.
Moj 2.0 sajavček ima končno hitrost 245km/h in prileze do 100 v 7.1 sekunde.
Torej nek navit 2.0 GTD.....or something....
Ni slabo.....ni pa ravno gosposko....sploh če se moraš vn vlečt iz zica ker je tako nizek...
.
Moj 2.0 sajavček ima končno hitrost 245km/h in prileze do 100 v 7.1 sekunde.
OD kapitala je malo. 600 EUR mesečno od najemnine in cca. 300 EUR mesečno od obresti iz naslova depozota (ja vem, se nesplača, ampak sem bolj konzervativen in tudi gledam še za eno nepremičnino).Sva na podobnem. Pri nas imava pa Superba z vso oprem…. Pa nobenemu ni treba vedeti za dohodke.
Smem samo vprašati koliko od 13k je redne plače in koliko je dohodkov iz najemnine, kapitala, ….? Koliko ur na teden pa delata?
Tale debata ni namenjena temu, da si merimo kdo ima večjega. Mene tvoj avto ne zanima in nimam potrebe delati primerjave, ne s tabo, ne s kom drugim. Bistvo je, da si ti zadovoljen s tem kar imaš in to je super in edino pomembno. Ampak glede na tvoje odziv bi rekel, da je tebe nekaj hudo prizadelo in zabolelo. Torej ali si res tako zelo prepričan, da si zadovoljen s tem kar imaš?No, omenjal si "2.0 diesel revše" v nekem nemškem vozilu, ki avto komaj vleče. Tvoja izbira besed govori o bolečini, ki verjetno izvira iz nevoščljivosti. Verjetno bi bilo jasno, ali je res tako, če bi razkril 5.0 makino, ki jo ti voziš, ali pa vsaj specifikacije.
Moj 2.0 sajavček ima končno hitrost 245km/h in prileze do 100 v 7.1 sekunde.Tale debate ni namenjena temu, da si merimo kdo ima večjega. Meni je to nepomembno in me tvoj avto ne zanima. Če si ti zadovoljen z njim, super, kaj naj rečem. To je bistvo
Krneki. Iz ene skrajnosti v drugo. Iz kubature na dizla. Za udobno vožnjo je recimo smiselno pogledati navor in kje je peak za kw. Ne boš verjel danes ima mlinček 2.0 bencinar 400nm navora pri dobrih 1500 obratov. 3.0 mašine so pa sam se bolje. Kaj je gosposko je pa verjetno stvar percepcije. Jaz bi prej omenil, da se avto pelje gosposko, ce ima ustrezno vzmetenje, dobro kombinacijo menjalnika in motorja, ustrezno akustično zatesnjenost, udobne (nadgrajene) sedeže,npr. Ventilacija, masaža ter seveda gretje itd. Neko brezvezno momljanje iz auspuha in smrad pa ne bi opredelil kot vrhunec voznje oz doživetje epohalnih razseznosti. Razrn, ce se pogovarjamo o kakšnih bolj specificnih igracah, običajno se jih prepozna po bajeslovnih kraticah,oznakah.Pojma nimam kaj je R6 (in me boli q), število cilindrov pa ni povezano z prostornino. Je pa res, da večje število cilindrov omogoča mirnejše delovanje motorja. Kar pomeni bolj gosposka vožnja. To namreč avtor želi, gosposko vožnjo. Ne neki dražjega in velikega z BMW ali Mercedes oznako kar na ven za sosede zgleda zajebano in drago. Pod pokrovom pa neko 2.0 dizel revše, ki komaj vleče vse to železje. Zaradi smrdljivega, mastnega in tresočega dizla pa trpi še udobje. Ni tu nič gosposkega ampak navadna čefurska jajca za slovenceljna, da se kaže sosedom. To sem pa razumel, da ni namen.
tale segment mi je zanimiv. Če ima kdo dostop do članka, se priporočam.Mogoče kdo prebere...
Intervju: Vsi naložbeni avtomobili so neprimerni za vsakdanjo uporabo
Kot pojasnjuje direktor podjetja Kreativni najemi, Zdravko Poljaševič, na trgu avtomobilov, namenjenih za naložbo veljajo povsem drugačna pravila nakupa kot sicer.www.finance.si
Oprosti, moja logika morda šepa.Je pa res, da se mi je*e, kaj si drugi mislijo...se tudi z njim včasih vozim zato, da tisti, ki govorijo zakaj se ne vozim s Porschejem imajo še več za povedat.
911, katerikoliPozdravljeni,
Zanima me vaše mnenje in izkušnje glede izbire avtomobila v kontekstu dohodkov. Sam imam neto plačo 3600 EUR, moja partnerka slabe 3000 EUR. Kljub relativno visokemu skupnemu dohodku vozim Golfa 7. Sprašujem se, kaj s takim avtomobilom sporočam okolici? Ali to kaj pove o meni? Kaj bi si vi kupili, če bi imeli tak mesečni dohodek?
V resnici si zelo želim en tak soliden avto, kot je denimo Audi A6 ali BMW 5, Mercedes E, se mi pa zdi, da vseeno nisem finančno dovol fit in me skrbijo visoki stroški vzdrževanja. renutno nimam za tak nov avto, saj so novi takšni kot si jih želim v okvirju cca 100.000 EUR. Za 3 leta starega rabljenega pa lahko zdaj takoj na mizo dam 50-60k, ni problema.
V moji okolici opažam, da ima vsak drugi sosed "premijsko" znamko vozila, čeprav je njihov družinski proračun najmanj pol manjši od našega. Pogosto so to 5-7 let stare rabljene premijske znamke, za katere si komaj privoščijo osnovne stroške, kaj šele morebitna popravila. Potem pa jok in stok, ko pride do okvar, in nameščanje poceni gum, da se stroški vsaj malo znižajo. Navzven pa izgleda kot da sem jaz klošar, ko se pripeljem s svojim 6 let starim VWjem.
Sam sem mnenja, da če si nekdo kupi premijski avto, bi moral biti finančno zmožen kupiti novega, tako da ga stroški popravil ne bi skrbeli, če že kupuje rabljenega. Če tega ni sposoben, potem morda ni najboljša ideja, da se sploh spušča v nakup takšnega avtomobila.
Kakšno je vaše mnenje o tem? Kakšen avto bi si vi izbrali z našimi dohodki in zakaj? Imam vseeno premalo za premijsko vozilo? En nemec s tako plačo kot je moja (kar je za nemčijo povprečna plača), si tudi ne kupi kar enga Audija A6.. ali mi malo tule pretiravamo v SLo?
Hvala za odgovore in mnenja!
Kje sem kadarkoli omenil, da sem poznavalec?
I6.....L6 (in-LINE).....Seveda obstaja:
Straight-six engine - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ja, je*e se mi, kaj drugi mislijo. Zato se pa včasih nalašč vozim z ženinim avto,, da imajo še kaj za po kafanah govoriti...Oprosti, moja logika morda šepa.
Je*e se ti, kaj drugi mislijo, prav zaradi njihovega mnenja pa se voziš s tem avtom? Ok, zelo samozavestno.