Citat:
Uporabnik gmarko pravi:
ma dajte, u čem je fora da ses kamionom userje na prehitevaln pas z svojimi 70km/h in pol tam prehiteva drug kamion u nedogled???? pa ti pelje vzporedn z njem 10 kilometrov po AC, pol mu končn uspe da ga prehiti , pa voz dalje tik pred njim..
Laž. 11 let vsakodnevne prakse na cesti še nisem videl kamionarja, ki bi šel drugega prehitevat pri 70 km/h. Vsi novi, starih niti ni več, mogoče kak procent, imajo omejitev 90km/h, pa ne zato, ker so si / smo to sami izmislili, ampak pametnjakoviči v kravatah. Prav vsi tovornjaki brez problema razvijejo 90km/h in prav toliko se bo tudi vsak peljal, 70km/h definitivno ne, razen, če je bil oviran ali je prišel na vrh klanca in sedaj rabi, da razvije nazaj 90km/h. Še nisem videl voznika, ki bi se peljal 70km/h, spredaj pa nobenega. Sem zato in podpiram, da se, čeprav se to ne bo nikoli zgodilo, v vsa SLO osebna vozila za en teden, samo za en teden vgradi blokada, ne vem, na 100km/h. Potem bi pa pametnjakoviči videli, kako je, ko bi lahko prehitel, pa ne moreš, blokada pač. In se moraš peljat za nekomu XY kilometrov. Pri tovornjakarjih pa ne podpiram folka, ki gre prehitevat drugega tovornjakarja pri 90km/h, tam pa res pride lahko do daljšega zastoja. To prakticirajo večinoma Poljaki, očitno imajo tam po neki logiki tovornjaki omejitev 91km/h oz. mu takrat uleti blokada. Jaz prakticiram drugače, če vidim, da se pelje 90km/h, včasih cinca nazaj na 85km/h in spet na 90km/, se raje peljem zadaj, ko pride prvi malo večji klanec, 80% priklopnikov in polpriklopnikov počepne oz. hitro začne izgubljat na brzini in grem pač takrat brez problema mimo.
So pa odceki avtocest, ko za zastoj niso krivi vozniki, ampak plačilo cestnine ali njihovi nesposobni ljudje v vodstvu. En tak lep primer je Tepanje iz MB proti CE. Zjutraj, ko je največji naval, imajo odprto eno stezo, seveda se nabere kolona. Pa še ABC steze na najbolj prometnem delu avtoceste nimajo, komu organu imamo potem ABC plačilo. Vprašam pužo za okencu, itak je tam, da kasira, zakaj ne odprejo več pasov in reče, da to ne more narediti ona, ampak šefi. In potem se nabere kolona proti prvemu predoru, ko gre še cesta navzgor in ta kolona se definitivno ne bo razbila vsaj do Celja. En primer je bil danes, k sreči se mi ni mudilo, sem bil peti v koloni in za mano še trije in niti eden ne spredaj in ne zadaj ni šel prehitevat, smo se brez problema peljali 90km/h in tekoče.
In še za info, Nemški ADAC je prišel celo na idejo, da bi se vsa tovorna vozila blokirala na 80km/h, zadevo še testirajo, vse skupaj pa argumentirajo z tem, da je pač obraba materijala manjša.
Zato priporočam, da vozniki škatljic najprej pomislite, da tovornjakar ni tam na izletu, ampak dela, tak ko imate vozniki škatljic svoja navodila v službah, tako jih ima tudi poklicni voznik. Nobena stvar, ki se dogaja okoli vozila si ni izmislil voznik sam, ampak to določajo drugi, voznik mora samo prepeljat tovor od A do B, pa tudi, če si bodo izmislili hitrost na blokadi samo do 50km/h.