Kamioni, sneg in ostalo

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ne.

edit:
Naklon "odpade" - glej moj post zgoraj.
Hidrofobičen namaz pa bil hidrofobičen samo prve 3 mesece - potem pa kaj? Lotusove liste gor polagat?

Pac premazes vsake tri mesce?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Mi navedeš en tak delujoči hidrofobični premaz?

@alko - link? edit: to mam, ko na telefonu gledam - saj je link že podan
bonk.gif


@all - da ne bo kdo razumel, da iščem izgovore zakaj se ne čistijo kamioni. Kamioni (in ostala vozila) naj bi šla na ceste le primerno očiščena snega. Samo čiščenje pa mora biti izvedljivo in tudi stroškovno vzdržno, predvsem pa ne sme biti smrtno nevarno.
Cerade so že sedaj “hidrofobične” - samo kaj ko ta hidrofobnost ne deluje najbolje na vodoravnih površinah.
Nagibi so sicer en pristop - ostane vprašanje tehnične izvedljivosti in koliko bi moralo biti nagiba, da bi ga bilo dovolj. Osebna ocena - vsaj toliko kot na že prilepljenem Tamiču. Kam bo šlo “špica”? Nad 4.00 metre ali bomo enostavno “odrezali” tovorni volumen? In s tem spet za določen % dvignili potrebo po dodatnih transportnih kapacitetah in s tem gužve na cestah?
Sem mi vse bolj zdi, da vas večina ne zna malo širše razmišljati in si predstavljati kaj vse “male” spremebe potegnejo za sabo.
Pa še o nagibih - kako boste pa kontejnerje rešili?
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
gr96 sem zasledil da eni proizvajalci prikolic imajo sistem da dvignejo streho in naredijo padec recimo krone: http://www.krone-trailer.com/e...e-protect-easy/

467716-post_slo.gif


Moram priznati, da mi je tole ušlo (pač ceradarji niso moja glavna dejavnost).

In tole je korak v pravo smer!
zmaga.gif


Sedaj pa še "vse" prevoznike senzibilizirati, v idealnem primer celo predpisati kot obvezno opremo.

Ostanejo kontejnerji, frigo, kufer ... (pa še verjetno kak "posebnež").
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
ksz...

Ideja...

Na črpalki/počivališču se postavi nek pometač (podobno kot imaš zgornjo 'valj' krtačo v avtopralnici), ki ti pomete sneg s prikolice - tovovrnjak počasi zapelje preko. Nosilci v smislu kot so postavljali zdaj za elektronsko cestninjenje. Lahko dva pometača drug od drugem.
Vzame par minut, strošek čiščenja minimalen..upravljalec s pobranim denarjem skrbi, da se pometeni sneg sproti umika.

Pred počivališčem/črpalko se postavi tabla in zahteva čiščenje (kdor pač ni očiščen) kasneje za počivališčem pa policaji kontrolo.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.530
2.907
113
v lokalni ostariji
gr69 malo sem brskal po mobile za kiperji pa se mi je tale reklama pojavila
smile-1.gif
ja to je zanimivo, samo najbrž tudi kar krepko drago. in preden se bodo vse stare prikole pozamenjale bo še trajalo...
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Vprasanje koliko novih prikolic se proda sploh s tem sistemom, verjetno bolj malo.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
ksz

Zakaj je danes ta tema mrtva?
tongue-1.gif


Citat:
Daljši zastoji:
- dolenjski avtocesti med Ivančno Gorico in Grosupljem proti Ljubljani zaradi okvar in zdrsov tovornih vozil;
 

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.445
98
48
Citat:
Uporabnik krko pravi:
ksz

Zakaj je danes ta tema mrtva?
tongue-1.gif


Citat:
Daljši zastoji:
- dolenjski avtocesti med Ivančno Gorico in Grosupljem proti Ljubljani zaradi okvar in zdrsov tovornih vozil;


Pa ne da se več n-tič premlevat eno in isto stvar. Koristi pa itak nobene
smirk-1.gif
.
LP
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Pa spet se bo našel en kup pametnih, ki bodo trdili da kamionarji niso nič krivi za zastoje, ampak je kriv Dars, ker ne pluži istih odsekov vsakih 5 minut.
Pa po njihovo je kriv tudi ARSO, ker ni že 14 dni prej napovedal, da bo zapadlo groooznih 30 cm snega. Kot da živimo v tropskih krajih, kjer poznajo samo sneg iz beljakov...
rolleyes-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Csva vceraj z Demzom stala v koloni pred klancem v Zgornjem Hoticu.
Prvi v koloni je bil Omahnov kamion ki ni imel poguma da bi se zakadil v klanec. Je enostavno pocakal pred njim. Kako so poem stvar resili ne vem.
Klanes dejansko res ni bil spucan v nulo, ampak glede na to da je klanec dolg 100m, da je bilo ja vsaki strani kolone vsaj po 5 kamionarjev ki morajo imeti lopato med zimsko opremo, bi tisti klanec v casu cakanja lahko z lopato odkidal v 10 minutah. Raje so cik kadil pred kamioni in pljuval po cestarjih.
Po drugi strani pa je tudi res , da ce bi cestarji ta klanec spluzili 2x na uro, bi promet med ljubljano in zasavjem tekel normalno.
Obvoznica ki bi obvozila vas in tudi ta klanec je pa itak v planu ze nekaj desetletij, pa bo ocitno se nekaj.
Je bilo ocitno se premalo zvitega pleha v tistem klancu in premalo izgubljenih ur v kolonah. Samo vceraj nekaj 100(0). Ne vem kako dolga je bila kolona proti ljubljani, proti Litiji je bila skozi cel zgornji hotic, vsaj kaksna dva km.....
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Je bil tam tudi Omahnov šleper, ja, ampak se mi zdi, da je bil prvi nek Lj registracija z belo cerado (?) - pa saj ni to važno. Vmes par kamionov nazaj je bil celo španec (E), sem mislil da je tega eksotika zyebalo
grin1.gif
.

V glavnem tisti klanec je totalno zopern in nemogoč
crazy1.gif
Sredi klanca in skozi ovinek malo naprej odcep levo v Hotič.

Ta klanec je potencialna črna točka, odkar ga poznam. Edino kar je dobrega tam, je Kimovc
grin1.gif
.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kolikor vem je tam omejen promet kamionov (od Ribč naprej). Torej če so bile zadeve šleperji ali nad 7,5T so bili itak v prekršku...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Prometni znak je pri Ribčah... Za vožnjo domov ne velja splošna omejitev tovornega prometa ob sobota, nedeljah in praznikih. Če pa je znak prepovedano za tovorna vozila nad 7,5T in prikolice pa to velja zmeraj.
Lahko pa preverim pri hčeri, je ravno CPP naredila izpit, če sem v zmoti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Omahen ima garaže v Šmartnem pri Litiji, kako naj pride domov? Čez Trojane in zagorje, pa vprašanje če ni prepoved tudi pri zagorju ko se vključiš proti Litiji.

alkoholik: zavedam se, da bi bila štala, če bi se počez postavil na klancu. Zato pa pravim, da je krivda za včerajšnje kolone na večih ljudeh.
Na kamionarju, ker ni imel verig.
Na kamionarjih, ker bi v 10 minutah z lastnimi lopatami lastnoročno skidal tistih 100m klanca do crnega asfalta,
Na cestni službi, ker pluženje klanca vsake dve ali tri ure je pač pri obilnem sneženju premalo. Če ne drugače naj se dogovorijo za dodatno (lokalni kmet) ekipo ki bo skrbela za take kritične točke (dodajmo sem še Mislinjski klanec ( saj vemo kako je bilo lani) pa še kaksnega.

Na DRSC ker kljub 30 letnim obljubam ali še več še vedno ni zgradila obvoznice, ki bi obšla vas in klanec.. To je namreč najbolj ozko grlo med Ljubljano in Trbolvlajmi. Obstaja potem še nekaj točk, ki jih poplavlja Sava občasno in bi z nekaj višjo niveleto ceste na nekaj kratkih odsekih ( Dolsko, ribče, spodnji log) lahko odpravili tudi to napako in omogočili prevoznost tudi v primeru višje Save.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Da o tem tunelu pod Konjem (Hotič, Ponoviče, fantazirajo o tunelu za potrebe elektrarne) ne pišem. Nekaj 100m tunel bi za Litijo bil nekaj podobnega kot je tunel pri Škofji loki. Je pa res da litija ni tako ozko grlo kot skofja loka in da si tega tunela najbrž niti politika ne želi, ker potem bi LItija bila odrezana od prometnice. Tunel bi namreč skrajšal pot proti zasavju za kakšnih 5km oziroma vsaj 10 minut vožnje in bi se ves tranzit izognil trgovin v litiji, hkrati pa bi se tranztit povečal (sedaj ga gre večino na trojane) in naredil dodatne zastoje proti Šentjakobu.