Imel sem Avensis 2.2 s 177KM in normalno D-cat sistem(DPF+NOx filter).
2.2 150KM ima možnost DPF in še ta je bil pri nas po naročilu ali brez.
Pri 30kkm so menjali piezo šobe-garancija(adijo Petrol), ostalo skoraj BP.
Avto je udoben in precej tih. Športnik ni, drži pa se dobro ceste.
Vozne lastnosti ima M6 boljše, ampak je kvaliteta notranjosti slabša.(predvsem tepihi po tleh in stropu) plastika na spodnjem delu armature je slabša.
Motor je svetlobna leta za 2.2 od Toyote. Ta v M6 (120KM) me zelo spominja na VW dizle. Ropota in vleče le do 2,8k obratov potem pa tema.
Jaz sem za mojega s 120kkm letnik 05, pred 1 mesecem dobil 13.5k€.
Tukaj na Alterju so lani skoraj dol padli in se režali ko sem napisal da dobim za njega 15k€.
Še so ljudje, ki mislijo s svojo glavo in ne kupujejo od dilerjev zvožene avte.
Lp
2.2 150KM ima možnost DPF in še ta je bil pri nas po naročilu ali brez.
Pri 30kkm so menjali piezo šobe-garancija(adijo Petrol), ostalo skoraj BP.
Avto je udoben in precej tih. Športnik ni, drži pa se dobro ceste.
Vozne lastnosti ima M6 boljše, ampak je kvaliteta notranjosti slabša.(predvsem tepihi po tleh in stropu) plastika na spodnjem delu armature je slabša.
Motor je svetlobna leta za 2.2 od Toyote. Ta v M6 (120KM) me zelo spominja na VW dizle. Ropota in vleče le do 2,8k obratov potem pa tema.
Jaz sem za mojega s 120kkm letnik 05, pred 1 mesecem dobil 13.5k€.
Tukaj na Alterju so lani skoraj dol padli in se režali ko sem napisal da dobim za njega 15k€.
Še so ljudje, ki mislijo s svojo glavo in ne kupujejo od dilerjev zvožene avte.
Lp