Kaj menite o novem POLU?

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Najbolje, bo da se zmeniš za testno vožnjo...videl sem ga že na cesti, torej bojo tudi že na testu.

Glede porabe nima smisla zgubljat besed, ker nisi nič konkretnega napisal kaj sploh iščeš -dizel ali bencin (sumim da dizel).

Polo bo dobavljiv po novem samo z 1.6 dizlom (4 valjnim..da se vsi lahko oddahnejo), ter kasneje z 1.2 mlinčkom (ki bo verjetno nadomestil dosedanjega 1.4 trovaljnika..in mu verjetno tudi vzel primat najvarčnejšega avtomobila (Polo BlueMotion).

(Za našega (1.4 TDI 70 konj + čip) mi je ravno danes uspelo nekako solidno zračunat povprečno porabo - ker se je žena z njim vozila na šiht (25 km relacija v eno smer)...poraba čez cel kesel je bila 4,50 (računsko)... po BC-ju pa 4,0 (torej 10 % laganje)).

Trenutna prednost Polota pred konkurenco mi je osebno ESP...kako je ta 'igrača' uporabna opazim, ko se usedem iz Passata (z ESP) v Polota (brez)...tako v suhem, mokrem kakor seveda v snegu...ob nakupu je malo manjkalo da bi ga zličkal, ker enostavno več ne pričakuješ, da ob določenih 'manevrih' avto ne uboga.)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Citat:
Uporabnik titov pravi:
Kaj pa nova Honda Jazz? Ali pa kaka Yariska?

Prva kul...samo cena
bonk.gif


Yariska je pa res en (velikostni) jajček...pa osebno (govorim za stari model, ki ga ima doma mat) je zadeva 'nedorasla' skupini okoli 4-ih metrov.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
vincent z vsemi kar si napisal sva na isti valovni, razen z zadnjim odstavkom, kjer govoriš o ESP. Ne vem sicer kak stil vožnje imaš, vem pa da za vklop ESPja moraš naredit veliko neumnost, ali pa res naleteti na splet okoliščin, da se aktivira.
Pri mojem sedanjem avtu se je zanekrat samo 1x (!) vključil, pa še to takrat, ko sem namenoma pripeljal v 90° ovinek s preveliko hitrostjo, pa še dež je padal.
Če se ti ESP vklaplja med "normalno" vožnjo je nekaj narobe z avtom.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
sarkazem on:

tipičen slovencelj....testni avto gas do daske, svoj avto; vožnja po jajcih:

sarkazem off:
grin1.gif
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Zato pa je testni, da ga probaš kaj zmore in kaj ne....če ga nebi probal je potem bolje ,da ga sploh ne vžgeš in ne greš en krog.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
tak mlinček si kupijo malo starejši ljudje, ki ne rabijo 350+ kojev (povprečen uporabnik alterja), ki ga pripelje iz točke a do točke b v enakem času kot prej omenjeni povprečni uporabnik alterja.

467716-post_slo.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Če 'normalno' voziš ESP-ja praktično ne rabiš. Pride prav če se ti zgodi neumnost, največkrat pa ko delaš neumnosti. In do teh zadnjih zadev je ESP zelo toleranten..sploh ko se ga privadiš in se usedeš v avto brez...hitro ugotoviš njegov pomen.

(tipično moje izživljanje (s Passatom)...ravno na semaforju kjer sva se dobila...ob zavijanju desno, ko speljujem, ravno toliko da splejem, dam v II. potem pa stisem gas in odpeljem ovinek...zanimiv občutek
evil.gif

Ko sem to isto stvar naredil s Plotom en semafor više (tam mi je vrtenju v prazno pomagal malo gladek asfalt) sem 'manever' končal na nasprotnem pasu
crazy1.gif
...k sreči ni bilo avta nasproti).
Ker take neumnosti običajno največ stanejo.

Kar se pa tiče snega..je ob pazljivi vožnji, občutek z ESP-jem res dober (kot da nisi na snegu).
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ESP, je skupek ASRa , ABSa in TCSa....to kar opisuješ je bil ASR od sistem proti zdrsu pogonskega para koles. ASR ima danes kar veliko število avtomobilov.
ESP kot sistem, ki zavira določeno kolo deluje med vožnjo, ko pride do "oversteera" ali "understeera". Za razliko od ASRa ESP ni tako pogost pri malih avtomobilih ( čeprav bo to v kratkem se spremenilo).
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Tud testnega sem lepo vozu. Samo zanimu me je ta ESP na malih jajčkih in sem se ustavu ter spelu 1x z in 1x brez ESPja do daske.. In vidu, da se res hitr vklop. To je blo pa to. Ga nism tišču
wink-1.gif

Feeling pr vožnji je bil dobr, čeprou bi pograju zadn (B?) stebriček, ker ne vidš lepo mrtvega kota. To me je edino res motl. Morš res glavo orngi obrnt, da vidš mrtvi kot. Volan je dober in lepo vodljiv, sedeži so boljši kot v mojmu (primerjav comfortline opreme-res, da je moj 7 let starejši). navora ima 70km isto kot moj 65 (112nm). Se pa občutno lepše vozi z vklopljeno klimo (tudi v nižjih obratih).Hill holder je bil sproban na cesti proti Lj gradu. Lepo drži. Edino lahko bi naredil, da ko popusti, popusti počasi in ne na sunek.. Pa mogoče me `mot` to, da avto ne zazna, da ti mogoče spelješ prej, kot se pa HH izklopi (ok, vrjetno imajo večji rang avtomobilov to porihtano). Všečne so tud dnevne luči, ker ko zapelješ v predor (golovec), se osvetljitev armaturne plošče avtomatsko prilagodi svetlobi.. Tok, na hitr o testu 1.2 70km...

Svojga pa vozm odvisno od dneva. Kak dan se mi zalušta vozt hitr, večinoma pa lagano (se precej pozna na porabi
zmaga.gif
).
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Polo mi sicer deluje čisto korekten. Problem nastane, ker je njegova konkurenca oblikovno, motorizacijsko in cenovno vsa po spisku bolj zanimiva.

Bodi konkreten.

Tudi jaz sem kupoval avto v tem rangu pa na koncu izbral Polo...ne vem...verjetno sem kje spregledal vso to boljšo konkurenco?

Seveda, čisto konkreten. Bolje od polota zgledajo čisto vsi. Grande punto, corsa, clio, fiesta, mazda 2,ma še stari getz izgleda lepši. Motorji pa itak. Saj si kupil polota z 1.4 tdi motorjem. Valjda ti je važno da je VW in ne da je avto lep in spodobno motoriziran. Saj imajo vsi mali jajčki dizle par razredov pred tistim 3 cilindrskim ropotalom. O bencinarjih pa sploh ne bomo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
in je na splošno manj obremenjen med vožnjo tako motor kot voznik

tukaj bi pa res rabil malo obrazložitve.

V čem je razlika (v obremenjenosti za motor) če ima motorna gred vpetih na sebi 4 ali 3 bate, pod pogojem da gre za identični izdelek..npr. 1200 ccm in 70 konj.

kje je razlika v 6 cilindrih pri 2.4 motorju napram 4im v 2.4 motorju
grims-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Oprosti, da pa starega getza tlačiš tukaj noter je pa res
bonk.gif
še novi i20 izgleda noter nikakvo.

Od malih avtov trenutno izgledajo in noter in zunaj lepo samo mazda 2, fiesta in polo. Pogojno tudi corsa in punto ja. Ostalo pa........
hysterical-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Videl ja, še najmanj kinderjajčkast od teh malih avtov. Nov polo seveda, ne govorim o starem, ki mi nikoli ni bil všeč, četudi zlat.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Če se ti zdi katerikoli vw ali audi od znotraj in zunaj lepo oblikovan spadaš v skupino ljudi, ki imajo do dizajna poseben odnos. Bodi ponosen, ker si poseben.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik shift pravi:
in kaj je 3 valjni mlinček z prosotrnino 1.2 cenejši recimo od 4 valjnika z 1.2 in isto konji.s tem da se 4 valjnik lepše odziva,mirnejše teče in je nasplošno manj obremenjen med vožnjo tako motor kot voznik
Proizvdna cena trivaljnika je nižja od proizvodne cene štirivaljnika.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Polo mi sicer deluje čisto korekten. Problem nastane, ker je njegova konkurenca oblikovno, motorizacijsko in cenovno vsa po spisku bolj zanimiva.

Bodi konkreten.

Tudi jaz sem kupoval avto v tem rangu pa na koncu izbral Polo...ne vem...verjetno sem kje spregledal vso to boljšo konkurenco?

Seveda, čisto konkreten. Bolje od polota zgledajo čisto vsi. Grande punto, corsa, clio, fiesta, mazda 2,ma še stari getz izgleda lepši. Motorji pa itak. Saj si kupil polota z 1.4 tdi motorjem. Valjda ti je važno da je VW in ne da je avto lep in spodobno motoriziran. Saj imajo vsi mali jajčki dizle par razredov pred tistim 3 cilindrskim ropotalom. O bencinarjih pa sploh ne bomo.
Evo, sem šel pogledat polo vs fiesta kakršna bi jaz kupoval, če bi v tem razredu iskal avto (OK, samo ne bi nikoli vzel dizla, ampak ko smo ravno pri dizlih). Zahteve so simpl: slabih 100 konjev dizl z DPF, ESP, 6 aiirbagov, samodejna klima, radio z mp3 in komandami na volanu, opa se ved usnje na volanu. Cne kovinskih barv nisem računal, ker je ne rabim ...
Polo pride tik pod 15, fiesta slabega jurja dražje , grande punto je nekaj cenejši od fieste. Kje je zdaj ugodna konkurenca?
Pri bencinarjih je podobno: polo 13.300, fiesta 13.800, grande punto 13.200, pri corsi sem odnehal, ko je ceno začelo navijat čez 14 jurjev ... Spet polo ni najdražji ...

O obliki seveda ne bova debatirala, vsakemu svoje. Meni so tako fiesta kot mazda, corsa, polo všeč ...
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
ESP je itak zakon zadeva
cool-1.gif

Če se še tako trudiš, ni mogoče avta obrniti okoli z vklopljenim ESPjem, najbolj se pa izkaže ravno pozimi.
Jaz ne kupim več avta brez ESPja, tako da mi je tale odločitev da imajo vsi Poloti že v osnovni opremi ESP zelo všeč.
smile-1.gif