Citat:
Uporabnik Daniel pravi:
Kolikor so nas učili mora tisti, ki je na notranjem pasu, če ne more varno na zunanjega odpeljati še en krog.
saj ga moraš, ker drugač če boš na silo šel ven boš druzga ruknu in boš ti kriv.
Citat:
Uporabnik Daniel pravi:
Kolikor so nas učili mora tisti, ki je na notranjem pasu, če ne more varno na zunanjega odpeljati še en krog.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Direktno iz notranjega fizično ni mogoče zapeljat ven, vedno greš najprej na zunanjega. Razen če bi tega nekako preskočil ...Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Kolikor jaz vem, se najprej pomakneš na zunanji pas in iz zunanjega iz krožišča (pri tem seveda uporabiš smernik). Direktno iz notranjega ne greš nikoli ven, ker te potem en iz zunanjega bočno nasadi.
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Potem imaš pa na eni strani pravila, na drugi pa dvopasovna krožišča s priključki tako na gosto, da ni šans za kako razporejanje. Pa vsako krožišče drug riše, ki si po svoje spet razlaga vse.
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Žal je tako,da si ga izsilil takoj ko si pripeljal v krožišče,subaru je bil ob tebi in ni mogel lepo na zunanji pas in lepo v izvoz.
Torej najprej si ga ti izsilil potem pa še on tebe.
Podobno se je meni naredilo ko mi je tako zapeljal šleper,če nebi ustavil bi šel pod kolesa.Bil sem tudi v mrtvem kotu in mi ni mgel opaziti !
Zato je res treba gledati na pravila.Teli krožni so kar jeba.
Še eden.
In ne primerjaj šleparja inu avto. Mimogrede - šleperju je celo "dovoljeno", da "seka" krožišča - kaj mislite zakaj?
Mogoče nisi dobro prebral moj post? Ja šlepar je dolg ane? Ampak da gre vseeno direk iz notranjega na izvoz brez žmigavcev ?
Kot sem napisal je problem tisti drugi pas,ker je obvezena vožna,če greš na drugem izvozu ven ! Potem pa dobiš na prvem nekoga,ki te izsili ! Me prav zanima,kolk jih čaka,da se ne vključi v rondo,če je nekdo na notranjem ??
Jaz bi nabil nekam konstruktorja krožišča. Potem pa naprej.Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Model s subarujem je naredil napako, ko je znotraj meja Slovenije sploh šel na notranji pas in ni odvozil vse po zunanjem.
Tako je avtorju teme omogočil, da se je le ta lepo vključil na prazen pas, on mu usluge ni vrnil in mu svojo hvaležnost zdaj on kaže s to objavo.
Kaj je potem namen večih pasov v krožišču?Citat:
Uporabnik Macola20 pravi:
Oprosti ampak ti nimaš pojma kako se zapelje v krožno križišče. Subaru je že bil v krožnem križišču in ima prednost pred tabo. Ti izsiliš njegovo prednost in se mu postaviš ob bok, ga zablokiraš, da bi on lahko zamenjal pas in šel pravilno iz krožišča.
Potem se pa še čudiš kaj delaš narobe, da se ti to dnevno dogaja. V krožišče bi lahko zapeljal ko bi bil Subaru še 5-10m naprej in ne bi bilo nobenega problema.
Citat:
Sedaj meni tudi postaja jasno zakaj pri nam krožišča ne delujejo - vsak si pravila razlaga po svoje. Eni bi kar čakali, drugi bi menjali pasove brez smernikov.
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Takih primerov kot je tale:
imam dnevno na cesti kar nekaj. Sicer res ne tako ekstremnih, da bi te izrival kot tole na posnetku, je pa večina takih, ko sekajo iz notranjega direkt na izvoz v krožnem. Vključno z policaji, ki naj bi bili vzor.
Tale iz zgornjega posnetka mi je potem še mahal, češ, kaj mi ni jasno.
Sem original video pretvoril v gif, glavnina se vidi.
Zdaj pa - ali jaz delam kaj narobe in se moram naučiti voziti v krožiščih ali pa si tale v subaruju zasluži najmanj šamar?
Citat:
Uporabnik dejan_ pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Takih primerov kot je tale:
imam dnevno na cesti kar nekaj. Sicer res ne tako ekstremnih, da bi te izrival kot tole na posnetku, je pa večina takih, ko sekajo iz notranjega direkt na izvoz v krožnem. Vključno z policaji, ki naj bi bili vzor.
Tale iz zgornjega posnetka mi je potem še mahal, češ, kaj mi ni jasno.
Sem original video pretvoril v gif, glavnina se vidi.
Zdaj pa - ali jaz delam kaj narobe in se moram naučiti voziti v krožiščih ali pa si tale v subaruju zasluži najmanj šamar?
Cela drama.... imaste pa eni res cajta, da greš iz tegale delat filmček in dajat na net
Če si malo več na cesti imaš takih brezveznih situacij nekaj na dan