Kaj menite o stavki kamionarjev?

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Vem, da smo že večkrat prežvečili to temo, ampak be morem si pomagat. Grejo mi izredno na živce. Znotraj imajo več struj, ki vlečejo vsaka na svojo stran in gleda samo svoje interese. Namnožilo se jih je kot gobe po dežju, eni drugim zganjajo totalni dumping glede cen, zdaj pa naj jim država zniža cestnine in ne vem še kaj. Saj je tudi nam podražila vinjete za skoraj 100%, pa jaz tega ne morem nikamor v stroške vtaknit, tako kot lahko kamionarji.

Moje mnenje je, da bi jih morala polovica iti v stečaj, preostali pa vzpostavit neko normalno konkurenco.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
ja, v normalni državi, ne slovenistanu. ker v slovenistanu bodo z lahkoto dosegli svoje. prva vlada ko bo spustila tanke na njih ima mojo doživljensko podporo
nahrung002.gif
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
pri nas lahko vsak ki ima 5 minut časa in nekaj somišljenikov dela kaj se mu zljubi. zakoni so samo za neorganizirane reveže, vsi ostali pa kažejo mišice ali pa grozijo, da jih bodo
polovica voženj je itak na črno, če ne več, tako da bi se z njimi morala najprej ukvarjati davkarija
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
pač izsiljevanje spet kaj drugega tak ne znajo. isti, ki delajo in vozijo samo po tujini okrog so popolnoma tiho. Več struj vsaka na svojo stran. Eni bi stavkali eni ne. Če bo še malo več brezposelnih pa ne bodo mogli kaj delat, saj ne bo kaj za vozit
bonk.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
eni spet ne poznate problema zakaj stavkajo, kamioni vam gredo pac na [censored] in to je to, se pa ne zavedate da je z transportno dejavnostjo rugi najvecji priliv kapitala.
zakaj stavkajo, tudi zaradi tega ker so jim za 50% dvignili cestnino, se mi zdi da imamo sedaj ceno nekje tam kot Avstrijci ce ne celo vec.
vsaj nekdo ki si upa nekaj ukrenit proti pohlepni drzavi, vendar kaj ko smo loleki, v vsaki normalni drtavi ljudje drzijo skupaj in samo tako se da nekaj dosect, pri nas pa bo spet folk pluval cez tovornjakarje.
 
Nazadnje urejeno:

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
ne ne gredo mi na organ to moramo razjasnit. Ne pomeni pa, da če imajo 2 največji vpliv kapitala (ne vem sicer, če je ta podatek točen ampak vseeno), da jim to daje privilegij, da lahko vozijo zastonj. Toveornjak nevernetno bolj uničuje ceste in onesnažuje okolje kot karkoli drugega. Če je cena ista kot v avstriji, zakaj naši tam ne štrajkajo ker imajo drago cestnino? Transporta je preveč pri naši "podjetnikih", kot pa sem napisal, ti se ne zavedajo kaj bo, ko ne bodo mogli več kaj vozit, ker jim bodo vse prevzeli romuni in ostali, med tem ,ko bodo ti stavkali. Torej naj dvignejo prevozne stroške pa bo
evil.gif
za cestnno.
Pa vzamiva en primer. Ne vem koliko je cestnina za šleparja ne da se mi zdaj še dars a gledat ampak boma tako na pamet:
Recimo, da šlepar nabaše puno v MS in mora peljat v KP. Torej šlepar ima na prikolici cca 10t neke robe (orhidej), pelje jih v koper, recimo, da je vsa cestnina 30 evrov (na pamet, lahko je več lahko je manj), torej je za robo vredno 10.000 evrov plačal 30 evrov cestnine, za koliko se potem podraži orhideja?
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
v vsaki normalni drtavi ljudje drzijo skupaj
Ja. V Severni Koreji, v PRC, v Kubi. Drugje pa ima lahko vsak svoj pogled na stvari.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kaj pa ima vrednost robe z ceno prevoza.
Iz MS v KP bo za poln kamion dobil kakih 200 EUR od tega bo placal ca 60 EUR cestnine,65EUR za gorivo,nekaj za voznika ostane pa koliko?
Za sendvic.
To da jih je prevec ti ne mores ocenit, vedno jih je toliko koliko dovoljuje trzisce, vsi nimajo slovenskih narocnikov. Kamiona pa verjetno nihce ne kupi da bi mu doma stal.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.984
113
Kaj pa rabi več? A je mogoče kakšen intelektualec, izobraženec, je študiral par desetletij? Za sendvič je dovolj, da preživi.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
V vsaki dejavnosti so specifični problemi. Ampak ceste zapirajo pa samo kamionarji. No, občasno jih tudi kdo drug, ampak tisto je bolj lokalnega značaja, ne pa kot tukaj, ko bi radi celo državo kolapsirali.
Zakaj si pa ne vkalkulirajo višje cestnine v ceno prevoza? Zakaj ne gre Gorenje ali pa druge fabrke takoj na ceste, kadar se jim surovine podražijo? Itak, da kamionarje to boli, ker zganjajo dumping preko vseh meja in nima kam vkalkulirat tega povišanja.

Kot rečeno, ko bo kamionarjev določen procent crknilo (kot v vsaki drugi branži, kadar je recesija), in ko bo začel delovati normalni tržni mehanizem, ne bo noben problem povišanje cestnine prenesti v ceno prevoza.

Treba je pogledat realno, kamionarjev je definitivno preveč (mnogo preveč) za trenutni obseg dela.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
na prepeljano robo se potem vkalkulira strošek prevoza, oz. to se naredi že prej. Poleg tega da dobi plačano furo, lahko v kopru nekaj naloži in odpelje naprej. Taka fura nanase cca 350-400 evrov (od oka) šofer dobi 12 centov po km, torej si lahko izračunaš koliko je od MS do KP ostalo dobi prevoznik, ki je sedel doma in telefonira, pokrije pa seveda stroške. Res je da trg prenese določeno količino prevoznikov in pri nas jih je preveč, torej bodo sedaj zahtevali nekaj, da dobijo svež kapital.
Naj se spravijo ven vozit pa bo po njihovem verjetno bolje, ampak večina naših "podjetnikov" se zna igrat samo v domačem peskovniku, ker tu lahko nabijajo cene in izsiljujejo denar.
 

Smotan

Zelenc'
21. okt 2008
8
0
1
Dans sem bral u cajtngu, da so mel taplavi kontrolo tovornega prometa, ustavl so jih neki čez 30, od tega jih je blo polovica pretežkih, dva sta vozila na kurilca, dva sta bla pod vplivom, ... Kaj se vse jajca mimo mene po cest, ni čudnga da se pol 30 u najmanjši klanček rine... Tolikokrat več kot uničujejo ceste naj pa še cestnino plačujejo!
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik Smotan pravi:
Dans sem bral u cajtngu, da so mel taplavi kontrolo tovornega prometa, ustavl so jih neki čez 30, od tega jih je blo polovica pretežkih, dva sta vozila na kurilca, dva sta bla pod vplivom, ... Kaj se vse jajca mimo mene po cest, ni čudnga da se pol 30 u najmanjši klanček rine... Tolikokrat več kot uničujejo ceste naj pa še cestnino plačujejo!

Kar naj še kontrolirajo! Bodo kmalu razmislili, če se jim splača stavkat!
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ta trenutna vlada je čisto izgubila kompas. Sploh pa s tem podpiranjem Mur, tovornjakarjev in ostalih obskurnežev nevrednih preživetja brez izdatne državne pomoči.
Tovornjakarjev je na slovenskih cestah definitivno preveč in prav je, da jih recesija malo prepuca.

Glede na vpliv na okolje in uničevanje cest, pa si zalužijo ne olajšave, temveč dodatne trošarine in visoke cestnine. Že par let se v Sloveniji več ne da spodobno vozit. Cestni odseki, ki so prej brez popravil zdržali tudi dva desetletja, so sedaj zaradi obremenitev s tovornim prometom uničeni v roku dveh let. In prav je, da škodo na slednjih plačujejo tisti, ki jo največ povzročajo.

Sicer pa je v prihodnosti trend naraščanja cen naftnih derivatov. Me prav zanima, kaj se bodo izmislili čez ene 5 let, ko bo nabavna cena dizla iz rafinerije 1,5 EUR. Državne subvencije na gorivo?

Tako trenutno država uničuje zdrave dele gospodarstva z visokimi davki in prispevki, milijarde pa potem zmeče na lene, nesposobne in neprilagodljive. To je res recept za dvig iz recesije.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
v vsej tej gonji proti kamionđem eni malo pozabljate da oni niso sami sebi namen, ampak vozijo za nas robo! res je da jih je preveč, pa tudi je res da onesnažujejo in uničujejo, ampak to je del našega lajfstajla
smile-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
torej po tvoji logiki je pravilno, da ima vsaka hiša v vasi najmanj en tovornjak in če ni kaj vozit jim pa dejmo pomagat na načine kot so poceni nafta, poceni cestnina...?
bonk.gif

Oni so samo vmesni člen, ki misli, da lahko izsiljuje državo. Naj gredo na ceste, pa se bo videlo kako so enotni! Moje predvidevanje stavke ne bo, ker bo premalo časa, da se zmenijo, to pa bo izgovor!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.984
113
saj nihče ni rekel, da jih nočemo. Ampak namesto 100 na pol praznih tovornjakov, bi se lahko peljalo 50 polnih
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
luliko če ima vsaka hiša na vasi svoj tovornjak še to ne pomeni da ima vsak delo in vozi 24/7

optimizacija tudi nebi bila slaba stvar, se strinjam. samo to bi moralo bit krepko podprto iz strani eu. ker kaj ti pomaga 100% naloženi slo tovornjaki ki predstavljajo pyčkino kocino vseh, potem pa ga romuni dalje harajo.
samo če res vozijo napol prazni, se jim očitno še vedno splača in je to dokaz da jim povišanje cestine samo malo oklesti dobičke in sploh niso ogroženi
confused-1.gif