Men se pa zdi 30m čist vredu. V avtošoli so učil, da približna varnostna razdalja je, hitrost deliš z deset in nato x 3. Torej 110 je 11 x 3, kar je 33m. Npr za 60 km/h 18m. Je priročna hitra formula.
Seveda da se da voziti 1 meter za drugim in gledaš naprej kaj se dogaja. Tako vozi cela kolona, potem en malo zabremza, dovolj da se prižgejo štop lampe. Un za njim instiktivno malo pobremza, ampak malo bolj, ne grobo. Un za njim v tistem trenutku npr. pogleda na radio ali kaj se dogaja za njim. Dovolj je za 2 desetinki. Ko usmeri pogled nazaj na cesto vidi štop lampe in avto 0,5 metra pred sabo. Takrat ta v paniki požlajfa na polno. Potem je pa samo odvisno od unih zadaj, ki imajo po 1m razdalje kako odreagirajo. To je en tak scenarij na dolgo. Nato sledi pok, pok, pok... Nato jaz in še ostali nesrečniki na obvoznici čakamo 1 uro v gužvi zaradi pametnjakovičev, ki se jim je glih zgodila nesreča, ker je po njihovo ena budala zažlajfala na polno.
Vsak hoče čim hitreje, da bo pridobil 26,8 sekunde, nato pa več 1000 jih pride 1 uro kasneje domov. Človek je naredil škode za par mesecev.
Res je da če je manjša razdlja manjša, gre več avtomobilov na obvoznico, ampak to ni rešitev.
Skoraj vse nasreče na obvoznici z verižnim trčenjem so posledica neupoštevanje varnostne razdalje.
Potem bi lahko isto rekel za varnostni pas, saj ga ne rabim, bom vozil po predpisih in se ne bom zaletel.