Katere motorje vozimo

I

Izbrisan uporabnik #488

In kaj bo padlo?

Daj mi povej kako se je veter občutil nad 90 km/h? (z750) al pa pri 130. Ti je glavo "vtrgalo" al je šipa kaj odnesla.
Ta model sem si hotel kupiti leta 2009, že sedel gori, lepi oranžni potem pa sem nekaj drugega zagledal.

p.s.
posoljen pa najbrž je, včeraj nisem imel časa, da bi umil, saj bo, ne bo sol tak hitro uničila, ker je celi posprejan.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.258
338
83
Ne vem še, mal gledam cbr600rr, ampak moja tudi nekaj glasuje za normalen sedež zadaj, tako da ne vem še:-/. Z750 ji je bil neudoben (jasno), vendar itak nisva potovala z njim - no Portorož pa nazaj težko rečeš da je potovanje.
Veter je tipično močan - šipca ne pobere nič, vsaj pri moji višini ni - roke čutijo, glava mi niti ni bila problem. To ni zadeva za 200km naenkrat se peljat. Je pa fun motor, dovolj navora, vodljiv, pa dobra cena za to kar ponuja.
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
je že v garaži
Suzuki GSR 600, letnik 2007, ABS,...

Srečno vožnjo
zmaga.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
je že v garaži
Suzuki GSR 600, letnik 2007, ABS,...

Srečno vožnjo
zmaga.gif
Hvala. Kaj si boš pa ti omislil?
A ni škoda prodajati motorja, če si pa prvi lastnik?
grims-1.gif

ma ne vem še
verjetno 1500ccm bombnika
če ga ne dobim tazga kot si želim pa spet na TDM

veš da je škoda...sam si želim postati prvi PRAVI lastnik zgoraj omenjenega
wink-1.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
je že v garaži
Suzuki GSR 600, letnik 2007, ABS,...

A mogoče lahko že napišeš kakšno mnenje, kaj ti je všeč ali kaj ne? Koliko je bila cena, če ni skrivnost? Kdaj veter postane moteč? Kako visok si?

Namreč, letos zagrizeni avtomobilist vstopam v svet motociklizma in pogledovanje v smeri CBF in Bandita sem razširil tudi na "tvoj" model. Predvsem zato, ker za v jark zapeljat ali na dvorišču prevrnit je GSR cenejši od 1250 Bandita
tongue-1.gif
Pa tudi razlika v teži se verjetno kar pozna, pa večja izbira rabljenih je, želim pa si ABS varijanto. Se pravi iščem vstopni motocikel, magari za eno sezono, da sploh ugotovim, kaj mi ustreza. Tudi glede na višino - imam 183cm.

Aja, ne nepomembno: videz mi je všeč, sploh (stock) izpušni sistem, pa v AM so pohvalili udobje, tudi za sopotnico (glede na tip motocikla, seveda). Edino agregat mi po številkah deluje precej bolj navit od drugih dveh alternativ in me malo skrbi, da spodaj bolj švoh vleče, potem pa pri 8k zdivja. In bom imel bolj malo od njega, ker tiščač nisem, sploh ne na začetku moto kariere.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Na začetku se ti bo zdelo, da je "karkoli" raketa.

Moje mnenje glede nakeda (čeprav tega nisem vozil ali imel o katerem sprašuješ). Nad 90km/h vožnja ni več prijetna.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
je že v garaži
Suzuki GSR 600, letnik 2007, ABS,...

A mogoče lahko že napišeš kakšno mnenje, kaj ti je všeč ali kaj ne? Koliko je bila cena, če ni skrivnost? Kdaj veter postane moteč? Kako visok si?

Namreč, letos zagrizeni avtomobilist vstopam v svet motociklizma in pogledovanje v smeri CBF in Bandita sem razširil tudi na "tvoj" model. Predvsem zato, ker za v jark zapeljat ali na dvorišču prevrnit je GSR cenejši od 1250 Bandita
tongue-1.gif
Pa tudi razlika v teži se verjetno kar pozna, pa večja izbira rabljenih je, želim pa si ABS varijanto. Se pravi iščem vstopni motocikel, magari za eno sezono, da sploh ugotovim, kaj mi ustreza. Tudi glede na višino - imam 183cm.

Aja, ne nepomembno: videz mi je všeč, sploh (stock) izpušni sistem, pa v AM so pohvalili udobje, tudi za sopotnico (glede na tip motocikla, seveda). Edino agregat mi po številkah deluje precej bolj navit od drugih dveh alternativ in me malo skrbi, da spodaj bolj švoh vleče, potem pa pri 8k zdivja. In bom imel bolj malo od njega, ker tiščač nisem, sploh ne na začetku moto kariere.
Prav veliko ti ne morem povedati, ker sem ga peljal le do doma, pa še to po mokri cesti. Od prej sem navajen mastnega navora trivaljnega litraša, zato bo zdaj treba malo več uporabljati levo stopalko. Moped je udoben in vozen (se usedeš in se pelješ), žena se je usedla nanj in bila kar navdušena.
Če ga primerjaš s CBF 1000 in Banditom 1250, je navora veliko manj. Bandit je bolj klasik, kot si opazil, je precej dražji. Honda je meni osebno povsem brezvezna na pogled (avtomobilska armatura, izpuhi,...).
Meni osebno je veter na motorju všeč, saj ponavadi pri motorjih z oklepom z glavo lovim vrtince, tako da mi čelado premetava levo in desno. Visok sem 184 cm, kar je očitno preveč za na motor
smile-1.gif
. Pri nakedu dobim kompleten veter tudi v prsa in roke, za glavo pa ni panike. Vožnja tam nekje do 130 mi je popolnoma nenaporna, do 160 ali 170 se krajši čas še nekako zdrži, več pa je kar naporno.
Če hočeš, lahko prideš na krajšo testno vožnjo, pa boš hitro videl, če ti moped ni všeč, pa še občutek za primerjavo z drugimi boš dobil.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
Prav veliko ti ne morem povedati, ker sem ga peljal le do doma, pa še to po mokri cesti. Od prej sem navajen mastnega navora trivaljnega litraša, zato bo zdaj treba malo več uporabljati levo stopalko. Moped je udoben in vozen (se usedeš in se pelješ), žena se je usedla nanj in bila kar navdušena.
Če ga primerjaš s CBF 1000 in Banditom 1250, je navora veliko manj. Bandit je bolj klasik, kot si opazil, je precej dražji. Honda je meni osebno povsem brezvezna na pogled (avtomobilska armatura, izpuhi,...).
Meni osebno je veter na motorju všeč, saj ponavadi pri motorjih z oklepom z glavo lovim vrtince, tako da mi čelado premetava levo in desno. Visok sem 184 cm, kar je očitno preveč za na motor
smile-1.gif
. Pri nakedu dobim kompleten veter tudi v prsa in roke, za glavo pa ni panike. Vožnja tam nekje do 130 mi je popolnoma nenaporna, do 160 ali 170 se krajši čas še nekako zdrži, več pa je kar naporno.
Če hočeš, lahko prideš na krajšo testno vožnjo, pa boš hitro videl, če ti moped ni všeč, pa še občutek za primerjavo z drugimi boš dobil.

Hvala za odgovor, se javim, ko (če) bo zadeva dozorela za šoping... medtem prebiram štorije o križih in težavah in ena precej pogosta in smotana naj bi bilo cukanje motorja, če pri 4k+ rpm zapreš plin. Bojda sistem grobo zapre injektorje in prekine vbrizg, kar naj bi godilo okoljskim normam in porabi goriva, vožnji pač ne. Pa agregat naj bi ugašal, če preveč ležerno prestavljaš navzdol ali predolgo držiš sklopko. Kao prenizki obrati v prostem teku, ki to v resnici niso.

Anyway, upam da tvoj moped nima teh težav
smile-1.gif
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Nisem opazil nobenih tovrstnih težav z ugašanjem motorja, res pa je, da se nisem peljal prav daleč.
O težavi sem bral na Motosvetovem forumu, kjer je tudi opisan preprost postopek, kako jo odpraviti. Žal nisem zasledil podatka, pri katerih letnikih se težava pojavlja.
Sem pa kar nekaj časa na motorju iskal mesto, kjer je spravljeno originalno orodje (pa čeprav sem bral originalna navodila za uporabnike). Res je spravljeno na nenavadnem mestu. Odstraniti moraš plastični pokrov ob levi strani sedeža (stran gre brez orodja) in potem moraš dobro pogledati, da najdeš plastičen jeziček, na katerem piše PULL. Svašta.

@KAALman: veliko "svinjskih" užitkov na prasici
smile-1.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Ksz

Bom vas kar tukaj vprašal, ker ste že marsikaj videli
smile-1.gif

a obstajajo motorna kolesa na diesel motor ali pa turbino?
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Hvala, zanimivo. Kaj pa meniš, da je ovira za večjo uporabo diesel motorjev za te namene? verjetno teža proti moči ?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Teža niti ne, saj vidiš, da imajo Američani predelane kawasakije na dizl, motorčki pa so lahki, saj so za teren.

Je pa res, da je to le predelan benz motor.

Drugače pa po moje dizl ni primeren, zaradi režima delovanja, se ne vrti rad, najbrž so tudi obupne vibracije itd.

Moje mnenje samo...
 

myking

Pripravnik
14. mar 2011
78
0
6
Hmmm komaj sedaj opazil to temo...

Sam zadnje 3 leta vozim Suzuki B-king 1300 in ga trenutno ne zamenjam za nič drugega. Navora in moči na pretek, hitrosti pa ravno dovolj.
Mogoče si na stara leta privoščim kakšen BMW GS 1200 ali kaj podobnega, pod pogojem da bom takrat še živel v Sloveniji, kar pa nisem več prepričan.