Zakaj se avtohiše tako obnašajo...Ker imajo strank še vedno polno... ker so ljudje tako čustveno vezani na znamke, da prenašajo vse kar se vrže v njih, pa še vedno vztrajajo...
Torej dobiš sedež in menjavo olja? ali ti sedež kupiš in oni dajo noter?Na koncu smo se zmenili, da bodo narocili nov sedez in ga na njihove stroske notri dali. Sem avto vzel tak kot je in moram pripeljat ko bodo dobili. So pa ponudili, da mi zastonj menjajo olje na 5000 km.
Nekaj drugega me zanima. Zakaj se tako dolgo caka potem ko ima avto ze VIN Stevilko?
Pri nas je bilo 6 tednov, nekdo ki ga poznam pri Skodi caka in so mu rekli 8 tednov. Fiat je cakal tudi vec kot 1 mesec ko je bil avto v Italiji koncan.
Točno to. Ne vem, o kakih luknjah skozi pod govorite, nov sedež pritrdiš v iste luknje kot obstoječega.To je vse plug& play, plus kodiranje. Vse kar rabiš je pri passatu v samem sedežu (moduli za ogrevanje, hlajenje, masažo, baloni za masažo, grelne žičke, cevke za zrak plus naluknjan leder, memory modul za sedež).
Wtf?To je vse plug& play, plus kodiranje. Vse kar rabiš je pri passatu v samem sedežu (moduli za ogrevanje, hlajenje, masažo, baloni za masažo, grelne žičke, cevke za zrak plus naluknjan leder, memory modul za sedež).
jugeca so nazadnje vidli od spodaj in jih je strah, da se bo poškodovala izolacija, ko bo šrauf odtegno.Točno to. Ne vem, o kakih luknjah skozi pod govorite, nov sedež pritrdiš v iste luknje kot obstoječega.
Tako je. Napeljava do sedeža je za vse opcije in v vseh avtih enaka, potem pa so razlike v samih sedežih, nimajo vsi grelnih žic, balonov za masažo itd.... Rabiš samo pravi sedež, plus kodiranje, ne rabiš več kakih posebnih kablov vlečti...Wtf?
Vse je V sedezu?
Kretenski dealer je želel stranki dodatno računat vgradnjo sedeža, ki bi ga mogel dobiti v avtu. Od tu naprej ni več prostora za lepo besedičenje in čakanje na pravico.Mene pa nekaj zanima. Jaz pri teh zadevah poskušam biti zelo objektiven.
Vsi imamo pravice. Tako kot potrošnik, tako kot avtohiša. Tukaj se nekateri vedete kot da so avtohiše dobrodelne ustanove ko pride do napake. Nekateri imate mentalitete da avtohiše na avtu za 40k zaslužijo vsaj 50k.
Prišlo je do napake. Ali se zadeva reši sporazumno ali ne? Če je dialog odprt, potem so variante.
Ali se vrne ara in se pogodba razveljavi, ali se vrne znesek 400 eur in kupec prevzame vozilo brez el. sedeža, ali pa se zadeva "nachbau" vgradi. Če sem prav razumel možnosti da se novo vozilo naroči ni, tako da ta opcija ni izvedljiva.
Zanimivo mi je da nekateri kar ustvarjate neke znesek, da jim je nekdo dolžen.
Napaka je nastala, in upam da je prodajalec bil toliko fer, da je začel pogovor z: Spoštovani, žal se vam moram opravičit ker je prišlo pri naročilu vozila do manjše napake.
Vsi se zmotimo in ne svet se ne vrti samo za eno osebo. Jaz sem prepričan da se rešitev vedno najde če sta na obeh koncih dve razumni osebi.
Se ne da normalno povedati v čem se ne strinjaš? Je treba takoj prste dol limati?Ni se treba več napihovati, OP je malo višje sporočil, da je zadeva urejena.