1 polnenje vmes je marsikaj kar problem. Časovni in logistični.500 km na dan na štrom ni noben problem. 1 polnjenje vmes.
Uporabnik je imel verjetno v mislih 600km+ v enem kosu
1 polnenje vmes je marsikaj kar problem. Časovni in logistični.500 km na dan na štrom ni noben problem. 1 polnjenje vmes.
V Sloveniji bo pa samo jamr, kako se nič ne da. Pa kako rabimo še več denarja, za še manj reči narest.
Na eni strani govorimo da so električni avti nekaj najboljšega za namazanim kruhom, po drugi strani zdaj že govorimo o regulacijah. Ah... kje so časi V8 motorjev...Nukica dela 24/7 na polno in nima neke hude moznosti regulacije. Temu se najbolj pribliza Brestanica s plinom/kurilcem.
Do sedaj se je bolj ali manj delalo na regulaciji proizvodnje. (Ajd ugasnjen talum in podobno so izjeme).
Migoce je cas da se zacne regulacija na strani porabnikov.
Pa ne tako kot sedaj VT in NT.
Nov nacin obracunavanja omreznine ze napeljuje k temu.
Najbrz sledi se ekektrika k temu.
Ko bo VT po evro, NT pa po cent, bompa ze kdo prklopil avto tajrat ko bo cent namesto po evro
1 polnenje vmes je marsikaj kar problem. Časovni in logistični.
Uporabnik je imel verjetno v mislih 600km+ v enem kosu
Zanimivo razmišljanje. Sedaj teh 25k dnevni naredijo na umazana fosilna goriva. Pa daj teh 25km pretvori v DODATNO POTREBNO električno energijo, ki jo bo po napovedih že itak primanjkovalo.Zakaj bi skokovito povečevala? Energetska učinkovitos električega avtomobila je x5 od bencinskega.
95% folka v Sloveniji naredi manj kot 25 km dnevno. To nafilajo iz navadne Šuko vtičnice v uri pa pol vsako noč.
Pa še te so strupeneTorej vtičnic ni. Jih bo treba postavit praviš. Torej kje naj sedaj polnijo električne avtomobile stanovalci teh naselij? Verjetno jih tam živi čisto malo, ker so redko poseljena.
Pa še podatek iz pred nekaj dni : 2% prometa je tovornega, ki povzroča 27% onesnaženja.
Ampak slamice iz papirja so rešitev.
In mimogrede, e avtomobile subvencionirajo tudi ti, ki nimajo vtičnic. Kdo bo financiral vtičnice (in menjavo omrežja, ki ni dimenzionirano za tako porabo - to trdijo električarji, ne jaz)
500 km na dan res ni problem, za mazohiste.Za prva dva pogoje jih je kar nekaj.. 500 km na dan na štrom ni noben problem. 1 polnjenje vmes.
Zadnji pogoj pa ... Ravno polnjenje doma (če imaš možnost, sicer to pač ni zate) je bistvo in udbje. Vsako jutro te čaka natankan avto, in to skoraj zastonj v primerjavi z ICE. Zakaj bi si želel nekam hodit tankat?
Infrastruktura je proti severu in zahodu več kot zadostna. V drugo stran pa .. Što južnije to tužnije ...
Pa dobro, kje je ljudem zdrava kmečka pamet? Če vzameš kos navadnega papirja in ga daš v vodo, se namoči in razpade. Kako boš iz papirja naredil nekaj kar bo deloma stalo v tekočini, deloma pretakalo tekočino in deloma skoz v vlažnem okolju človeških ust, brez da dodaš kakšne "čudne" stvari papirju?? Te papirnate slamice so svetovni nateg. Isto kot kao bio eko šalčke za kavo na avtomatih, pol pa noter vse plastificirano.Pa še te so strupene
Šok, ki se ga nismo nadejali: Papirnate slamice bolj škodljive od plastičnih? - Student.si
Papirnate slamice naj bi bile enako škodljive kot plastične, ugotavlja znanost. Kakšna je prisotnost PFAS snovi v papirnatih slamicah?www.student.si
Ne samo to. Tukaj se vsajajo tisti s polnimi žepi. Kako naj ljudje vse to kupijo če komaj iz mesca v mesec preživijo? Eni živijo v oblakih,sicer ta majhna peščica ki nam povsod greni življenje500 km na dan res ni problem, za mazohiste.
Bil sem dva tedna v Dalmaciji. Na poti na plažo videl Teslo z Avstrijsko registracijo. Tri dni je bila priklopljena na štrom s podaljškom iz apartmaja.
Bo ko bo, če kdaj bo. Do takrat pa...Sam jamr. Izpuharji so tudi vsako leto dražji. Električarji pa cenejši.
Pa tudi utekočinjeni in vplinjeni dinozavri bodo vsako leto dražji. Prišlo bo leto, ko bo električar že preprosto stroškovno cenejši. In to ne bo tako hudo daleč, že tam okrog 2028-2030. Prihaja tako imenovana "dolina smrti" za izpuharje.
To se bo zgodilo s prisilo in dodatnimi davki na fosilna goriva in vozila. Veš kaj pomeni zrela tehnologija za širšo uporabo? Ko med ljudmi uspe sama od sebe in ne s kopico dodatnih ukrepov in vzpodbudami. Če bi električna vozila in infrastrukutra danes bili tako dobri kot nekateri izpostavljate, bi trg sam od sebe to absorbiral brez prisile.Sam jamr. Izpuharji so tudi vsako leto dražji. Električarji pa cenejši.
Pa tudi utekočinjeni in vplinjeni dinozavri bodo vsako leto dražji. Prišlo bo leto, ko bo električar že preprosto stroškovno cenejši. In to ne bo tako hudo daleč, že tam okrog 2028-2030. Prihaja tako imenovana "dolina smrti" za izpuharje.
Zato pa sem napisal 40k namesto 30k.No... kot pri starosti, tudi pri avtih velja... 40ta so nova 30ta.
V kolikor mi to najdeš sem že na pol poti, da kupim električno vozilo. Zdaj pa samo še en komentar; zavedaj se, da si večina ljudi ne more kar iz rokava stresti 20k EUR za avto, kaj šele za 40k EUR. Za ta denar ponekod dobiš stanovanje pa še tega marsikdo nima. Kaj bo prioriteta? Avto ali stanovanje? Da se detajlov kot so prilagajanje vsaki daljši vožnji zaradi polnjenja sploh ne dotikam...
To lahko pomeni, da bodo prikrajšani za stare starše, tete, strice... ker ne živijo vsi na dvorišču od staršev.No, bomo pa pač vsi skupaj nekoliko manj potovali. Saj je vsakemu jasno, da trenutno stanje ni vzdržno. Naši otroci ne bodo imeli istega stila življenja kot mi.
(Pri tem ne pravim, da mi je to všeč ali da to zagovarjam.)