Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Citat: Uporabnik Ogo pravi:
Načeloma meni bolj ugaja ketna, ker blagodejno vpliva na debelino moje denarnice, seveda je reč obratnosorazmerna na servisih.
Citat: Uporabnik Ogo pravi:
Načeloma meni bolj ugaja ketna, ker blagodejno vpliva na debelino moje denarnice, seveda je reč obratnosorazmerna na servisih.
Citat: Uporabnik Ogo pravi:
. Isto pri dročnikih za ventile motorja. Eno desetletje so moderni hidravlični samonastavljivi, drugo spet klasični, ki jih je treba brusit/podložit glede na obrabo, pa čeprav zadnje cajte po ohoho kilometrih.
Odgovor se skriva v dieselski tehnologiji.......DPF filtri zahtevajo olja brez ZZDP dodatkov.....so called LOW SAPS olja.........ni fosforja pa cinka pa začnejo štoflci na ventilih ropotat pa se nucat
Zato pa so šli iz "tappet valves" na "roller valves" pa zmanjšal so trdoto vzmeti na ventilih da ni velkih pritiskov ( ZZDP so extremepressure dodatki)
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.