Kako naj snamem injector pri Tomo Vinkoviču

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Zdravo

Na TV bi rad zamenjal injector, pa ne vem kako naj odstranim dizo, da ne bom kaj polomil.

Če bi bila pod pravim kotom, bi naredil nosilce in preko nosilcev izvlekel ven. Tukaj pa je pod kotom in ne vem kako bi to naredil, da nebi odtrgal.

Kakšen nasvet?
2380819-IMG_20160206_113133.jpg
 

Priponke

  • 2380819-IMG_20160206_113133.jpg
    2380819-IMG_20160206_113133.jpg
    94,3 KB · Ogledi: 199
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
na vrhu ko je navoj našraufaš nek nastavek (ga daš nekomu nardit ko ima stružnico). Potem pa z izbijalnim kladivom (al kak se že reče temu) pa čimvečja utež gor in probaš srečo. ČE negre vzameš večjo utež.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.364
5.652
113
On pol rab "homemade" top za vn zbijat....

Sm mislu da bo takoj alkoholik uletu v temo...kse tok hval da je majstr bolj za dizle
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.364
5.652
113
Pa pol k bos vracal injektorje nazaj not...jih namaz z keramicno al pa pac namensko visokotemperaturno mastjo...da bodo naslednjic cez 300 let kjih bos vn dajal...sli bp vn...
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Točno to sem študiral, ampak se bojim, da nebi odtrgal notrašnje navoje.

@Kamele0N

Očitno v Bjelovaru niso nič mazali, zato pa se zdaj jebemo s tem
smile-1.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.620
3.070
113
v lokalni ostariji
alkoholik je bil cel dan na strojih (za zajtrk sem pa dize nastavil na enem ornk traktorju...) in ni zneslo brskat po alterju...

kladivo. šraufciger/majzl pa gasa... lepo počasi da popusti pa bo šlo ven... če potrebuješ pa še nastavitev me pa kontaktiraj;)

potem pa samo lepo ščisti pa ne maži s ničemer! da ne bo še bolj zapeklo vsega skupaj... dize se kontrolirajo na 1000-1500 ur... tako da to ni 300 let!

aja pa ko imaš dize zunaj še:
- nastavi ventile
-preveri kompresijo
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Točno to sem študiral, ampak se bojim, da nebi odtrgal notrašnje navoje.

ne moj se
smile-1.gif

Ko bi videl kake sile grejo na kaki 2.0DCi ko jih s hidravliko ven vlečeš. al pa z polmeterskim kvihtom in ni poškodb.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.364
5.652
113
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:

potem pa samo lepo ščisti pa ne maži s ničemer! da ne bo še bolj zapeklo vsega skupaj... dize se kontrolirajo na 1000-1500 ur... tako da to ni 300 let

Še na VAG traktorjih se mažejo po PeEs-u...pa da se na Tomotu ne bi smele
confused-1.gif


Če namažeš za namensko visokotemperaturno mastjo nima kaj zapečt...
 
Nazadnje urejeno:

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Zdravo

Res se nisem javil, ker med tednom nisem nič delal.

Meni tista variatna majsel in tolčenje ni ravno priljubljena, ker se bojim, da bi poškodoval del aluminija. Zato sem študiral in si naredil svoje orodje in je šlo ven kot v pravljici
cheer.gif


Zdajle sem se še matral, da sem dobil ven prav vložke (to je še bolj zajebano kot dobit ven cele dize) ampak zdaj sem tudi to uspel. Vložki so sedaj zamenjani, pa zamenjal sem tudi 2mm bakrene podložke.

@Alko: Zdaj pa ne vem ali moram res kaj tesniti ali samo zašrafam nazaj notri in je stvar rešena?
Kaj moram še kaj nastavljati posebej injectorje?

Moral bi nastaviti tudi ventile na novo, samo iščem podatek koliko mora biti razmak. Pa moram si tudi pogledati kako že dati v vago in potem nastavljat ...

Hvala za enkrat ... aja slika od orodja je bolj slaba, ampak tolko je da se vidi
smile-1.gif

2384243-IMG_20160213_104602.jpg
 

Priponke

  • 2384243-IMG_20160213_104602.jpg
    2384243-IMG_20160213_104602.jpg
    64,7 KB · Ogledi: 185
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
bakrene podložke je itak nujno menjat ko je šoba zunaj. Tesnit dodatno nerabiš, to delo opravlja bakrena podložka.
Nastavljat jih nimaš kaj sam nimaš orodja.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Ja tudi jaz sem tako mislil, samo @Alkoholik je nekaj omenjal glede nastavitev.

Drugače pa so bili ti stari injektorji tako zabiti, da ni čudno, da je tako kadil ...
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.364
5.652
113
Počakaj na Alkoholika..on je majstor za dizle v strojih.. Sem preprican da ti bo vse stresel iz rokava!

Samo ne nosi mu bencinskih stvari...tam so stvari bolj enostavne pa ga zmede
smile-1.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.620
3.070
113
v lokalni ostariji
dize je potrebno vsaj preverit kje s eodpirajo in potem po potrebi nastavit na pravi tlak.. ta teden sem jih dosti nastavil za različne stroje...
lepo orodje si si naredil. jaz sem še vedno vse dize ven dobil brez poškodb brez specialnih orodij. počasi z občutkom...

kater motor je na tomotu? oziroma kater tomo je pa ti bom povedal kako in na koliko se nastvljajo ventili. to je najbolje naredit ko imaš dize zunaj;)
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Zdravo

Gre za TV 826 in sicer motor Slavia .... ja, to je on motor,ki že v osnovi precej kadi
redface-1.gif


Ampak mi razen klasičnih težav z kajenjem (prekomernim) v prostem teku ni bilo in je za to delo čisto OK.

Imam manual za TV420 ampak tisti je enocilindrični in ni ista zračnosti.

Hvala ti za enkrat
cheer.gif