Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Hvala za razlago. Torej je pravzaprav edini razlog požrešnost servisov.
No ja ni čisto res, (čeprav je) ... "ketna" v osnovi sicer res zdrži večje sile in je bolj trpežna ima pa precej stranskih učinkov, ki so vezani predvsem na togost in pa težo.
Zdej masa tistih par 100g se pri masi celotnega vozila ne pozna, je pa ta ta masa razporejena na sila "neprimerno" mesto. Že izgube (moči) niso zanemarljive, ko pa pridemo še do zakona vztrajnosti, fizika pokaže nekaj dejstev. V današnjih časih elektronskega vbrizga so te omejitve bolj "stranskega" značaja so pa vseeno prisotne! Odzivnost ventilov je manjša kot pri jermenu, poleg tega se lahko na ventile prenaša precj vibracij .. nekdo je že omenil olje, ki pravtako "uhaja" v nekoliko večji meri.
Zdej ne trdim da je jermen boljši, je pa vsekakor ekonomska računica že pri konstrukciji motorjev taka da se pač v določen motor določene zasnove splača že zaradi tega da ni potrebno potem komplicirat (in nima nič veze z servisnim lobijem). Koneckoncev "veliki servis" ni strošek zaradi nekega kosa ojačane gume ampak zaradi vseh ostalih delov, ki se še ob tem zamenjajo in dolžine samega servisnega postopka. Tisti ki pravijo da je vzdrževanje ketne cenejše se precej motijo ...