Kako preverijo, če je nekdo števc prevrtaval?

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Ja, fina zaščita .. ampak če se že danes s flexom reže št. šasije in jih prenaša na druga vozila, zakaj misliš da bi bil problem zamenjat to tvojo čudežno škatlico?

In če tovarne dobijo tako škatlico za 1EUR, jo tudi kitajci prodajo vsakomur za 2 EUR.

Sicer pa pomisli, če je to nekakšen samouničljiv čip ki vrača neko "programsko" vrednost .. kaj je problem namesto te "varovalke" dilerju vgradit klasičen EPROM ali pa nekoliko bolj pameten PIC, ki vrača kar diler želi?
grims-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
nekdo je rekel 'zamenjajo v tovarni, na servisu'.

torej se bo vedno dalo uradno zbit. sam prej boš moral bit previden in odnehat z evidentiranjem izven avta in vezo an servisu rabiš. pa si čist legalno uredil vse
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Ker bi bila sparjena z motorjem. Ni ista = motor no worko. Ne deluje tako, kot bi morala = motor no worko. Isto elektroniko (mislim za isti motor) dobis iz tovarne ali pa sam nastromas skupaj tako, ki emulira tisto prejsnjo, ampak tam se bo spet takoj videlo, da ni originalna (ze na zunaj), ko pripeljes avto na servis in povprasas ce je kdo kaj saril po njem tam, kjer ne bi smel. Ce niso cisto vsi servisi po vrsti korumpirani in se ti zlazejo v faco, da "to je cisto orignalna elektronika guspod" ...

@Softi: veza na servisu bi sicer lahko priskrbela novo skatlico (recimo zato, ker bi zelel stevec resetirati na 0 km ali kaj podobnega), ampak bi bilo to, da je tovarna izdala nov modul za dolocen motor, evidentirano v servisni knjigi, do katere ima (prek racunalnika) dostop vsak drug serviser. Ce ti torej prides gledat avto, ki ima "125000 km majkemi" in v evidenci enkratno ali celo dvokratno menjavo elektronike (ki jo je zrihtal Haso s servisa), potem menda ja ne bos kupil takega avta.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
jest sem pred 3 leti kupil sharana od d.o.o. v Lj... Avto je bil laično kot iz škatlice, zraven mi je dal še potrjeno servisno od Verovškove... Ampak, ko sem ga spraševal, če je bil res avto redno servisiran, se mi je zdel da se mal zapleta...

no zgodba naprej...., plačam avto in grem direkt na Verovškovo, tam mi v sprejemni vzame knjižco in ga ni pou ure in tam (skoz steklena vrata) vidm, da nekaj gundžajo...

Nato pride uslužbenec nazaj in reče, ta avto ni bil nikol pr nas na servisu? WTF sem reku, kaj pa tili vaši štempli, odgovor je bil teh štemplou mi že dve leti ne uporabljamo več, ker so jih zlorabljali, delvou je pa tud uslužbenec nervozno... Potem pokličem prodajalca tega vozila in mu pač povem, da sem bil na Verovškovi in da pač avta oni niso nikol vidl tam in model nekej časa utihne in reče kva bomo pa zdej... enostavno, al mi vrneš celotno kupnino al pa grem s to knjižco direkt na policijo....

Dnar sem dobu takoj nazaj......
Vseeno, mislim, da se folku sploh da ubadat stem knjižcam itd...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Ker bi bila sparjena z motorjem. Ni ista = motor no worko. Ne deluje tako, kot bi morala = motor no worko. Isto elektroniko (mislim za isti motor) dobis iz tovarne ali pa sam nastromas skupaj tako, ki emulira tisto prejsnjo, ampak tam se bo spet takoj videlo, da ni originalna (ze na zunaj), ko pripeljes avto na servis in povprasas ce je kdo kaj saril po njem tam, kjer ne bi smel. Ce niso cisto vsi servisi po vrsti korumpirani in se ti zlazejo v faco, da "to je cisto orignalna elektronika guspod" ...

Torej boš rekel, da bodo proizvajalci avtomobilov razvili zaščito, ki se je ne bo dalo razbit? Pa zakaj misliš, da se ne bi dalo vgraditi enakovredne škatlice tovarniški?

Glej analogija so recimo proizvajalci SW (recimo igric), oni imajo precej od tega da se zaščita ne razbije. Pa vedno pride crack na travnike še preden se sploh začne prodajat igra v vseh štacunah! Tudi če je zaščita na FW nivoju se jo zelo hitro razbije (poglej primere raznih PS in ostalih konzol) .. torej ni take zaščite da bi delovala, NI! So recimo drage rešitve, ki bi za poneverbo potrebovaal precej "kapitala", ampak potem se tudi avto podraža .. pa se da jasno tudi to razbit (oz. se poveča delež kraj takih enot, kar ni dobro za proizvajalca vozil)!

Pa še to (glede na to da se včasih uvkarjam tudi z pametno elektroniko v vozilih) ... večina komponent v vozilu uporablja za prenos podatkov t.i. skupno vodilo (bus), zaščita tega vodila je nikakršna, ker se smatra za "intranet" do katerega itak ni dostopa. Ampak s preprostim analizatorjem lahko BP dekodiraš signale posameznih komponent in jih jasno tudi "fejkaš" oz. uporabiš za svoje "zle" namene. Recimo podatki, ki prihajajo do števcev se lahko locirajo in nato ponaredijo, tako ti števec že oz začetka npr. šteje 5km kot 1km!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Servisna (papirnata) in pa štempli notri niso vredni nič! Vsak mulc lahko iz krompirja naredi svoj štempl! Večina proizvajalcev ima tako že par let svojo el. servisno knjigo, tam so dejansko samo avtorizirani podatki in so recimo 98% zanesljivi.

VAG grupa ima to rešeno že precej časa, če rabiš podatek pa greš do uradnega servisa (z lastnikom vozila) in potem tam preverita stanje dejanskih servisnih posegov (vsak servis ima tudi vpisano kilometrino).
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Problem je samo ta, da so bli štempli avtentični... samo niso jih več uporabljal. Vsako podjetje mora poskrbet, da se po prenehanju veljavnosti ali zamenjavi le ta uničijo...

Zato je bla tud živčnost uslužbenca... Drgač maš prav, je pa res, da mi je prodajalec lagal in bil tudi prvi lastnik vozila, sploh pa je ponarejanje kaznivo dejanje..

ne vem zame se je dobro izteklo....
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Zato pa je potrebno hraniti fakture-racune servisov.
Meni osebno servisna knjizica ne pomeni popolnoma nic in po njej ne sprasujem,ce pa ni vseh racunov servisov se avta ne kupi za nobeno ceno.