Citat:
Uporabnik luciano pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Očitno ti nimaš pojma kako se vozi v krožnem. Namreč, osnovni namen krožišč je večja pretočnost prometa. In temu služi več prometnih pasov v samem krožišču. Z vključevanjem v krožišče ni popolnoma nič narobe, če se nekdo pelje po notranjem pasu (kot se je ta s subarujem). Drugo pa je, če nekdo zapušča krožišče in se pomika (in to nakaže s smernikom) iz notranjega na zunanji pas. V tem primeru pa jaz sploh ne bi zapeljal v krožišče.
Macola ima prav. Subarua bi moral počakat, ne pa da si izsilil prednost. Vsi, ki se vozijo v krožišču imajo prednost pred tabo.
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Žal je tako,da si ga izsilil takoj ko si pripeljal v krožišče,subaru je bil ob tebi in ni mogel lepo na zunanji pas in lepo v izvoz.
Torej najprej si ga ti izsilil potem pa še on tebe.
Podobno se je meni naredilo ko mi je tako zapeljal šleper,če nebi ustavil bi šel pod kolesa.Bil sem tudi v mrtvem kotu in mi ni mgel opaziti !
Zato je res treba gledati na pravila.Teli krožni so kar jeba.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Žal je tako,da si ga izsilil takoj ko si pripeljal v krožišče,subaru je bil ob tebi in ni mogel lepo na zunanji pas in lepo v izvoz.
Torej najprej si ga ti izsilil potem pa še on tebe.
Podobno se je meni naredilo ko mi je tako zapeljal šleper,če nebi ustavil bi šel pod kolesa.Bil sem tudi v mrtvem kotu in mi ni mgel opaziti !
Zato je res treba gledati na pravila.Teli krožni so kar jeba.
Še eden.
In ne primerjaj šleparja inu avto. Mimogrede - šleperju je celo "dovoljeno", da "seka" krožišča - kaj mislite zakaj?
Citat:
Uporabnik kdk pravi:
Pravilna uporaba krožišč od strani 8 naprej. Seveda ne bo škode, če si pogledate tudi ostalo.
Citat:
Uporabnik bugmenot3 pravi:
Vozim z roko na volanu in s telefonom v drugi roki. Precej zabavno pri uporabi socialnih omrežij. Se še kdo strinja?
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Verjetno je škoda mojega časa, ker ne boš razumel. Bom pa vseeno poskusil.
V konkretnem primeru Generik ni nobenega izsilil - Subaru se je pripeljal po notranjem pasu BREZ, da bi nakazal, da namerava na zunanji in potem ven. Torej je zunanji PROST.
Vse skupaj dobi drugačno podobo, če bi Subaru pravočasno (tj malo pred izvozom, kjer se je Generik vključil) vklopil desni žmigavec, kar bi jasno nakazalo, da misli iti na zunanji pas. Samo v tem primeru bi lahko govorili o tem, da je Generik nekoga izsilil.
Sedaj meni tudi postaja jasno zakaj pri nam krožišča ne delujejo - vsak si pravila razlaga po svoje. Eni bi kar čakali, drugi bi menjali pasove brez smernikov.
Tole je podoben lapsus kot pri nas. Zakaj je omogoceno po zunanjem pasu nadaljevati voznjo po rondoju?
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Takih primerov kot je tale:
imam dnevno na cesti kar nekaj. Sicer res ne tako ekstremnih, da bi te izrival kot tole na posnetku, je pa večina takih, ko sekajo iz notranjega direkt na izvoz v krožnem. Vključno z policaji, ki naj bi bili vzor.
Tale iz zgornjega posnetka mi je potem še mahal, češ, kaj mi ni jasno.
Sem original video pretvoril v gif, glavnina se vidi.
Zdaj pa - ali jaz delam kaj narobe in se moram naučiti voziti v krožiščih ali pa si tale v subaruju zasluži najmanj šamar?
Direktno iz notranjega fizično ni mogoče zapeljat ven, vedno greš najprej na zunanjega. Razen če bi tega nekako preskočil ...Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Kolikor jaz vem, se najprej pomakneš na zunanji pas in iz zunanjega iz krožišča (pri tem seveda uporabiš smernik). Direktno iz notranjega ne greš nikoli ven, ker te potem en iz zunanjega bočno nasadi.