Kamioni, kamioni, kamioni in gužva

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.428
3.808
113
davorinm.wordpress.com
Zakaj je tak porast tovornega prometa v Sloveniji zadnja leta? Prejšnji četrtek sem se peljal proti Šentilju, na voznem pasu je bila kolona kamionov od Ljubljane do avstrijske meje. Non stop!!! Kolega se vozi iz MB v LJ v službo vsak drugi dan, katastrofa promet. Dolenjka je vsak dan zabasana do amena.

Lansko leto so bile grozne gužve na obvoznici v Ljubljani v poletnih mesecih. Vse je guzva presenetila. Tako levi kot desni so bili besni nad stanjem.

Kaj je država/obcina naredila, da se letos zadeva ne ponovi? Kaj sploh delajo, da bo stanje boljše?

Napovedujem, da bo letos še huje. In da ne bodo storili nic, da se zadeva izboljša.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.844
113
pri taščici
Letos bo severna obvoznica mimo btc odprta. Razen ce bodo kaksno drugo fronto odprli.
Pa upajmo da bodo do poletnih vikendov s solskimi čopiči pobarval nadvoze proti vrhniki.
Kamionov (in prometa) je bistveno vec na relaciji MB IT kot Jesenice HR.
Naj nekdo poisce števce prometa
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Ves promet raste. Ko pride recesija, bo spet padel. Prej ne bo. Trenutno smo v času, ko je veliko kamionov, velika zaposlenost in veliko turizma in zasebnih potovanj.
Kaj so odgovorni naredili? Nič. Čaka se, da se sistem sesiplje. Kot pri kaki drugi infrastrukturi, denimo proizvodnji in distribuciji elektrike.
Zanimivo bo, ko DARS-u uspe skozi spraviti razpis za vzdrževalna dela v predorih in viaduktih na štajerski avtocesti med Tepanjem in Dramljami. Trajalo bo dve leti, nekaj časa bo odprta samo polovica avtoceste, kamor bi naj spustili kamione dvosmerno, ostali promet pa na regionalko. Če ne bo občasno kolona od MB priti Lj in od Trojan proti MB, bo čudež.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Mene sicer zanima, kako lahko odrasla razumsko sposobna oseba pričakuje, da se bo to uredilo v enem letu. Pa ni DARS Božiček s čarobno palico.
Te stvari je potrebno dolgoročno reševati in načrtovati. No, to je pa tudi težava.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.428
3.808
113
davorinm.wordpress.com
Mene sicer zanima, kako lahko odrasla razumsko sposobna oseba pričakuje, da se bo to uredilo v enem letu. Pa ni DARS Božiček s čarobno palico.
Te stvari je potrebno dolgoročno reševati in načrtovati. No, to je pa tudi težava.
Noben ne pričakuje, da bodo zadeve rešene v celoti. Pričakuje pa se, da se problema zavedajo in da bodo sprejeti določeni quick fixi in dolgoročne rešitve.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
Rešili bodo nič. Podobno kot pri elektriki, lahko uvedejo časovne cestninske bloke. Ob konicah dražja cestnina. Brez investicij in večji zaslužek za DARS in državo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sad

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Vsi vemo, da bo stvari treba reševati dolgoročno. Pred desetimi leti po zadnji večji recesiji, je postalo jasno, kaj se bo na cestah zgodilo nekje leta 202x ali še prej.
Zaenkrat se ni zgodilo prav nič, kar pomeni, da se bodo razmere v naslednjih letih poslabševale. Država mogoče upa, da bo ob pomoči EU uspela ljudi prisiliti, da so doma. Sicer pa so danes moderne čakalne vrste, aktualna politika se trudi, da bi jih bilo dovolj ;) .
Nekatere stvari morajo sicer biti neposredno povezane z rastjo prometa, prilivov iz naslova cestnin in se korigirati sproti, ker ni nobenega razloga, da se ne bi. Denimo povečanje ekip in denarja za vzdrževanje. Zanimivo bi bilo videti, za koliko več plužnih ekip je DARS poskrbel v zadnjih 10-ih letih, ker promet narašča, prihodki tudi, resni zapleti ob cm ali dveh snega pa tudi. Na koncu je drobiž proti vsem prihodkom iz cestnin, da ima DARS ob par problematičnih hribih plužno skupino neprestano v akciji. Ampak to se ne zgodi. Zakaj, mi ni ravno jasno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Zakaj je tak porast tovornega prometa v Sloveniji zadnja leta? Prejšnji četrtek sem se peljal proti Šentilju, na voznem pasu je bila kolona kamionov od Ljubljane do avstrijske meje. Non stop!!! Kolega se vozi iz MB v LJ v službo vsak drugi dan, katastrofa promet. Dolenjka je vsak dan zabasana do amena.

Lansko leto so bile grozne gužve na obvoznici v Ljubljani v poletnih mesecih. Vse je guzva presenetila. Tako levi kot desni so bili besni nad stanjem.

Kaj je država/obcina naredila, da se letos zadeva ne ponovi? Kaj sploh delajo, da bo stanje boljše?

Napovedujem, da bo letos še huje. In da ne bodo storili nic, da se zadeva izboljša.

Kaj se bo zgodilo? Nič. Oz še malo večja gužva bo kot lani.
Ljubljanska obvoznica bi že 15 let nazaj mogla bit tro pasovna. A ne bo. Zakaj? Ker vodilne položaje zasedajo politični kadri (beri: nesposobni) kater namen in bistvo je v plenjenju dokler gre in se da. Strategija, plani za naprej? Hm...was ist das? Jih ne zanima.

Tovorni promet kot tak...itak je vse tranzit, in se bo vsako leto povečeval a nam je prav ali ne. luka koper se stalno jača, kar pomeni, da se jača promet. Morda bo znal drugi tir kaj omilit zadevo...dvomim da bo bolje, bo pa morda kako leto kasneje prišlo do dnevnih kolapsov prometa.
Je pa tako..folk kupuje robo, in robo je treba dostavit. simple as that. Ko bomo sami nehali kupovati ves možen šrot, sploh onega, kiga ne rabimo...bo morda boljše.

Kaj bojo pa dejansko naredili? Jebali bojo nas, navadno rajo. Identično kot pri elektriki..kako že pojejo naša trobila? Pravičnejša porazdelitev..bojo še ceste pravično razdelili za uporabo...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Zakaj je tak porast tovornega prometa v Sloveniji zadnja leta? Prejšnji četrtek sem se peljal proti Šentilju, na voznem pasu je bila kolona kamionov od Ljubljane do avstrijske meje. Non stop!!! Kolega se vozi iz MB v LJ v službo vsak drugi dan, katastrofa promet. Dolenjka je vsak dan zabasana do amena.

Lansko leto so bile grozne gužve na obvoznici v Ljubljani v poletnih mesecih. Vse je guzva presenetila. Tako levi kot desni so bili besni nad stanjem.

Kaj je država/obcina naredila, da se letos zadeva ne ponovi? Kaj sploh delajo, da bo stanje boljše?

Napovedujem, da bo letos še huje. In da ne bodo storili nic, da se zadeva izboljša.

jah pri kamionih država ne more kej dost narest. pač tok jih je. lahko jih omejijo recimo, kar po spet na noge spravilo prevoznike.

dolenjka je pa tudi meni zanimiva, kaj se tok baše vsak dan. Včasih je bila normlano prevozna, potem pa kar naenkrat bum in gužva do kozarji vsak dan.

Letos bo še treba potrpet, ker se dela plan za 3. pas na primorski AC. Sicer ne vem, zakaj se že kaj ne izvaja, ampak ja... letos ne bo nobenih sprememb. Je pa v planu.

Vsako leto je več vsega. pač rast pa to. Sej veš. Če ni rasti, je to katastrofa. :zavijazocmi::zavijazocmi::zavijazocmi:
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Tja …

IMG_0619.jpeg
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.469
4.244
113
Lahko bi, dvignili cestnine za tovornjake, da bi se del prometa preusmeril nazaj na Budimpešta, Dunaj, Gradec, Celovec Beljak in dol proti Italiji.

Ampak, treba je polniti žepe pa magari mi crknemo na cesti.

In ja ta relacija je bila pred kakšnimi 25 leti lepo zabasana sedaj pa je bolj na izi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: JNou

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Pri nekih resnih omejitvah kamionov, bo to vplivalo na tranzit in ko bo za posel postalo slabo, se bo oglasila EU in ugotovila, kaj točno kršimo pri mednarodnih sporazumih in pravu EU ter na tresnila po prstih. Gotovo pa lahko peljemo cestninski sistem tako, da spodbujamo, da se del prometa preseli izven konic. To sicer ni ravno čisto zlato in zveličavna rešitev. Manj prometa je predvsem v nočnem času. Nočne vožnje so, dokler so ljudje za volanom, gotovo nevarnejše, ker še bo kdo več zaspal. Povečal se bo nočni hrup in ljudje, ki živijo lahko tudi kak km od avtoceste, bodo to obremenitev občutili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur in sad

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Lahko bi, dvignili cestnine za tovornjake, da bi se del prometa preusmeril nazaj na Budimpešta, Dunaj, Gradec, Celovec Beljak in dol proti Italiji.

Ampak, treba je polniti žepe pa magari mi crknemo na cesti.

In ja ta relacija je bila pred kakšnimi 25 leti lepo zabasana sedaj pa je bolj na izi.

Saj ne, da bi vstop Slovenije in kar nekaj "vhodnih" držav v EU (padec mej) ne bi imel vpliva na premik tranzita. Potem pa še dodaj izgradnjo osi vzhod-zahod in bo hitro jasno zakaj je na tej trasi toliko kamionskega prometa.

Če pa še kdo živi v zablodi, da se avtoceste gradijo za avtomobile, pa mu pač ni pomoči.

Zmanjšanje tovornega cestnega prometa je ob trenutnem mindsetu in razvoju gospodarstva pač utopija.

In ne - ne zagovarjam cestni tovorni promet - mi je pa vzrok, zakaj ga je toliko, jasen in se pač sam prilagajam.

Pa še nekaj - omejevanje ne bo bistveno pripomoglo k zmanjšanju, bo pa dvignilo strošek prevoza, ki ga bomo seveda potrošniki pokrili skozi dražje izdelke. In ne - ne bodo prevozniki zato več zaslužili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe, sad in krko

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Pričakuje pa se, da se problema zavedajo in da bodo sprejeti določeni quick fixi in dolgoročne rešitve.
Torej, kaj so zate quick fixi?
Omejitev na lihe/sode številke? Prepoved tovornega prometa? Lihe številke od 6.00-8.00 in potem od 16.00-18.00, sode številke od 8.00-10.00 in potem od 18.00-20.00?
No, povej za te quickfixe, ker verjamem, da bi tudi DARS rad quickfixal to. Pošlji še njim, morda te bodo pa še nagradili.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.786
549
113
42
povsod malo
Ker jih že v Kopru ne dajo na vlake!
No je tudi res, da nimamo ustreznih terminalov za to.
Ne vem kdo to načrtuje ampak je fail na več nivojih npr zdaj, ko se bo gradila nova železniška postaja Jesenice ni nikjer omenjen terminal kot je npr v Beljaku prikolo od tovornjaka na vagon šoferđija domov na cilju pa ga počaka drugi ali pa taisti dohiti vlak s cenejšo cestnino (ki se šteje po oseh) pa krajše kolone.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.469
4.244
113
Ker jih že v Kopru ne dajo na vlake!
No je tudi res, da nimamo ustreznih terminalov za to.
Ne vem kdo to načrtuje ampak je fail na več nivojih npr zdaj, ko se bo gradila nova železniška postaja Jesenice ni nikjer omenjen terminal kot je npr v Beljaku prikolo od tovornjaka na vagon šoferđija domov na cilju pa ga počaka drugi ali pa taisti dohiti vlak s cenejšo cestnino (ki se šteje po oseh) pa krajše kolone.
Že tistih vlakov iz Kopra gor nimajo kje vozit, ti bi pa še tovornjake gor tišal!!
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
1. Tovor, ki se prepelje po avtocesti naše železnice niti slučajno niso sposobne prepeljati in ne bodo prepeljale niti ko bo drugi tir v funkciji.
2. Trajanje potovanje od točke A do točke B ni katastrofa samo pri potniškem prometu slo železnic, temveč tudi pri tovornem.
3. Potniški promet po železnici je že sedaj katastrofa. Če bo na železnici krepko več tovornega, ne bo nič boljši, temveč slabši.

Mogoče se neha s tem bluzenjem "tovornjake na vlake", ker ni tehnične osnove v Sloveniji zato in je še desetletja ne bo. Tu ne gre za politično odločitev o kateri se da gobcati in tudi kaj spremeniti, če je malo posluha in volje.