Je se kaj pametnega za kupiti? :)

jezek

Guru
24. jul 2008
3.734
1.567
113
Zakaj pa misliš da je 0W20 gradiacija? Za boljšo vzdržljivost ICE sklopa?

Bullshit.....zadaj je EPA.....in "zeleni prehod"....da prihraniš 0,0547329 L/100km

Če imaš DPF pogledaš da daš not DPF friendly olje katero ni FE....v 99.9% je to derivat ACEA C3......torej vw504/507....MB 229.51 ali 229.52.....BMW LL04....

Če pa že moraš dat not 0W20 pa naj bo vsaj VW 508/509...
Zakaj pa ne FE v dpf?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.447
5.674
113
Lahko.... če si pristaš zelenega prehoda pod nujno!

Jaszt imam raje večji HTHS ki ga ponujajo C3...C4....A4/B4 specifikacije...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.167
4.150
113
Jaz sem že tule odnehal ... v 2025 "nitka" NOGO
Pol se pa sprašujemo, zakaj je "korejc" lahko cenejš kot "nemc" ...
Sej to je samo bedarija oz. politika uvoznika (kmag) ki noče da SSY konkurira znotraj salonov Kia-m.

Pri nas dobiš analogne števce, analogni ključ, najmanjši zaslon, osnovne asistence in halogenke. V nemčiji dobiš digitalni zaslon, keyless, vse asistence in LED, je pa jasno cena malo višja (top nivo opreme je 42k brez avtomatika/4x4 ki je skupaj še 5k EUR več).

Drugače je kot brand SSY (KGM po novem) nad kio in hyundayem in se je vedno rinil bolj v luksuzni segment kot pa v plebs.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.447
5.674
113
Pravim da so 0W20.....oziroma 0W FE (fuel efficient) olja en velik nateg.....

Daš slabšo zaščito zato da si kao ECO.... in prihraniš 0,00xyz L/100 pri gorivu...

Po možnosti ti to še zapakirajo v 30.000 servisni interval....potem se pa čudijo ko gre kaboom....

Raje mi daj 10w40 olje v ACEA C3....aia ne obstaja ker ni BIO/ECO
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.098
11.195
113
kaki 30k interval..intervale so vse zmanjšali, zato da se lupi rajo. cvetke so sploh 10kkm in manj... Zmešanci, folk pa kima in plačuje.
ko tole vse berem me je kar strah ponovne menjava avta.... me je spet spustlo, hvala vsem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.545
2.316
113
kangooji imajo servisni interval na 40000km, volvo na 30000 in pri meni gredo vsi na servis na 20000
kangooji so počasi proti 200000km volvo 265000, vse dela bp noben ne kuri olja, dolgim intervalom pa enostavno ne verjamem
Moj jajc ima tudi predpisan interval na 40.000 - interval so pa zelo preprosto dali no to cifro, ker gre v mašino 9 litrov olja namesto običajnih 4 do 5 litrov.
Tako da bi bil isti krščen duš če bi pustili interval na normalnih 20.000, z normalno količino olja.

V glavnem jaz delam servise na 20.000, zanekrat je vse BP. Sicer pa tudi avto sam začne težiti s servisom po dobrih 20.000 prevoženih od servisa.
Ne vem kdo to vleče do 40.000 km
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.545
2.316
113
Sej to je samo bedarija oz. politika uvoznika (kmag) ki noče da SSY konkurira znotraj salonov Kia-m.

Pri nas dobiš analogne števce, analogni ključ, najmanjši zaslon, osnovne asistence in halogenke. V nemčiji dobiš digitalni zaslon, keyless, vse asistence in LED, je pa jasno cena malo višja (top nivo opreme je 42k brez avtomatika/4x4 ki je skupaj še 5k EUR več).

Drugače je kot brand SSY (KGM po novem) nad kio in hyundayem in se je vedno rinil bolj v luksuzni segment kot pa v plebs.
Jaz sem za ta ssangyong vedno mislil, da je to neka fora, da testirajo kolk sfaljen in grd avto se še da naredit, pa da folk še vedno kupi.
Neke vrste test gluposti.

Pa vidim da imajo ta nadjajca dejansko uporabnike... no ja, saj v današnjem svetu je vse mogoče
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.611
1.780
113
Sploh ne vem kako izgledajo. Vem pa, da bi mi bili drugi parametri pri nakupu precej bolj pomembni od tega kako avto zgleda od zunaj. Itak ga ne bom jaz gledal :D

Prav tako ne razumem lojalnosti eni znamki. Pač kupiš kar je trenutno na trgu najbolj ustrezno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in jest5

luka51

Guru
16. avg 2007
14.537
5.858
113
Moj jajc ima tudi predpisan interval na 40.000 - interval so pa zelo preprosto dali no to cifro, ker gre v mašino 9 litrov olja namesto običajnih 4 do 5 litrov.
Tako da bi bil isti krščen duš če bi pustili interval na normalnih 20.000, z normalno količino olja.
Kako vezo točno ma količina olja z intervalom?
Če ga je 2x več not to ne pomeni, da ga polovica čaka nekje neobremenjenega. Če ga je 4l al pa 8l ima v obeh primerjih olje popolnoma enako število ciklov ogrevanja in hlajenja, časa izpostavljenosti kisiku (oksidacja). Edino kaj je če je več olja nečistoče oziroma sranje v olju ni tak skoncentirano. Drugače pa olje popolnoma enako hitro "propada"
In kak koli obračaš v 40000km bo tega 2x več kot v 20k km. Pa če je 10x več olja. Saj se ga ne menjuje samo zaradi tega ker se svinjarija not nabere. Ampak olje pač propada in ima vedno slabše lastnosti.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.599
4.782
113
Sploh ne vem kako izgledajo. Vem pa, da bi mi bili drugi parametri pri nakupu precej bolj pomembni od tega kako avto zgleda od zunaj. Itak ga ne bom jaz gledal :D

Prav tako ne razumem lojalnosti eni znamki. Pač kupiš kar je trenutno na trgu najbolj ustrezno.
Kako pa najdeš svoj avto, če ga od zunaj ne gledaš? Mižiš pa malo tipaš?
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.509
7.148
113
Med drugim je vizualna skladnost en od kriterijev.

Še en ljubitelj ssangyonga? Potem sta sedaj dva v Sloveniji, še malo pa vas bo za klub :)

Ponavadi je izgled nakupni argument žensk... Why are you geh? :evil:

Čingčong so... nežaljivi. NPC avto kot kia ali hyundai. Izgleda pa vsaj napol bolj zanimivo kot VW kjer že ne veš ali imaš v ogledalu tcrosa ali tiguana. Da o škodi ne začnem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jest5

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.447
5.674
113
Jaz sem za ta ssangyong vedno mislil, da je to neka fora, da testirajo kolk sfaljen in grd avto se še da naredit, pa da folk še vedno kupi.
Neke vrste test gluposti.

Pa vidim da imajo ta nadjajca dejansko uporabnike... no ja, saj v današnjem svetu je vse mogoče

Dejansko so po desetletju zacel delat bolj evropske modele....Korando je oblikovno na nivoju zadnjih VW modelov....like T-cross....podobno Tivoli.... vleče na Opel Mokko prejšne generacije

Ni ne grd ne lep.... pač še en VW Bora (Boring)...

SsangYong Torres men osebno ni več grd avto....pustmo da je pač EV