Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
jaz bi uvedel da moraš vsakih 5 let naresti ponovno ispit.Prvič najtežje pol pa lažje in lažje.
Mald voznik nebi smel voziti avta večjega od cliota pa močnejšega od 60KM.
Ali pa narest kategorije.Od 30-60KM Kategorija b
od 60-90KM Kategorija b+
od 90-120KM Kategorija b++
od 120-150KM Kategorija b3+
nad 150KM kategorija b4+
Ker dons adrenalin naredi svoje.Ko imaš moč pod pokrovom motorja imaš večji impulz adrenalina.Več adrenaina težja noga.Tko je pri vičini.
Citat:
In kdo pripravi projektne predloge? Politiki ali "strokovnjaki"?
Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
jaz bi uvedel da moraš vsakih 5 let naresti ponovno ispit.Prvič najtežje pol pa lažje in lažje.
Mald voznik nebi smel voziti avta večjega od cliota pa močnejšega od 60KM.
Ali pa narest kategorije.Od 30-60KM Kategorija b
od 60-90KM Kategorija b+
od 90-120KM Kategorija b++
od 120-150KM Kategorija b3+
nad 150KM kategorija b4+
Ker dons adrenalin naredi svoje.Ko imaš moč pod pokrovom motorja imaš večji impulz adrenalina.Več adrenaina težja noga.Tko je pri vičini.
Zelo verjetno imaš prav. AMpak: policaji so tam ravno zato, da se vnaprej zavedajo, da so vozniki butlji in da se bo zgodilo kaj takega. Ker ko prihaja rešil, tam je pa že kilometer ali več kolone, je neodgovorno reskirat in rešilca, še posebej pa gasilce s kamionom pošiljat v to gnečo. Je dovolj, da sta dva kamiona tam že vštric pa gasilci ne bodo prišli vmes, pa če se oba kamiona stiskata v smrt levo in desno. In zato je treba uporabit možgane, pogledat kolk je gužve in takoj zapret nasprotno stran. Človek bi pričakoval, da bodo za take stvari imeli vnaprej izdelan sistem, kdo kaj naredi, kaj se kje zapre itd ... Saj so plačani, da o tem razmišljajo.Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Tole glede naslednjega izvoza/uvoza in nazaj... Predvidevam, da je tam in takrat bila naslednja situacija: reševalna vozila so po recimo 5-ih minutah prispela do točke, kjer so ugotovila, da zaradi nesposobnosti povprečnega slovenskega "voznika" ne morejo na kraj nesreče. Ker so še imeli upanje, so se naslednjih 10 minut poskušali prerinit skozi. Preteklo je torej nekje 15 minut (govorim na pamet). Takrat pa so mogoče celo razmišljali o obvozu, ampak so si rekli: "Z obvozom izgubimo toliko in toliko minut...tukaj smo prišli že do sem...dajmo se prerinit do konca, saj smo že predaleč v gneči in se ne splača vozit naokoli".
Lahko je nam pametovat iz varnega zavetja naslonjača...
Tudi slovenci take počnejo, še na tej tabli se najde kak, ki se zna celo pohvalit, da šerifuje in dela red po cesti ...Citat:
Uporabnik Apachi pravi: Ampak tudi ti so imeli težave, saj jih avtomobilisti niso spuščali nikamor, saj so imeli "civilne avtomobile" in niso mogli nikamor, občasno pa so se celo morali identificirati, da jih je folk spustil Jebiga.. romuni pač... in tega bo vedno več.
Ah daj no, v 20 minutah policaji prevozijo (tudi po lokalni cesti) 30, 40 kilometrov.Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Ko boš poznal odseke, o katerih se govori, pa ko boš vedel, kje in kam se moreš peljati, da nekam prideš, ter kje so obvozi, se lahko javljaš.
Policist se ne more pripeljati iz severne strani, če se v času trka nahaja na južnem delu AC. Praktično MORA iti do konca AC, obrniti, ter iti nazaj. Ampak se je že zabasalo. Nadomestne poti so bile dolge 17, 22 in 26km. Po avtocesti 4km. Torej?
Isto velja za gasilce. Ljutomerska območna enota gasilcev je imela pač dostop. Oni iz MS so bili drugje. Ponoči pač ni polnih ekip v postavi. Isto velja za policijo. Na razpolago so bile tri ekipe, ki pa niso še zdaleč ne bile dovolj. Priskočili so celo mejaši.
Če mi bo zdravje dopuščalo bom jutri probal urediti posnetek pa boš videl, kaj se je v resnici dogajalo. Na TV so bili konkretno cenzurirani posnetki. Ampak bom moral pred tem še downsamplat itd... ker je posnetek 380mb.
A se sploh še lahko kupi nov avto za ''tvoj'' prvi razred? Al bi po tvojem lahko ''B'' izpit kar ukinili? Pa 155KM dizel in 600KM bencinar pa oba v istem?Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
jaz bi uvedel da moraš vsakih 5 let naresti ponovno ispit.Prvič najtežje pol pa lažje in lažje.
Mald voznik nebi smel voziti avta večjega od cliota pa močnejšega od 60KM.
Ali pa narest kategorije.Od 30-60KM Kategorija b
od 60-90KM Kategorija b+
od 90-120KM Kategorija b++
od 120-150KM Kategorija b3+
nad 150KM kategorija b4+
Ker dons adrenalin naredi svoje.Ko imaš moč pod pokrovom motorja imaš večji impulz adrenalina.Več adrenaina težja noga.Tko je pri vičini.