vemo kako je.






ce utrga ketno je skoda se precej vecja ker je ze ketna drazja, potrebno je menjat se zobnike in ponavadi se polomi ohisje se posebej ce je aluminijasto.