Uf se opravičujem. Sem spregledal, da je ta lexus tovornjakNe boš verjel, ampak pri tovornjakih, ki delajo 1Mio KM v treh7štirih letih se tole pozna.
Uf se opravičujem. Sem spregledal, da je ta lexus tovornjakNe boš verjel, ampak pri tovornjakih, ki delajo 1Mio KM v treh7štirih letih se tole pozna.
Uf se opravičujem. Sem spregledal, da je ta lexus tovornjak
Ampak tema je o lexusuNe, spregledal si, da sem napisal, da je ta rešitev zelo uporabna pri Actrosu, ki ima to precej bolje rečeno, kot Lexus.
Daj ne provociraj, boš dobil še 3D očala zraven avta.Ogledalo mi kaže tridimenzionalno sliko, ko pogledam nanj.
Kamera na LCD displeju kaže samo dvodimenzionalno.
Ogledalo mi kaže tridimenzionalno sliko, ko pogledam nanj.
Kamera na LCD displeju kaže samo dvodimenzionalno.
A mas 3D ogledala?
Pri teh kamerah je tudi vprašanje, če so že naredili kamero, ki zna dovolj barvno identično digitalizirati fizični svet in funkcionirati ob slabi svetlobi. Sam tega še nisem videl, z ročno nastavitvijo beline se na fotoaparatih še vedno kdaj ukvarjam, da posnetek kolikor toliko odraža realno stanje.
Res pa je, da ne dvomim, da ne bi znal voziti avta z digitalariziranimi ogledali. Saj smo jih konec koncev na svojem začetku vozniške kariere vozili tudi brez zunanjih ogledal. Vsaj desno ni bilo obvezno. Pa tudi sedaj se zgodi, da ob določenih vremenskih pogojih ni dovolj uporabno nekaj časa.
Razlika je v tem, da te kamere uporabljajo pri minimalni hitrosti in je voznik fokusiran na prostor čisto ob avtomobilu.Saj že dolgo funkcionirajo kamere za vzvratno vožnjo pa za ptičjo perspektivo pa za izvoz, pa ni problemov z vidom.
Pri sredinskem bo kmalu v veljavo stopila varnostna funkcija, katera nadzoruje tvoje stanje med vožnjo (če slučajno bi zaspal za volanom). Mislim, da je to najprej začel uvajati reno...
Skratka gremo v drugačno obdobje. Nostalgiki bodo pač nergali. Zakaj če stvar funkcionira. Ne razumem pa zakaj potem niso na konjski vpregi?
Ali pa radarski tempomat. Kako veš, da deluje? .
Ne da sem nostalgik, ampak mene pa pri vseh teh super duper dodatkih moti to, da postajamo preveč umsko avtomatizirani.
Imaš lučko v ogledalu, ki ti pokaže, da imaš avto v mrtvem kotu. OK, super. Ampak kdo bo potem še obračal glavo za pogled v mrtvi kot?
A ni bolj ziher ogledalo, ker pač ko ga pogledaš, vidiš, da je tam in obrneš glavo in se prepričaš? Kako veš, da sistem deluje ravno v tistem trenutku?Ali pa radarski tempomat. Kako veš, da deluje? OK, ko si še z glavo prisoten v vožnji je vse v redu, ker vidiš, kaj se dogaja. Ampak razvadiš se slej ko prej. Mogoče še malo zatisneš oči med vožnjo, ker imaš lane assistent. Pa radarski tempomat. Saj avto praktično sam vozi.
Ne da kritiziram in iščem zarote. Ampak dejstvo je, da so zaradi tega ljudje vedno manj pozorni na cesti.
Nisi dojel moje poante.Kot kaze si tudi ti eden izmed tistih, ki misli, da ce so v vozilu vgrajeni asistencni sistemi, da to ze avtomatsko pomeni, da je avto sposoben avtononme voznje... ...
Ce je mrtvi kot, ovire v ogledalu ne vidis dovolj kmalu... zato, ti tudi zasveti lucka, da malo pozorneje pogledas.. ce ne, ti še zapiska... ampak tistim, ki ne uporabljajo smernikov pač ne zapiska... ... Glede radarskega tempomata pa delovanje opazis tako, da ko se pojavi vozilo pred teboj, tvoje vozilo zmanjsa hitrost, da vzdrzuje varnostno razdaljo za tem vozilom... in po potrebi tudi zavira. ni pa namenjeno temu, da popolnoma prepustis voznjo racunalniku...