Kasko šibedah, Sava, da jim jbm mater

kajn

Guru
5. okt 2007
2.787
1.619
113
Iskajoč brata
Piz... sem šel preverjat kaj imam v polici.... Zgleda vse OK

Mi je pa bedno, da mora sedaj uporabnik preverjati kaj in kako.... Saj zato pa gremo k agentu (strokovnjaku), ki dobi komisijo od tega, sedaj moramo pa mi njegove napake, njegovo delo, delati...

Bi morali biti kot pri nakupu vrat: Lahko narediš sam izmero ali plačaš izmero. V prvem primeru, če kaj ne štima, si lahko samo tiho. V drugem primeru, sami krijejo napake....

Če je tovarniško vgrajen, potem naj agencija krije škodo. Saj je agent naredil napako. Če se gredo take igre, potem pa naj omogočijo sistem, da bom sam naredil polico in posledično plačeval, če bom kaj zgrešil....

Eh, utopične ideje, sam v službi odgovarjam za moje delo in moje napake...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Piz... sem šel preverjat kaj imam v polici.... Zgleda vse OK

Mi je pa bedno, da mora sedaj uporabnik preverjati kaj in kako.... Saj zato pa gremo k agentu (strokovnjaku), ki dobi komisijo od tega, sedaj moramo pa mi njegove napake, njegovo delo, delati...

Bi morali biti kot pri nakupu vrat: Lahko narediš sam izmero ali plačaš izmero. V prvem primeru, če kaj ne štima, si lahko samo tiho. V drugem primeru, sami krijejo napake....

Če je tovarniško vgrajen, potem naj agencija krije škodo. Saj je agent naredil napako. Če se gredo take igre, potem pa naj omogočijo sistem, da bom sam naredil polico in posledično plačeval, če bom kaj zgrešil....

Eh, utopične ideje, sam v službi odgovarjam za moje delo in moje napake...
Imaš prav. Samo v tem primeru Zavarovalnica Sava ni nič kriva, temveč je kriv AGENT in pa seveda UPORABNIK. Pač napake se dogajajo, zato jaz pred podpisom vedno vse preverim, če štima.
Kot rečeno, pa se tukaj ZS po nepotrebnem omenja kot krivca in se ji blati ugled. Kar recimo, da je najmanj nemoralno in nepošteno, če ne morda tudi primerno za kakšno tožbo.

Recimo podoben (ne isti, ker če prav razumem je v primeru zgoraj bilo strešno okno del serijske opreme in ne doplačljivo, kar pomeni, da je napaka v sistemu) primer. Kolega je imel na vozilu doplačljivo ogrevano prednje steklo. Ob poškodbi je moral sam doplačati razliko med ceno navadnega in ogrevanega stekla, ker tega ni navedel ob sklenitvi zavarovanja (premija bi bila višja za par EUR) in seveda je bila zavarovalnica kriva. Ja itak.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.053
1.269
113
42
No da nebo pomote. Tožil jih nebi v tem primeru, ker več kot očitno res niso oni krivi.
Glede na to da trenutno 600 EUR ni mali strošek zame sm pač lahko malo slabše volje. Sploh zaradi take absurdne napake
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.837
-1.063
113
145 km SZ od Opatije
Sploh zaradi take absurdne napake
Bolje, da ne veš, koliko takšnih napak je v življenju. Ampak enim se izogneš, ne da bi sploh vedel. Seveda, bolijo pa tiste, ki splavajo na plan.
Imel tud sam že sranje, pa se sekiral, ampak na koncu ni blo nič bolje. Sem izgubil tako živce kot tudi denar (ko sem plačal škodo).
Zadnja leta sem postal bolj "razumljiv". Če se zgodi, se zgodi, take zadeve so ponavadi nepovratne.
Jaz zmeraj pomislim "še dobro, da je samo to, kaj če bi bilo še huje", pa je takoj bolje. V resnici sicer ni, v glavi pa imaš vseeno malo več miru.
 
Nazadnje urejeno:

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
439
138
43
Čeprav tile seznami "tovarniško vgrajene opreme" pri Savi so meni tudi zelo sumljivi. Pri moji Kii so bila pred leti alu platišča/zatemnjene šipe po mnenju zavarovalnice oz. agenta dodatna oprema, čeprav so bila vključena v nivo opreme (in ceno avta s tem nivojem opreme so seveda vzeli kot osnovo za izračun premije).
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.773
15.836
113
Ne imet preveč fokusa na tej oznaki "tovarniška vgradnja". Moraš pa ločit, da je eno serijska oprema, drugo je pa dodatna oprema. Vse to je tovarniško vgrajeno ampak pri dodatni opremi, ki je lahko dodana opcijsko s strani prvega lastnika vozila ob samem nakupu v salonu pa se s tem dodajanjem viša novonabavna vrednost ter s tem seveda tudi zavarovalna premija. Alu platišča in zatemnjena stekla v veliki večini primerov niso serijsko na avtu ampak se jih je dodalo v sklopu kakšnega paketa (dodatne) opreme ali pa kot povsem samostojen dodatek. Za tvoj primer bi torej rekel, da je bilo vse tako kot mora biti in posledično tudi ne bi imel težav, če bi prišlo do razbitja stekla ter bi ti zavarovalnica poleg ostalega tudi strošek zatemnitve novega stekla.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Zebdi

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
439
138
43
Ne imet preveč fokusa na tej oznaki "tovarniška vgradnja". Moraš pa ločit, da je eno serijska oprema, drugo je pa dodatna oprema. Vse to je tovarniško vgrajeno ampak pri dodatni opremi, ki je lahko dodana opcijsko s strani prvega lastnika vozila ob samem nakupu v salonu pa se s tem dodajanjem viša novonabavna vrednost ter s tem seveda tudi zavarovalna premija. Alu platišča in zatemnjena stekla v veliki večini primerov niso serijsko na avtu ampak se jih je dodalo v sklopu kakšnega paketa (dodatne) opreme ali pa kot povsem samostojen dodatek. Za tvoj primer bi torej rekel, da je bilo vse tako kot mora biti in posledično tudi ne bi imel težav, če bi prišlo do razbitja stekla ter bi ti zavarovalnica poleg ostalega tudi strošek zatemnitve novega stekla.
V bistvu je bil avto tak, kot je bil odpeljan iz salona (sem prvi lastnik); nivo opreme je bil EX Europe +, na uradnem ceniku pa so bila v tem nivoju opreme vključena tudi alu platišča in zatemnjene šipe. Možno pa tudi, da so kaj improvizirali pri avtohiši :)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Možnosti je več.
Zato si PRVIČ, ko sklepaš zavarovanje, za tisti avto, vzameš 5 minut časa in preveriš, da oprema štima, če imaš kasko.
Potem se itak samo podaljšuje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Zebdi

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
439
138
43
Drži, mene je "zmotilo" samo to, da je cena za vozilo z nekim nivojem opreme na uradnem ceniku X EUR, zavarovalnica pa za izračun premije vzame ceno X in gor prišteje še Y in Z za opremo, ki je na uradnem ceniku že vključena v ceno X (ni bilo nobenih opcijskih paketov ali kaj podobnega).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in ales85

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Možnosti je več.
Zato si PRVIČ, ko sklepaš zavarovanje, za tisti avto, vzameš 5 minut časa in preveriš, da oprema štima, če imaš kasko.
Potem se itak samo podaljšuje.
to je delo agenta in pika. on to dela, in za to je odgovoren in plačan.
če si jaz naknadno nekaj not vgradim, sem pa kriv sam in ne agent.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.192
494
83
Tej pogoji pa kdo je kriv pa zakaj nisi rekel... je men mal mim...
Če kupiš nov avto pri nas, še imaš tist papir z vso opremo pa ga daš agentu, da pretipka.
Pri uvozu pa ne mogoče, da veš čisto vse. Moj primer, šele po pol leta ugotovil, da imam ogrevano vetrobransko steklo. Agentu nisem posebej omenjal tega. Pa da so stranska stekla "dvojna"...
Dvomim, da je to dvoje kot standardna oprema pri mojem modelu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
to je delo agenta in pika. on to dela, in za to je odgovoren in plačan.
če si jaz naknadno nekaj not vgradim, sem pa kriv sam in ne agent.
Drži. To je njegova naloga. Samo tam je tudi tvoj podpis, s katerim potrjuješ resničnost tega. Jaz vem, da vse kar podpišem preverim prej.
Ko se najdeta dva šalabajzerja na kupu, imaš pa turbobičev šibedah in sranje po nič krivi zavarovalnici.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
se strinjam s tabo, podpis je, ampak krivda je na strani agenta. ne more ti napisat, da hiša nima strehe, če vidi na vrh hiše streho.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
se strinjam s tabo, podpis je, ampak krivda je na strani agenta. ne more ti napisat, da hiša nima strehe, če vidi na vrh hiše streho.
Kaj pa če ne vidi hiše? Ker sklepaš zavarovanje v njegovi pisarni?
Lej, snežinkice bodo povsod drugod iskale krivca, razen pred svojim pragom.
Bi rekel, da je tukaj krivda kar lepo deljena na pol.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
torej agent plača pol šibedaha. pa rešeno.
to je njegovo delo, za katerega je dobil plačilo. očitno je delo opravil malomarno, kar pa še vedno ni opravičilo.