Citat:
Uporabnik tis pravi:
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Kuverta ja ali ne... prodajalca še vedno v prvem planu zanima: Kolikšna bo nabavna cena in v odnosu s tem, kakšna bo nato njegova marža.
Če boš z izdelkom cenovno konkurenčen ostalim proizvodom v enaki branži, potem se te ne bo nihče otepal.
Seveda s tem mislim na konkurenčnost: kvaliteta - cena.
Če se tukaj najdeš, potem kar pot pod noge do lastnikov trgovin, trgovskih verig...
To seveda sploh ni res.
Ti moraš trgovcu pokazati, da boš uspel toliko in toliko prodati. Kaj trgovcu pomaga, če daš ti njemu pri izdelku vrednem 10€ 60% (6€), na mesec pa proda 100 tvojih izdelkov (razni razlogi: neprepoznavnost blagovne znamke, privrženost drugim izdelkom, slaba kvaliteta, ipd.). Drugi posrednik/proizvajalec mu da od 10€ le 40% (4€) a na mesec proda par 1000 njegovih izdelkov. Kaj se trgovcu bolj izplača?
Meniš, da se trgovcu za 600€/mesec splača tebi odstopiti pol metra police? Meniš, da bo trgovec plačeval svoje ljudi, da na police postavljajo neprepoznaven izdelek? Bo pripravljen se sploh ukvarjati s tabo?
V kako naivnem svetu potrošništva pa nekateri živite? Vzemite si le par primerov:
Koliko znam britvic pokriva kakšen tržni delež? Enako se vprašajte za peno za britje. Kakšna je tu možnost za uspeh?
So vam bližje sladkarije? Si upate iti v podvig vpeljave nove "čokoladne ploščice"?
Ali pa morda novo znamko tunine? Novo mleko?
Kar si ti napisal velja le za izdelke brez blagovnih znamk, kjer je pa zelo težko doseči marže. Tovrstno posploševanje je zavajajoče in nevarno - saj ti lahko še kdo verjame.