kamionarji

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
ma dajte, u čem je fora da ses kamionom userje na prehitevaln pas z svojimi 70km/h in pol tam prehiteva drug kamion u nedogled???? pa ti pelje vzporedn z njem 10 kilometrov po AC, pol mu končn uspe da ga prehiti , pa voz dalje tik pred njim..
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
pri 5000 km relaciji je 3km/h velik razlike.

mogoče se je pa že naveličal cerade pred seboj..al pa je un začel čudno vozit.

v čem je fora, da ti prleti raketa po trzinski obvoznici 150 in vec..na semaforju kilometer nizje sta pa spet skup
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
ma to niso te relacije, to so relacije z ene kmetije na drugo in to ni 5000km..
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
potem pa predlagam, da ga prehitiš, ga ustaviš in vprašaš.

jaz občasno..vse prevečkrat..kake dirkače pobaram kok jim leti avto..da kaka jajca so to k ne gredo čez 200, 2500, 300..in kako nezmigljivi so, voznik pa nesposoben..če smo an semaforju spet skup.

seveda prej pogledam a je tip 'cefur like', al 'geek', 'roza'...pa še počutje mor abit na mestu..in pripomoček na dosegu roke..nikol ne veš kaka buda je ubistvu špeglar za volanom carrere.
ampak, če ga lepo vporašaš v čem je point, d abi rad razunmel..ne bi smelo biti tezav..ce bodo..bo pa prehitevanje minorna
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
to sm res mislu nardit že..prehitet pa ga uprašat če mu res tolk pomen unih 5 min prednosti na cilju pri tem da je za sabo nardil kolono od vrhnike do loga pri brezovici.
 

B81

22. jul 2007
37.699
10.959
113
Prav zaradi tega zagovarjam, da naj ima tudi mali prdec vsaj 100 konjev. Danes v LJ in nazaj sicer gre okoli 150, ampak ko ti tovornjak pride na prehitevalni pas, potem traja en čas, pol si na 95 km/h in mali avtoček (Fiesta) s sicer 96 KM skoraj dušo spusti, da pride spet na 150, na desni tovornjaki, od zadaj pa [censored] v kaki stari A6, iz katerega izpuha se modro kadi (videl potem, ko me je prehitel).
Pa to je pravi športni dan, ko greš za eno uro na AC
grin1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Avto s 96 KM dušo spusti? Pa tovornjaki ne vidijo 100 km/h niti blizu. 30 let stara katra ga lahko prehiti, samo gas je treba pritisnit.
A je folk sedaj navajen, da ima V16 motorje s 850 KM in ne prehiteva več kot z 1200 vrtljaji na minuto al kako?
confused-1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
To je res krnekej, sej ima avto tudi 4. in 3. prestavo..ja, na AC gre tudi, sklopko pritisneš in prestaviš.
shocked-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.273
3.910
113
Ne, folk je navajen avto vozit do dva jurja, če je dizel bog ne daj čez, skratka šparprogram, bencin je drag, če avto kuri 7 litrov pa za jest ne bo.

Men se je s 65 bencinskimi konji čist zabavno vozit (kadar imam priliko), malo bolj je treba bit elastičen in malo večkrat počekirat za raketami ki prihajajo od zadaj. Pa si še vedno med hitrejšimi. Govorim za avtoceste in za "normalno" gostoto prometa. Pač voziš na štirih jurjih in več, ne na dizelskih dva do tri.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
pol se pa ti vozi od budimpešte do berlina za enim ki ma taho naštiman na 89 ti pa na 91.pa me zanima ak dolgo se ti bo dalo nogo z gasa dajat pol pa spet nabirat tisto kar si zgubo.če špa konstantno nekomu v rit lezeš ti pa dopizdi pa še nič se ne vidi naprej razen lep napis na ceradi konkurence
 

NAVI_boy

Fizikalc
29. nov 2007
2.368
0
36
Citat:
Uporabnik gmarko pravi:
ma dajte, u čem je fora da ses kamionom userje na prehitevaln pas z svojimi 70km/h in pol tam prehiteva drug kamion u nedogled???? pa ti pelje vzporedn z njem 10 kilometrov po AC, pol mu končn uspe da ga prehiti , pa voz dalje tik pred njim..

Laž. 11 let vsakodnevne prakse na cesti še nisem videl kamionarja, ki bi šel drugega prehitevat pri 70 km/h. Vsi novi, starih niti ni več, mogoče kak procent, imajo omejitev 90km/h, pa ne zato, ker so si / smo to sami izmislili, ampak pametnjakoviči v kravatah. Prav vsi tovornjaki brez problema razvijejo 90km/h in prav toliko se bo tudi vsak peljal, 70km/h definitivno ne, razen, če je bil oviran ali je prišel na vrh klanca in sedaj rabi, da razvije nazaj 90km/h. Še nisem videl voznika, ki bi se peljal 70km/h, spredaj pa nobenega. Sem zato in podpiram, da se, čeprav se to ne bo nikoli zgodilo, v vsa SLO osebna vozila za en teden, samo za en teden vgradi blokada, ne vem, na 100km/h. Potem bi pa pametnjakoviči videli, kako je, ko bi lahko prehitel, pa ne moreš, blokada pač. In se moraš peljat za nekomu XY kilometrov. Pri tovornjakarjih pa ne podpiram folka, ki gre prehitevat drugega tovornjakarja pri 90km/h, tam pa res pride lahko do daljšega zastoja. To prakticirajo večinoma Poljaki, očitno imajo tam po neki logiki tovornjaki omejitev 91km/h oz. mu takrat uleti blokada. Jaz prakticiram drugače, če vidim, da se pelje 90km/h, včasih cinca nazaj na 85km/h in spet na 90km/, se raje peljem zadaj, ko pride prvi malo večji klanec, 80% priklopnikov in polpriklopnikov počepne oz. hitro začne izgubljat na brzini in grem pač takrat brez problema mimo.
So pa odceki avtocest, ko za zastoj niso krivi vozniki, ampak plačilo cestnine ali njihovi nesposobni ljudje v vodstvu. En tak lep primer je Tepanje iz MB proti CE. Zjutraj, ko je največji naval, imajo odprto eno stezo, seveda se nabere kolona. Pa še ABC steze na najbolj prometnem delu avtoceste nimajo, komu organu imamo potem ABC plačilo. Vprašam pužo za okencu, itak je tam, da kasira, zakaj ne odprejo več pasov in reče, da to ne more narediti ona, ampak šefi. In potem se nabere kolona proti prvemu predoru, ko gre še cesta navzgor in ta kolona se definitivno ne bo razbila vsaj do Celja. En primer je bil danes, k sreči se mi ni mudilo, sem bil peti v koloni in za mano še trije in niti eden ne spredaj in ne zadaj ni šel prehitevat, smo se brez problema peljali 90km/h in tekoče.
In še za info, Nemški ADAC je prišel celo na idejo, da bi se vsa tovorna vozila blokirala na 80km/h, zadevo še testirajo, vse skupaj pa argumentirajo z tem, da je pač obraba materijala manjša.
Zato priporočam, da vozniki škatljic najprej pomislite, da tovornjakar ni tam na izletu, ampak dela, tak ko imate vozniki škatljic svoja navodila v službah, tako jih ima tudi poklicni voznik. Nobena stvar, ki se dogaja okoli vozila si ni izmislil voznik sam, ampak to določajo drugi, voznik mora samo prepeljat tovor od A do B, pa tudi, če si bodo izmislili hitrost na blokadi samo do 50km/h.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
Do berlina se ziher ne boš zajk... s takimi prehitevanji, ker imajo nemci dolžino prehitevanja omejeno.
Sicer lahko pa tempomat tudi uni zadaj nastavi na 89, pa mu ne bo treba gasa spuščat. ALi pa naj ga z normalno hitrostjo prehiti, pa potem naprej vozi svojih 91.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.186
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
pri 5000 km relaciji je 3km/h velik razlike.

mogoče se je pa že naveličal cerade pred seboj..al pa je un začel čudno vozit.

v čem je fora, da ti prleti raketa po trzinski obvoznici 150 in vec..na semaforju kilometer nizje sta pa spet skup

Pri tej razdalji bo prihranil slabi dve uri če bo vseh 5000 km sral po cesti in oviral promet
evil.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.644
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Do berlina se ziher ne boš zajk... s takimi prehitevanji, ker imajo nemci dolžino prehitevanja omejeno.
Sicer lahko pa tempomat tudi uni zadaj nastavi na 89, pa mu ne bo treba gasa spuščat. ALi pa naj ga z normalno hitrostjo prehiti, pa potem naprej vozi svojih 91.

Kako to misliš "z normalno hitrostjo prehiti, pa potem naprej vozi svojih 91."
sprasujem se.gif


A misliš, da ima turboboost gumbek notri, ki mu odpre "blokado" na tahografu? Oz. da ima KERS?
evil.gif


PS:
Hmmm - mogoče je celo DRS v igri - to bi potem razložilo zakaj imajo nekateri tako majhno varnostno.
rolleyes-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ne, folk je navajen avto vozit do dva jurja, če je dizel bog ne daj čez, skratka šparprogram, bencin je drag, če avto kuri 7 litrov pa za jest ne bo.
Ma kakvi.

Večina voznikov ni doktorjev avtomobilizma in o prestavah vedo le to:
- tečni so, ker moraš roko z volana (ali telefona) na menjalnik premikat
- nižje prestave so za nižje hitrosti, višje pa za višje hitrosti ( vzratna pa itak spada v doktorat na doktorat oziroma "miti in legende")

Torej taka oseba spelje v prvi, potem pa da postopoma v višje.

Da pa bi dal v nižjo prestavo, da bi dosegel višjo hitrost (v znanosti imenovano "pospeševanje") pa je itak nasproti logiki.

Torej:
- pelje se z 50 km/h v 4. prestavi
- čez čas pride do situacije, ki zahteva večjo hitrost (recimo zapusti naselje, ali pride na avtocesto)
- prestavi v peto (pomnimo: "Višja hitrost - višja prestava" Logično.)
- pospešuje proti 90 km/h (ali 130, če je avtocesta)
- še vedno pospešuje
- in še vedno...
- opazi, da ne gre ravno najbolje, zato proba rešiti problem z prestavljanjem v šesto, ampak opazi da te nima, in pusti v peti
- še vedno pospešuje
 

MobiSuxGuru

Pripravnik
6. nov 2008
119
0
16
mah, te tovornjakarje bi blo treba tepst!!!
Ne gledajo ama nič, izsiljujejo, pa prehitevajo se u 3pm in naredijo celo štalo.

dol s takimi

pa me prav boli k če gre 1 km/h hitrej in bo 1h prej doma
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Na vlak z vsem tranzitom, ne pa delajo gužvo in škodo na naših cestah. Vse te vzhodnjake lepo na Dolgi vasi/Dobovi na vlak in lepo do Sežane. Al pa fejst ekološka taxa, če želijo po cestah..Ampak kaj tekega je za našo politiko malce preveč
10.gif
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Jaz sem bolj potrpežljiv, pa če že naletim na tako prehitevanje tovornjakarjev lepo mirno počakam
smile-1.gif


In to kar na voznem pasu, zmanjšam na tistih 89 in peljem za prehitevanim tovronjakom. Takrat pa se na prehitevalnem nabere kolonica živčnih voznikov, ki z varnostno razdaljo 1m "šibajo" tistih 90km/h in preklinjajo tovornjakarja, ki prehiteva. (manjka samo še ena "raketa" zadaj da jih potisne vse skupaj na kup.

Pa saj ne bo prehiteval pol ure, tistih par minutk pa se da potrpet ...