Kasko šibedah, Sava, da jim jbm mater

22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
No, no, ni potrebe po pretiravanju. Delovanje Save v tem primeru je identično kot bi bilo v takem primeru pri katerikoli drugi zavarovalnici. In kot sem že parkrat napisal pa še parkrat bo verjetno treba - vse zavarovalnice komplicirajo, če so okoliščine dogodka čudne/nenavadne/nepovprečne ali pa da pride do kakšne scene kot zdaj v gobinem primeru in vse zavarovalnice izplačujejo škode brez kompliciranja, če je primer "čist". Tvoj post se pa bere kot da Sava komplicira pri vsakem izplačilu kar niti približno ne drži. Pa ne me zdaj kaj preveč na Savino stran postavljat saj gre za eno meni manj všečnih zavarovalnic ampak se mi pač zdi prav, da smo korektni in rečemo bobu bob.
Vprašaj o kompliciranju kakšnega pooblaščenega avvtokleparja/ličarja, katera zavarovalnica najbolj komplicira;)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.719
9.494
113
No, no, ni potrebe po pretiravanju. Delovanje Save v tem primeru je identično kot bi bilo v takem primeru pri katerikoli drugi zavarovalnici. In kot sem že parkrat napisal pa še parkrat bo verjetno treba - vse zavarovalnice komplicirajo, če so okoliščine dogodka čudne/nenavadne/nepovprečne ali pa da pride do kakšne scene kot zdaj v gobinem primeru in vse zavarovalnice izplačujejo škode brez kompliciranja, če je primer "čist". Tvoj post se pa bere kot da Sava komplicira pri vsakem izplačilu kar niti približno ne drži. Pa ne me zdaj kaj preveč na Savino stran postavljat saj gre za eno meni manj všečnih zavarovalnic ampak se mi pač zdi prav, da smo korektni in rečemo bobu bob.
Te ne bom na nobeno stran postavljal in ja, če je primer "čist", potem gre povsod gladko skozi, če pa ni "čist", potem pa Sava najboj komplicira tudi v smislu priznavanja novih kosov in tako dalje, pač splošno mnenje populacije in ocenjevalcev škode pri različnih serviserjih, ali z drugimi besedami, Sava išče dlako v jajcu, da le ne bi blo treba izplačat, česar Triglav recimo ne počne. Povprečnemu Poldetu, ko se odloča za zavarovalnico, take zadeve hitro usmerijo pozornost drugam, pa če se temu reče bob al pa kaj drugega. Zdej je pa na zavarovalnici, al bo pojedla kako tako škodo, kot je Gobina, ko je dejansko jasno, da Goba ne šmudla in je dejansko zavaroval stekla na avtu in čisto realno pričakoval, da je to krito, ali se gre pač pravdat in si naredit nezadovoljno stranko. Pa tukaj ne mislim zavarovalniških goljufij niti pod točko razno, da se razumeva. Se pa ta hip vozim s popravljenimi prtljažnimi vrati in je Sava raje plačala več ur dela, kot pa da bi priznali nova vrata, razlike je blo pa mogoče 200 EUR. Mene Sava recimo zaradi tega nikakor nikoli ne vidi.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.027
844
113
Tako, na podlagi katere se povprečen Polde odloča pri izbiri zavarovalnice.

imas dva scenarija:
1) obstoječ agent ga preseneti z "leto je naokoli - a naredimo enako kot lani".. ker Polde nima skodnega primera (potencialno slabe izkusnje) in ker je zamudil odpovedni rok (ki mu ga agent ob sklenitvi najbrz ni omenil.. ups) - je Polde stisnjen v kot... in podaljsa
2) Polde sklepa enoletno zavarovanje (avto,..).. kjer če že - poišče eno dve ponudbi.. in se (zaradi slabo pojasnjenih pogojev) odloči za cenejšo (alpa bolj vsiljivega agenta, ki mu večkrat pove "pri nas je zavarovano ni da ni... res imate vse pokrito"

potem mas pa se nategnjenega Poldeta, ki je imel skodni primer in ki:
1) se nima cajta z zavarovalnico jebat.. vzame kar mu (milostno) ponudijo in gre naslednje leto drugam (če se pravočasno spomni polico prekinit)
2) poslje vse v krščen duš.. gre drugam.. in se po 3-5 letih spet vrne.. ker mu pac zmanjka zavarovalnic

zavarovalnice se mastijo.. agenti imajo debelo kožo.. poldeti pa alter? :p
 
22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
Saj bodo kmalu skapirali, če ne prej pa na koncu leta, da se jim število strank konstantno zmanjšuje na račun dlakocepljenja.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.773
15.836
113
Lepo. Me pa res zanima kaj bo, ko/če boš imel kak tak primer, da boš osebno naletel na komplikacije pri Triglavu. Ja, tudi tam se to dogaja kljub temu, da je po gostilniških debatah sodeč to nemogoče. Poznam N ljudi, ki zaradi težav s Triglavom zanj tudi slišati več nočejo ter poznam N ljudi, ki zaradi dobrih izkušenj tudi pomislijo ne, da gredo k konkurenci.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.780
1.596
113
Emona / Carnium
Lepo. Me pa res zanima kaj bo, ko/če boš imel kak tak primer, da boš osebno naletel na komplikacije pri Triglavu. Ja, tudi tam se to dogaja kljub temu, da je po gostilniških debatah sodeč to nemogoče. Poznam N ljudi, ki zaradi težav s Triglavom zanj tudi slišati več nočejo ter poznam N ljudi, ki zaradi dobrih izkušenj tudi pomislijo ne, da gredo k konkurenci.
To bi pomenilo, da so razlogi za tako izrazito polarizirano mnenje nekje drugje (odvetniki, agentje, nevednost,...) in ne v sami zavarovalnici ali njihovem ustroju :)
Jaz sem tudi pošinfal Triglav, ker mi na Petrolu niso ponudili niti kofeta :)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.773
15.836
113
Za začetek se takšno mnenje ustvari/ustvarja tako, da vsak gleda/vidi/pozna zelo majhno število primerov (običajno lastne izkušnje + izkušnje prijateljev ipd.) kar te pripelje do nerealne subjektivne ocene stanja ter tako, da vsak, ki ima kakšno slabo izkušnjo z zavarovalnico, to "obeša na veliki zvon" tako kot v tem primeru goba pa če je pyzdenje čez zavarovalnico upravičeno ali pa ne.

Če bi bilo pri Triglavu vedno vse brez težav (gostilniški populizem na podlagi katerega se povprečen Polde odloča pri izbiri), Sava oz. X zavarovalnica pa vedno komplicira, bi jaz to po 15ih letih dela v zavarovališvu ter ob predpostavki, da me ob vsaki težavi stranke kličejo za pomoč, definitivno vedel pa temu pač ni tako, ime zavarovalnice enostavno ni garancija za (ne)kompliciranje, catch je v veliki veliki večini primerov v glavnem v podrobnostih pogodb ter samega dogodka. Ja, se zgodi, da kdaj dejansko pride do komplikacij za povsem brezveze ampak to so izjeme, ki potrjujejo prej navedeno "pravilo".
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: mistique

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113
V dveh mesecih sem mel z istim avtom
dva škodna dogodka (en moja krivda, kasko, drug tuja krivda, AO). Pri obeh zelo korektna komunikacija brez kompliciranja, cenitev na daljavo in brezhibno popravilo z novimi originalnimi deli. Sava.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
V dveh mesecih sem mel z istim avtom
dva škodna dogodka (en moja krivda, kasko, drug tuja krivda, AO). Pri obeh zelo korektna komunikacija brez kompliciranja, cenitev na daljavo in brezhibno popravilo z novimi originalnimi deli. Sava.
Če bi bil turbobitch (malo te dražim :evil:), bi odkljukal na polici popravilo z neoriginal deli, ki jih določi Sava (seveda je posledično premija nižja) in potem tukaj na forumu je... Savi nekaj, ker so popravljali z neoriginal deli.:valjamse:
 
  • Haha
Reactions: Matey

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.719
9.494
113
Lepo. Me pa res zanima kaj bo, ko/če boš imel kak tak primer, da boš osebno naletel na komplikacije pri Triglavu. Ja, tudi tam se to dogaja kljub temu, da je po gostilniških debatah sodeč to nemogoče. Poznam N ljudi, ki zaradi težav s Triglavom zanj tudi slišati več nočejo ter poznam N ljudi, ki zaradi dobrih izkušenj tudi pomislijo ne, da gredo k konkurenci.
Ko, če bom imel komplikacije pri Triglavu, bom najprej poizkusil prek agenta/tke uredit zadeve, če ne, potem pač prestavim svoje stvari k drugi zavarovalnici. Tako gredo te stvari.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.363
2.739
113
Manjša škoda v BiH, poročilo izpolnjeno, krivec domačin. V Si greš k pooblaščenemu cenilcu, ki sporoči zavarovalnici v BiH, da je škoda XXX.
Zavarovalnica ponudi XXX/2, češ da bi to tam toliko stalo.
Kako se pa to reši?
 
  • Wow
Reactions: tony

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.705
3.315
113
Manjša škoda v BiH, poročilo izpolnjeno, krivec domačin. V Si greš k pooblaščenemu cenilcu, ki sporoči zavarovalnici v BiH, da je škoda XXX.
Zavarovalnica ponudi XXX/2, češ da bi to tam toliko stalo.
Kako se pa to reši?
Zelo zanimiv primer. Sicer verjetno tole, da bi tam stalo 1/2 ni daleč od resnice, ker pri nas je popravljanje na zavarovalnico res zlata jama za nekatere a vseeno.