Kako ste plačali avto?

Kako ste plačali avto?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

Fiat007

Fizikalc
1. apr 2009
1.065
0
36
43
Gorenjska in okolica (Bled)
Do sedaj kupil enega na gotovino. Ostalo leasing.

Bedarija je kupovati avto na gotovino
smirk-1.gif
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Se strinjam. Krediti za avto so zadnja leta zelo ugodni. In naj raje oni mene kreditirajo, kot da keširam za pleh. Je razlika al dam cca 200 EUR/mesec ali pa keširam 20.000 EUR ali več.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.050
836
113
Citat:
Uporabnik Fiat007 pravi:
Izguba vrednosti vozila ni nikoli tako majhna kot so obresti kredita/leasinga
cheer.gif


Zakaj bi dajal 30000€ gotovine, če lahko daš 10%, ostalo pa še malo "obračaš"
evil.gif

Me res zanima kak obračate ta denar ??? Jaz sem mel možnost skeširat al pa 50/50 kao brez obresti.
Kot prvo če vzameš lizing avto ni tvoj, plačaš 20% več osnovnega zavarovanja, denar pa moraš še potem nekam "varno" naložit. Sem se raje kr odločo plačal avto v celoti, ni mi niti malo žal.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Če pa vzameš na kredit pa je tvoj. In zakaj bi keširal 20.000 € ali več, če lahko po obrokih v 3-4 letih po cca 200 EUR. Obresti pa res niso več tako visoke. Res je dandanes greh keširat avto ob tako ugodnih kreditnih pogojih.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Hm...z gotovino....na kredit .....na lizining.Vse sem že probal.Pa mimigrede...za avto na lizing...jaz sem imel 50% popusta pri osnovnem in kasko zavarovanju.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Meni tudi ni jasno, kako so lahko vsi tako navdušeni nad lizingom. A ne plačaš avta dražje, kot če ga plačaš v celoti na cash? V čem je prednost lizinga? Samo v tem, da si avto lahko privoščijo tudi modeli, ki sicer nimajo discipline zbrat tistih 20.000 - 25.000 EUR in avto plačat "na cash"? Imamo v Sloveniji same sposobne finančnike, ki so sposobni iz denarja za pol avta narediti blazen profit?

Se je težko par let vozit s staro garo in privarčevat za novega? Ajaaa... tačas bi ostali na suhem, sosed z lizingom bi pa imel vsak teden novo. Razumem.
rolleyes-1.gif
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Lej, ti keširaš 20.000 EUR, se pravi da si moral kar precej šparat (edino če živiš doma, se to hitro nabere), drugače našparat 20.000 EUR kar traja. Na kredit pa niti ni tako težko dati na mesec na stran cca 200 EUR in se voziš z novim avtom. In ko je potrebna menjava, staro v račun, malček doplačaš, ostalo kredit. Jebat ga, tko se vrtiš v začaranem krogu. Saj vem najslabša investicija, ampak žal kar potrebna. Tistih 600-700 EUR obresti na 4 leta pa tudi preživiš.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Traja ali ne, brez varčevanja ni denarja. In če je tak velik problem privarčevat 20.000 EUR, kaj pa šele nekajkrat večji znesek za stanovanje ali hišo?

Denar, ki ga namenjaš za leasing, raje varčuješ. Čez npr. 5 let avto prodaš, dodaš kar manjka do novega in imaš spet nov avto (si v začaranem krogu). Nebenih leasingov, nobenih kreditov. Kje je tukaj prednost leasinga?

"600-700 EUR obresti na 4 leta pa tudi preživiš" -- zakaj bi dajal 700 EUR obresti za leasing, če lahko ta čas z vezavo denarja na banki pridobim toliko? Razlika je torej dvakratna.
 

Fiat007

Fizikalc
1. apr 2009
1.065
0
36
43
Gorenjska in okolica (Bled)
Citat:
Uporabnik D_K pravi:
Citat:
Uporabnik Fiat007 pravi:
Izguba vrednosti vozila ni nikoli tako majhna kot so obresti kredita/leasinga
cheer.gif


Zakaj bi dajal 30000€ gotovine, če lahko daš 10%, ostalo pa še malo "obračaš"
evil.gif

Me res zanima kak obračate ta denar ??? Jaz sem mel možnost skeširat al pa 50/50 kao brez obresti.
Kot prvo če vzameš lizing avto ni tvoj, plačaš 20% več osnovnega zavarovanja, denar pa moraš še potem nekam "varno" naložit. Sem se raje kr odločo plačal avto v celoti, ni mi niti malo žal.

Že nekaj let ni več doplačila na zavarovanje v primeru, da je avto kupljen na leasing.

Po statistiki izgublja vozilo prvo leto 25% vrednosti, naslednje leto 20% in potem kasneje nekje od 10% do 15% vrednosti. Torej s tem ko kupiš avto seveda izgubiš tudi to vrednost. Že če samo daš vezati denar na depozit z nekje 4% obrestno mero na depozite, si pridobil denar. EOM pri leasingih pa je nekje od 4,5% pa do 6%.
Torej ne vem kje je računica kupiti avto na gotovino. Razen tega, da ti vozilo NI potrebno zavarovati kasko in da si v prometnem zapisan kot lastnik in tudi kot uporabnik vozila
cheer.gif


Neprecenljivo
wink-1.gif
 

North_face

Fizikalc
31. mar 2008
1.500
0
36
www.alter.si
Itak, da je pri nas več kot 50% vozil na kredit/ leasing/ položnice/ vpiši še kaj ... torej je menda jasno, kaj ljudje smatrajo, da je "bolje". Zdaj, nekateri ta "bolje" res razumejo kot bolje (obračanje keša), za ostale pa nima smisla pisat ...
sam sem šel v času borznega zloma na keš .... če bi bili časi drugačni, bi šel isto tako na "puf" ...
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik North_face pravi:
Itak, da je pri nas več kot 50% vozil na kredit/ leasing/ položnice/ vpiši še kaj ... torej je menda jasno, kaj ljudje smatrajo, da je "bolje". Zdaj, nekateri ta "bolje" res razumejo kot bolje (obračanje keša), za ostale pa nima smisla pisat ...
sam sem šel v času borznega zloma na keš .... če bi bili časi drugačni, bi šel isto tako na "puf" ...

Očitno sem neumen, ker res ne vidim prednosti leasinga. Se pravi, da pri leasingu avto ne izgublja na vrednosti? Je obrok leasinga manj kot avto izgubi na vrednosti? Ja pa ja de.

Na avto in na sploh na potrošne stvari ne gledam kot na nekaj, kar je nekaj vredno. Ko karkoli kupim, je zame na nek način v tistem hipu, ko odštejem denar, vredno 0 EUR. Pa naj bo to avto, prenosni računalnik, omara ali gospodinjski aparat.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Meni tudi ni jasno, kako so lahko vsi tako navdušeni nad lizingom. A ne plačaš avta dražje, kot če ga plačaš v celoti na cash? V čem je prednost lizinga?

Najprej je treba ločit različne "tipe" lizingov. Večina ljudi govori o finančnem, ker "kupujejo" avtomobil. V preteklosti je večini to predstavljalo substitut za posojilo, ki ga ne bi dobili zaradi prenizke bonitete. Na lizing pa se lahko "zapufaš" več in niti ni toliko važno, kakšne prihodke imaš. Avto ni tvoja last in gre bye-bye, če ne plačuješ. Je pa to (bilo) dražje od posojila.

Zadnje čase je zadeva obratna - nekatere lizing hiše v povezavi s trgovci za avto ponujajo nižjo mpc, če vzameš na lizing. Sicer nekaj poberejo nazaj z obrestmi, raznimi stroški... ampak je še vseeno ceneje, kot skeširat (ali vzet na kredit in plačat "običajno" ceno).

Potem imaš tudi pol/tretjina sedaj, ostalo drugo in tretje leto, brez obresti. To je še vedno lizing (in tudi stroške ti pribijejo) - in je spet bistveno ugodnejše kot keširat / vzet kredit.

Druga možnost je operativni lizing, kjer te zanima samo najem / uporaba vozila in se ne želiš zajebavat z lastništvom / prodajo avta. Nepopularen izven (resnejših) podjetij.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Prednost je mogoče v tem, da imaš avto danes, ne pa čez X let, ko našparaš njegovo ceno. Plus se ne furaš peš (izguba časa) ali z javnimi prevoznimi sredstvi (izguba denarja).
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Meni tudi ni jasno, kako so lahko vsi tako navdušeni nad lizingom. A ne plačaš avta dražje, kot če ga plačaš v celoti na cash? V čem je prednost lizinga?

Najprej je treba ločit različne "tipe" lizingov. Večina ljudi govori o finančnem, ker "kupujejo" avtomobil. V preteklosti je večini to predstavljalo substitut za posojilo, ki ga ne bi dobili zaradi prenizke bonitete. Na lizing pa se lahko "zapufaš" več in niti ni toliko važno, kakšne prihodke imaš. Avto ni tvoja last in gre bye-bye, če ne plačuješ. Je pa to (bilo) dražje od posojila.

Zadnje čase je zadeva obratna - nekatere lizing hiše v povezavi s trgovci za avto ponujajo nižjo mpc, če vzameš na lizing. Sicer nekaj poberejo nazaj z obrestmi, raznimi stroški... ampak je še vseeno ceneje, kot skeširat (ali vzet na kredit in plačat "običajno" ceno).

Potem imaš tudi pol/tretjina sedaj, ostalo drugo in tretje leto, brez obresti. To je še vedno lizing (in tudi stroške ti pribijejo) - in je spet bistveno ugodnejše kot keširat / vzet kredit.

Druga možnost je operativni lizing, kjer te zanima samo najem / uporaba vozila in se ne želiš zajebavat z lastništvom / prodajo avta. Nepopularen izven (resnejših) podjetij.

Bistvo je torej v tem, da so MPC +stroški leasinga nižji kot pri plačilu z gotovino. Posiljevanje ljudi z leasingom torej. Predvidevam, da je cena avtomobila po dveh letih enaka, ne glede na to, kako je bil kupljen
grin1.gif
. Mogoče pa res ne kupim več novega avta.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Prednost je mogoče v tem, da imaš avto danes, ne pa čez X let, ko našparaš njegovo ceno. Plus se ne furaš peš (izguba časa) ali z javnimi prevoznimi sredstvi (izguba denarja).

Meni to ni prednost. Kredit je koriščenje denarja, ki ga še nisi zaslužil. Kredit ja za velike stvari, ki ne izgubljajo na "uporabnosti" tako hitro kot avto in za katere ni smiselno varčevati do polne cene. Za avto, počitnice in podobno, pa: ne hvala, če ni res nujno. Ampak vedno raje pogledam za cenejšo opcijo raje kot kredit.

Javna prevozna sredstva so čisto v redu. Sicer pa tudi peš ni slabo hodit v službo. Vedno bolj cenim to.