ja potem pa smo slovenceljni čudni vozniki. Nobeden slovenski prius, ki se prodaja v starost tam okoli 10 let ni tak, da nebi pil olja(prekomerno). Sem kupoval za drug avto pa ga nisem kupil ravno iz tega razloga. Pa, če potem dodaš še rjasto karoserijo. In to pri avtu, ki je bil tehnično čudo sveta..... Toyota loverji nov ponavadi ne pije olja kaj pa se dogaja po 100.000 km z motorjem pa ni vredno toyo imena.....Glede na to, da folk vozi Toyota hibride tudi z milijon km za sabo, ko je garancija že davno mimo, mora pa to pitje olja res biti katastrofalno.
Ali pa te spomnem na Renault polizdelke, kjer je bila pričakovana življenjska doba motorja tam 120 k km? Cel kup modelov, ki so bili blacklistani pri handlerjih rabljenih vozil. To je interval, kjer pri Priusu prvič menjam olje v avtomatskem menjalniku, ne pa menjam motor.
Ti o loverjih, ko si tako izviren, da imas nickname po modelu avtomobilske znamke, lol.Toyota lover ji pa idite v temo o Novi Karjoli.
A to je kaka fora za samozavest, ali zakaj o sebi pišeš v množini?
Tale kamiq je kot neka kišta polna plastike proti novemu Capturju.
Toyota lover ji pa idite v temo o Novi Karjoli.
28.000€ za avto z avtomatskim menjalnikom je pa malo preveč.Med telimi definitivno Toyota.
Bi šel pa na testno z Mazdo CX30 preden bi enmu od tehle dal dokončno klukco.
AhTi o loverjih, ko si tako izviren, da imas nickname po modelu avtomobilske znamke, lol.
Ce nisi sposoben argumentirane debate “idi” na renault forum brat kako novi clio zre 9 litrov in kako folk pelje nazaj na varjenje novega scenica. Kot receno, polizdelek.
Pa sem imel laguno 3 6 let, fenomenalen avto, boljsi kot marsikateri konkurent. Nimam nobene pripombe. Ampak to kar delajo od megana 4 naprej je pa pod vsakim nivojem...
Zato k tko je. Ce pa ti tripas na njih pa tud ok.
Aja, ti si še tako mlečen, da verjameš v take zadev. Potem "vas" pa razumem.
Smrdlivec je kvečjemu vw dizel, kjer mislijo brez adblua ukrivljati zakone fizike.Ne gre.Kaj ti razumes al pa ne me prav boli. Furaj smrdlivca in uzivaj.
Si videl ceno novega golfa (kvačkalica varianta) ?28.000€ za avto z avtomatskim menjalnikom je pa malo preveč.
Če menjaš olje na 120 k km , je to predolg interval.Sem imel Priusa v2, letnik 2008, in meni pri 180 k km, ko je šel naprej, ni olja pil. Lexus CT letnik 2012 cca 170 k km, pogon is Priusa v3, olja ni pil.
Tale sedanji v4 sicer ima trenutno samo 140 k km, ga tudi ne pije. S tem da ne pije pomeni, da mi nikoli med servisi ni bilo treba dolivati motornega olja.
Delam pa seveda servise na 15 k km, z 0W-20 AFE oljem in ne nekimi zvarki iz Hoferja in Lidla.
Po drugi strani pa slišim zgodbice o novih novcatih TSI motorjih, kjer je normalno dolivanje litra ali dveh olja med servisnimi intervali.
Ali pa te spomnem na Renault polizdelke, kjer je bila pričakovana življenjska doba motorja tam 120 k km? Cel kup modelov, ki so bili blacklistani pri handlerjih rabljenih vozil. To je interval, kjer pri Priusu prvič menjam olje v avtomatskem menjalniku, ne pa menjam motor.
Da se ne boš sedaj obregal v tistih 0,3% ponedeljkastih avtov. Za slednje so garancije in jamstva. Pri Toyoti serijsko podaljšano jamstvo do 5 let brez omejitve km.
Premature transmission failure is not only annoying but also expensive. Replacing or rebuilding it is going to cost a fortune. One possible reason could be not changing the transmission fluid according to the manufacturer’s recommendation. You should change it at least every 30,000 miles to prolong the shifter’s life.