Katere motorje vozimo

I

Izbrisan uporabnik #488

Veš kaj je fora.

Tisti, ki imajo 110 konjičev imajo 50kg+ več od tega.

Kar pomeni, da rabijo te dodatne konje, da prevažajo še "eno osebo".

Če pogledaš npr. kakšno Varaderko (prva padla na misel), zadeva ima 94PS, vendar pa kar 276kg, torej 70kg več od versysa.

Takšni tanki "rabijo" več konjev, da imajo potem primerljive performanse.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Kaj pa če gledamo približno isto težo in primerjamo 650 dvovaljnik (65KM) z 600 štirivaljnik (100KM). Se pozna tista razlika v konjih pri pospeševanju? Resno razmišljam o menjavi ZZRja za V-Stroma, gledam litraše, ampak me tudi 650 mika zaradi teže, ne bi pa rad šel na slabše kot zdaj. Na kakšnih prelazih, ko je treba potegnit iz ovinka navzgor, mi hodi premalo konjičev, ker ga je težje držat na optimumu.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Tam pa moraš gledati navor in konje pri katerih obratih jih ima.

ZZRka ima vse te konje pri 12.500 obratih ter 61Nm navora pri 8.800 obratih.

VStrom-pa ima npr. 60Nm pri 6400 in 66PS pri 8.800

Kar opazna razlika pri katerih obratih imaš prej moč in navor.

Tako da Vstrom na prelazih potegne bolje.

Fora ni v konjih, nego navoru...

Pa nič se ti ne boj za kake prelaze, sem bil na teh najvišjih, serpentinastih, z mojim er6, ki je podobnega karakterja kot vstrom le 10% močnejši, je šlo z lahkoto, nikoli ni videl prve prestave ali redko, če se res ustaviš.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Sej to vem, da pridem povsod, tud z ZZRjem sem bil na vseh teh prelazih brez problema, le užitek ni bil tapravi, ker traja in traja preden potegne. ZZR začne noret pri 8k, tam kjer ima največji navor, kar je ok pri prehitevanjih, ne pa normalni vožnji, preveč prestavljanja. Gledal bom 1000, če pa kakšna dobra 650 pride gor, bom pa to vzel. Mi je pa 95KM/100Nm pri fotrovem 1150RT ravno prav. Aja, pa DL1000 ima zadnjo prestavo overdrive, tako kot BMW in je več kot super za vožnjo...
 

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
Zdaj komaj videl...;)...glede sirine ni neke panike...k sreci mam vd zeno odzadaj,ki me na to obcasno opozori.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Se mi je zdelo, da nisi takoj razumel videa
smile-1.gif


Je pa ziher bilo to nastavljeno, ker je preveč zrežirano.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Js mam dvovaljnika z 86 konji,pa mi je cist dovolj. V res orng klanc bi mogoce mel nekej konjev vec,ampak to sam zato,ker bi rad da izstreli iz ovinka :D Sej pravim,za normalno voznjo je 50 vrh glave...
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.558
1.150
113
Jaz bi na tvojem mestu ostal pri 650 razredu. Še raje Versys kot V-Strom, zaradi izgleda ter zaradi tega, ker je Versys bolj cestna endura z bolj cestnimi gumami manjših dimenzij. Če ti je bolj pomembna dimenzija je pa V-Strom 650 čisto v velikostnem razredu velikih cestnih endur. In če zaradi dimenzij mopeda gledaš V-Stroma poglej še za BMW GS700 (800 kubikov, 75KM in kar 77Nm navora pri 209kg suhe teže). Je le nekoliko dražji od V-Stroma.

V-Strom 1000 oz. DL1000 je komaj kaj bolj čvrst od zgoraj omenjenih. Je dober in velik moped, je pa tudi težak.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

dl1000 je tudi že zgodovina, serijska težava s košaro sklopke, potraten agregat itd.

Saj že delajo novi vstrom 1000, ne vem kaj tako dolgo mučkajo, to je ja zelo važen segment.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Takole izgleda moj opremljen za solo trip, za potovanje v dvoje pa raje ne bom dal slike, bi se kakšen BMW fan lahko zamislil, da je mogoče GS res prevelik za na malo bolj čvrsto pot
grin1.gif


Na zadnjo solo pot sem peljal vse, mizico, stol, šotor, kar nekaj pijače in hrane tudi, ker sem moral biti avtonomen prve tri dni poti.

He he, dobr si. Jest pa na majesty vse kar rabim za kakšen teden ali več ker pod zic spravim. Placa več kot preveč.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

To je v bistvu Z1000
smile-1.gif


Krava ima s polnim tankom 239kg.
 

kadunnc

Pripravnik
1. avg 2007
868
15
18
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
To je v bistvu Z1000
smile-1.gif


Krava ima s polnim tankom 239kg.

aha Z1000 je versys...

dobro 239kg mi ne pomeni še nič, odvisno kako je narjeno...

sam vozim tdm900, ki ima 190kg suha (cca 220kg za na cesto), pa se mi zdi okretna, nič pretežka...

Bi bil za probat tale z1000, čeprav je cena malo "preslana"
smile-1.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
lep mlinček
cheer.gif


kdaj boš pa motor kupu?
sprasujem se.gif


btw kolk benza natankaš v tega švrčota?
za tako švohcan motorček je pa kljub vsemu mal pretežek (210kg)
upaj da "ne troši ko narkoman"
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Nikoli ne bom motorja kupil, če te to zanima
smile-1.gif


Naliješ 19l in če si zelo nežen si na 4l/100km.
Moj ima 206kg (to je mokra teža), torej enako kot prejšnji er6, ki je imel tank 15,5l. (Abs model ima 209kg).
Oba imata enak agregat, le da so pri versysu dali not drugo gred in se pograli z računalnikom, tako da ima navor in moč malo prej.

Razliko v teži so pri versysu prišparali z zadnjo alu nihajko.

Zadeve so precej relativne:
Če je moj 64PS in 206kg prešvoh, kaj je pol npr. varadero na 94PS in 274kg?
smile-1.gif
al pa svojega poglej, hehe.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Nisem, zakaj?
Sem pa bral Gustinčičev test, ko se je cel teden vozil po Dalmaciji in jo hvali, razen odprtine za tank, ki je pod zadnjim sedežem.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
tak me je zanimalo... če si pred nakupom sprobaval kaj še druge motorje in če bi slučajno bla honda med njimi
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Bila mi je všeč tudi ta Honda.

Ampak glej, jaz sem bil zadovoljen z er6 in bi ga imel še naprej, če ne bi bilo te ponudbe.

Versys je "enak" motor, isti agregat, le da ima boljše sprednje vzmetenje in zadaj večji hod ter vetrno zaščito.
Tak da ni bilo prav nobene potrebe po testiranju.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.558
1.150
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
in jo hvali, razen odprtine za tank, ki je pod zadnjim sedežem.

Poleg tega kiksa, mene najbolj skrbijo zavore, ki se mi z enim diskom spredaj zdijo preslabotne za tak moped. Isto je pri nagcu NC700S.