Kateri motorji/avtomobili imajo ketno?

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
namesto zobatega jermena, seveda.
je podobna tema v pomoči, pa sem rekel, da bi lahko zbrali, kateri so to.
Sam vem, da imata ketno:
Vectra 2.0 dti
Polo 1.0 benz
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
V8 od mercedesa ...
smile-1.gif
))
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Se spomnim da se je za y45 dobil kit z katerim si verigo menjal za zobati jermen.
evil.gif

V kitu je bil jermen in obe jermenici, pravi hit leta 90.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
od letnika 92 dalje imajo vsi BMWji ketno. Menjava ketne ni potrebna niti po 500 k km. Da bi ketno odtrgalo, še nisem slišal, mogoče bi tam okoli 500 k km postala malo glasnejša, ker bi bila kao pretegnjena.

Strah pred verigo je povsem odveč, saj ima same +, razen da je motor zaradi verige par gramov težji in malo glasnejši.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Cenejša izdelava, menjava in lažje razdiranje celotnega sistema. Plus tega pa ti lahko jermen posledično zamenja tudi vsak fušar. Je pa res, da je ketna večna, če je ne maltretiraš, tako da je potreba po menjavi skoraj nična. Je pa res, da se kakega duplega vanosa noče skoraj noben nepooblaščenec dotikat, ker je čisto preveč šraufarije, če ti to ni hobi.
Če bi vsi vozili isto, bi lahko vsi avti meli ketne.
smile-1.gif


Drugače pa imajo ketno bemfe, mercedesi, tudi kake manjše kantice se najdejo (honde itd.) in seveda ostali tourerji. Težko je naštevat, ker jih je vse polno. Dandanes lahko opaziš, da se že veliko proizvajalcev odloča za ketne. A nimajo slučajno že kie ketne?

Moj avto ima ketno in jermen na odmičnih.
wink-1.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
od letnika 92 dalje imajo vsi BMWji ketno. Menjava ketne ni potrebna niti po 500 k km. Da bi ketno odtrgalo, še nisem slišal, mogoče bi tam okoli 500 k km postala malo glasnejša, ker bi bila kao pretegnjena.

Strah pred verigo je povsem odveč, saj ima same +, razen da je motor zaradi verige par gramov težji in malo glasnejši.

Motor je najbrž kar nekaj poštenih kil težji, ker je karter podaljšan še pod jermenice - ketna se mora nekak mazat, se pravi da spodaj pobira olje; zobati jermen je suh. Posledično gre not tudi malo več olja, malo več jekla je vsega skupaj, ketna tudi nekaj tehta ... razen če misliš par 1000 gramov.
wink-1.gif


Drugače pa itak - ketna je bolj "tankaj pa vozi" sistem. No, vsaj na roke menjave lahko malo pozabiš.
 

Gustl

Pripravnik
5. sep 2007
252
0
16
Če se ne motim, ima verigo tudi Škoda Fabia 1.4 s starim 68KM motorjem.