kamioni in tranzit

ltd

Pripravnik
5. sep 2007
102
2
18
Že mogoče da je prepovedano, ampak vseeno se nemalokrat to zgodi, še posebej opazno je bilo na poti nazaj (Treviso->SLO) v poznih popoldanskih urah. Glede na to, da na levem pasu poteka verjetno večina osebnega prometa, kar hitro nastane kolona avtomobilov za prehitevajočim, hitrost hitro pade, naraste pa - v mojem primeru - zelo počasi.
Kombiji pa po mojih izkušnjah niso med počasnejšimi udeleženci na cesti... (tudi mi smo šli s kombijem)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kazen za prehitevanje kjer je prepovedano je 500 EUR+prepoved voznje v Italiji za 6 mesecev..
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ne bodito toliko nestrpni. Zaradi takih se dogajajo prometne ker potem je treba nadoknaditi 5 sekund ki jih izgubite zaradi tovornjaka, ki je prehiteval... Brezveze. Lepo peljite po omejitvah in zmoznostih ki jih pac dopusca cesta. 5 minut gor ali dol.
Ni vredno da otroci sami odrascajo... Tudi kamioni morajo voziti, drugace lahko vsi merkatorji zaprejo vrata pa si kruh pecite doma.

LP
 

ltd

Pripravnik
5. sep 2007
102
2
18
Dodam še to, da se sploh ne gre za prihranek časa: če greš v Italijo za cel dan, na tako dolgo pot, potem vzameš v zakup tudi čas vožnje.
Tečno pa je, da moraš kar naprej bremzat (zmanjševat hitrost) in potem spet nazaj pospeševat na sicerjšnjo hitrost. Pri tem je poraba višja, več plinov v zraku itd...zakaj že? Aja, ker bi oni kamionar 5 minut prej rad prišel na cilj. Se pravi, on lahko, jaz pa na to še pomislit ne smem. Tista prepoved prehitevanja je zelo utemeljena!
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
No, ja, če znaš prilagodit hitrost razmeram, je zaviranja zelo malo. Še na slovenskih avtocestah sam zaviram redko kdaj. V 90% primerov samo spustim gas. Seveda vozim z glavo in ne s pedaloma za gas in žlajf.
Najbolj me fascinira, ko vidim naprej gužvo, mimo mene pa prišumi Šumaher z gasom še vedno do daske, sekundo kasneje pa seveda žlajf do daske. Kot da ni videl, kar se je videlo že kilometer vnaprej. Pač nekateri uživajo kurit zavore. Vsako tele ima svoje veselje. Gorivo je pač še prepoceni.
smile-1.gif


Ogo
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Seveda morajo tud kamioni vozit, samo to kar se pa sedaj dogaja na AC je pa visek. Sami vzhodnjaki v tranzitu I-Rusija, teh pa na nasih cestah ne rabimo. naj gredo na zeleznico. Je treba ta cestni lobi mal razbit, je prevec mocan. jaz bi na Dolgi vasi in ostalih bivsih MP lepo postavl cestninske postaje za te tranzitne tovornjake - cestnina do Dolge vasi ali Obrezja 50 EUR + 500 EUR ekoloske takse, bi jim pa dal na izbiro se poceni vlak.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:Najbolj me fascinira, ko vidim naprej gužvo, mimo mene pa prišumi Šumaher z gasom še vedno do daske, sekundo kasneje pa seveda žlajf do daske. Kot da ni videl, kar se je videlo že kilometer vnaprej. Pač nekateri uživajo kurit zavore. Vsako tele ima svoje veselje. Gorivo je pač še prepoceni.
smile-1.gif


Ogo
Samo res
stupid-1.gif
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Bistvo je da se tovor prepelje od tocke A do tocke B in zato naj se uporablja zeleznica. Za razvoz po mestih in mansjih razdaljah pa tovarnjaki. Ne pa sleper na relaciji Moskva-Barcelona
grims-1.gif
, onesnazuje okolje, unicuje ceste, dela guzvo in se bi se naslo negativnih vplivov. Pozitivnih je zal bolj malo.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
KSZ

No danes sem se peljal po AC LJ - MB, res veliko tovornjakov. Omejitve vecinoma (ker je snezilo) 100, 80 in 60 kmh. In ce vozis po teh omejitvah nic ne zaviras, ker itak vsi kamioni vozijo 100kmh. Ce vozis 130kmh in malo predvidevas, zelo malo zaviras. Ce pa vozis 160+ pa verjamem da vas kamionarji motijo ker rabite spet 5 kilometrov zaleta do 160.
tongue-1.gif


Pa se pri 160 ni hudega...

LP
 

ltd

Pripravnik
5. sep 2007
102
2
18
Eh saj ni problem v zaviranju, ker res zadostuje, da samo gas spustiš in hitrost v momentu pade na kamionarsko raven. Problem je potem spet nazaj pridobit hitrost, ko je za tabo 10 tečnih ritoliznikov in pri avtu, katerega končna hitrost je slabih 140 km/h, to pač traja...in traja.

Aha, pa za lažjo predstavo, ko je nekdo omenjal Barcelona-Moskva: to je cca 3.600 kilometrov, ta velki tovornjak (ki pelje dobrih 20t tovora) porabi verjetno okrog 30L/100km, torej za to pot porabi reci in piši skoraj 1100 litrov goriva.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Bistvo je da se tovor prepelje od tocke A do tocke B in zato naj se uporablja zeleznica. Za razvoz po mestih in mansjih razdaljah pa tovarnjaki. Ne pa sleper na relaciji Moskva-Barcelona
grims-1.gif
, onesnazuje okolje, unicuje ceste, dela guzvo in se bi se naslo negativnih vplivov. Pozitivnih je zal bolj malo.





To da naj se uporablja zeleznica je tvoje mnenje, ce pelje kamion ima ze razlog zato da pelje.Zeleznica je cenejsa in ce narocnik hoce kamion, ocitno ze ima razlog Premalo poznas razmere da dajes tako splosne odgovore.
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
očitno nekaterim še ni jasno da nimamo železnice....ej folk....dobesedno je nimamo......
resno mislim.....od kp do lj rabi 3 ure za potnike.....do rusije očitno potrebuje 1 mesec.....da ne omenjam kako katastrofalno organizacijo imajo na železnici....ne vedo niti kako bodo vozili za 2 tedna naprej....
ja gospod veste ne vemo kako bo s prosto linijo....ma [censored] off....raje peljem s kolesom kot železnico.....
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik mitja pravi:
očitno nekaterim še ni jasno da nimamo železnice....ej folk....dobesedno je nimamo......
resno mislim.....od kp do lj rabi 3 ure za potnike.....do rusije očitno potrebuje 1 mesec.....da ne omenjam kako katastrofalno organizacijo imajo na železnici....ne vedo niti kako bodo vozili za 2 tedna naprej....
ja gospod veste ne vemo kako bo s prosto linijo....ma [censored] off....raje peljem s kolesom kot železnico.....

Če ne bi Avstroogrska zgradila naših železnic, Kraljevina Italija pa jih eliktrificirala, še tega, kar sedaj imamo, ne bi imeli. V principu naše železnice niso imele resnega razvoja že 60 let.
rolleyes-1.gif


Ogo
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Bistvo je da se tovor prepelje od tocke A do tocke B in zato naj se uporablja zeleznica. Za razvoz po mestih in mansjih razdaljah pa tovarnjaki. Ne pa sleper na relaciji Moskva-Barcelona
grims-1.gif
, onesnazuje okolje, unicuje ceste, dela guzvo in se bi se naslo negativnih vplivov. Pozitivnih je zal bolj malo.
Sanje. SLO železnice te hip (in še dolga leta, tudi če jih začnemo danes razvijat in mmodernizirat) niso sposobne oprepljet več kot par % tega, kar se vozi po cesti. In zunaj ni slika nič dosti lepša, z redkimi izjemami, ki pa na tem delajo že desetletja.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Ne vem no, sm kr dosti na tej relaciji trst-verona in ne opazim tega rpehietvanja vv času prepovedi. Je pač preveč prometa za dvopasovnico in potem se zabaše...