Jaz sem za večino na tem forumu že starec, vendar vseeno mislim, da nov zakon nekega hudega izboljšanja ne bo prinesel. Kot prvo, je večina policije na južni meji zaradi zahtev EU in tam jih je res toliko, da jih nekako pogrešam, če sem na obisku pri starših in jih v dnevu niti enkrat ne vidim kolovratiti mimo. Pa niso tik ob meji, ampak cca 10 km stran. Mi niti na misel ne pride, da bi se po vaški cesti, kjer se pelje 10 avtov na dan peljal z neregistriranim traktorjem 50 m na sosednjo parcelo.
V notranjosti se mora preostanek policije ukvarjati s točkami, kjer so najbolj vidni, pa čeprav to nikakor niso črne točke. Razen tega niti nimajo nekih hudih tehničnih možnosti, da bi masovno kontrolirali zelo nevarna dejanja: prehitevanje v škarje, premajhna varnostna razdalja, izsiljevanje s stranske ceste... Te stvari so kar pomemben razlog zelo težkih nesreč, sploh če odmislimo nek delež samomorilcev med povzročitelji. Vse akcije policije so se sprovedle na hitrost, varnostni pas in alkohol. To sicer nekaj je, ni pa vse.
Verjamem pa tudi, da je nekaj narobe z našo mentaliteto. Po mojem je problem v odnosu posameznik - država. Enostavno smo se že v prejšnjem režimu naučili, da je država butasta in da za "preživetje" moraš potegniti kakšno krivino. To smo očitno prenesli na potomce, država pa nas še sedaj prepričuje, da imamo vsaj, kar se tiče cest tudi delno prav. Sploh, ko gledamo table za naselje s črnim robom, hiše pa še dolgo nikjer nobene. In ko se silom prilike na magistralno cesto delajo kar naprej novi priključki po sili najmanjšega upora (in minimalnih stroškov investitorja, ki bo pa z dejavnostjo zelo lepo zaslužil), potem pa je seveda potrebno čez kak čas postaviti novo omejitev in še kljub temu se na takem priključku zgodijo tudi težje nesreče. Nekaj 10 m vzporedne ceste bi priključek pripeljal v obstoječe križišče. In denimo, ko postavijo cono 30 na cesti, ki povezuje dve mesti z ležečimi policaji vred samo zato, ker imajo ljudje živo mejo na cesti in se potem zaradi nepreglednosti ne morejo iz lastnega dvorišča varno vključiti na cesto. Zadnjič sem denimo šel v Celju po pločniku, kjer je živa meja umetelno izrezana in raste 30 cm nad asfaltom pločnika, tako da ga z vozičkom (invalid, voziček za otroka) ni možno uporabiti. Cestna infrastruktura je, kakršna je. Ampak še ta se pogosto pokvari zaradi privatnih interesov, namesto da bi se izboljšala.