Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
V roku enega meseca bo ziher spet teroristični napad s tem letalom...se grem lahk stavt takoj.
Sprejmem stavo.
Če izgubiš, en mesec ne pišeš sem. Če dobiš, jaz en mesec ne napišem nič.
Sva zmenjena?
Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
V roku enega meseca bo ziher spet teroristični napad s tem letalom...se grem lahk stavt takoj.
Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
OK
Obstaja tihi alarm - na transponderju izbereš kodo 7500, kar je koda za ugrabitev. Problem pa je, da ugrabitelji niso bebci, recimo ugrabitelji 9/11 so prav tako izklopili transponder (še prej pa umorili pilote). Ko se bo končno razjasnilo, kaj se je zgodilo s tem malezijskim letalom, bo zagotovo prišlo do velikih sprememb na tem področju.Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Se strinjam. Sicer je nekdo na prejšnji strani pisal, da lahko celo iz strani kontrole letenja dobiš ukaz, da začasno izklopiš transponder, samo ni neke logike v tem. Zakaj izklopit? Zakaj ni na letalih nekaj kot 'tihi alarm' v banki?
Dekompresija ni mogoča, saj se je letalo po izklopu transponderja obrnilo in nadaljevalo pot po uradnih navigacijskih točkah na zahod Malezije in prek Andamanskega morja - torej je nekdo upravljal letalo. Prav tako je nekdo ročno izklopil ACARS. V to smer gre tudi glavna preiskava. Glede na bizarnost tega dogodka pa je sedaj mogoče tako rekoč vse.Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
sam se najbolj nagibam k teoriji o samomoru ali nenadni dekompresiji, kjer je pilotom zmanjkalo kisika in so pač leteli še tako dolgo, dokler so imeli gorivo potem se je pa zrušilo (primer B737 Helios v Grčiji).
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Dekompresija ni mogoča, saj se je letalo po izklopu transponderja obrnilo in nadaljevalo pot po uradnih navigacijskih točkah na zahod Malezije in prek Andamanskega morja - torej je nekdo upravljal letalo. Prav tako je nekdo ročno izklopil ACARS. V to smer gre tudi glavna preiskava. Glede na bizarnost tega dogodka pa je sedaj mogoče tako rekoč vse.Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
sam se najbolj nagibam k teoriji o samomoru ali nenadni dekompresiji, kjer je pilotom zmanjkalo kisika in so pač leteli še tako dolgo, dokler so imeli gorivo potem se je pa zrušilo (primer B737 Helios v Grčiji).
Flight 447Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
glej če ti napičiš letalo iz 10.000m navzdol v morje, verjemi da od letala ne ostane skoraj nič. dobesedno nič. par primerov je bilo, ko je na tak način letalo padlo na zemljo. razen velike, kadeče se luknje in kakega šraufeka ni ostalo nič. prvo sploh niso vedli, da je letalo, so mislili, da je bil meteorit.
glej imam "background" iz letalstva, tk da ne govorim kr na pamet.