Influenferke - Generacija JAZ in nategovanje

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Meni je pri teh kvazi influencerjih najbolje to: promoviram samo zato, ker tudi jaz uporabljam, uh, oh, drugače reeeees ne bi. Čez 1 mesec pa konkurenčen proizvod, oh uh, tole je pa top.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
SJTV se ne strinjam. Treba pogledati resnici v obraz cetudi je grda. Gre se enostavno zato, da bi imeli nekateri vse zastonj. Lahko pa razpredamo dalje v nedogled.
Zastonj? Torej tisto, kar influnser naredi, da pride do objave, ni delo? A mediji, ki dobijo oglase, imajo tudi "vse zastonj".
Očitno nis dobro prebral: ne trdim, da se splača kar z vsakim splača iti v oglaševalsko kompenzacijo - ampak če se oglaševalcu splača, pa s tem ni čisto nič narobe.

Večji problem je, da take objave niso ustrezno označene kot promocijske. Ker to so.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
to bi bilo smiselno če gostilničar sam pokliče nekoga, in mu ponudi zastonj obrok v zameno za reklamo...ko pa je obratna scena je pa navadno direktno prosjačenje. To sicer ne pomeni da nek "vplivnež" ne sme sebe reklamirat na yT in govorit, da bi zelel zastonj jest.
Tako rrazumem, da tisit ki imajo doseg jih tako pokličejo...po videnem komotarju pošiljajo nek ološ, da potem mal pogleda in kakšno besedo pove. Mu že paše, če ne bi letelo v kanto, preden odpre. ;) :evil:

Ti resno misliš, da evdno oglaševalci sami kličejo medije? Gre v obe smeri. Tudi pri Cirilu in ostalih uspešnih influenserjih.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Mi je čudno, da nobeni od teh gosi in gosakov ne pade na pamet, da bi šli tja samoplačniško ter potem promovirali, če je dobro. Potem bi bil verjetno odnos v drugo povsem drugačen. Ne vem, to je moj nuninfluencer mind. Imam 5 sledilcev. :D
Tako gradiš svoj brend na začetku. Vlagaš vanj. Delaš zastonj, plačuješ robo. Ko pa meniš, da si dovolj vpliven, pa najprej začneš z malimi koraki (kot je taka kompenzacija - enako bi lahko bilo za kak produkt). Ko postaneš tu uspešen, šaltaš na plačane (z denarjem, ne kosilom) objave.
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.142
355
83
Tako gradiš svoj brend na začetku. Vlagaš vanj. Delaš zastonj, plačuješ robo. Ko pa meniš, da si dovolj vpliven, pa najprej začneš z malimi koraki (kot je taka kompenzacija - enako bi lahko bilo za kak produkt). Ko postaneš tu uspešen, šaltaš na plačane (z denarjem, ne kosilom) objave.


Zakaj se ti zdi, da je oni grk, ki te je tako razvnel, pisal o takih "influenserjih" kot jih opisuješ?
 

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
407
239
43
Naj ti kvazi influencerji lepo plačajo kar pojejo in potem, če so tako dobri naj jim tisti, ki jih zanima njihovo mnenje plačajo, če se jim bo zdelo uporabno. Pa da vidimo. Lahko pa gredo tudi delat seveda, pa bodo imeli sredstva za hodit jest v fenci restavracije........

Itak je pa ta pogruntavščina kvazi influencerjev tako bolano debilna in vredena vsakega prezira. Koga hudiča briga, kaj ima za povedat nek prismojen mulc ali mula, ki v življenju razen fehtanja kaj prida še ni naredil/a!?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.476
113
Tako gradiš svoj brend na začetku. Vlagaš vanj. Delaš zastonj, plačuješ robo. Ko pa meniš, da si dovolj vpliven, pa najprej začneš z malimi koraki (kot je taka kompenzacija - enako bi lahko bilo za kak produkt). Ko postaneš tu uspešen, šaltaš na plačane (z denarjem, ne kosilom) objave.
Če si resnično vpliven, te kontaktirajo sami. Se. E rabis prodajat, ko zadnja pocestnica.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Ravnokar iz Zgornje Kungote: bistro M.a.r.c.o Za nepoučene je to nova bistro pizzerija Gregorja Vračka, oz. hiše Denk, oz. Michelin Chefa.

Sem pred odhodom slučajno naletel na tole:

Roko na srce, burger je bil na nivoju, pica pet sirov pa povprečna, prav nič oh in ah kot nabija tale pizza inšpektor. :bonk:
 

B81

22. jul 2007
37.426
10.784
113
Ravnokar iz Zgornje Kungote: bistro M.a.r.c.o Za nepoučene je to nova bistro pizzerija Gregorja Vračka, oz. hiše Denk, oz. Michelin Chefa.

Sem pred odhodom slučajno naletel na tole:

Roko na srce, burger je bil na nivoju, pica pet sirov pa povprečna, prav nič oh in ah kot nabija tale pizza inšpektor. :bonk:
Alo! Hvalit moras, ne sinfat :evil:
 

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
407
239
43
Ravnokar iz Zgornje Kungote: bistro M.a.r.c.o Za nepoučene je to nova bistro pizzerija Gregorja Vračka, oz. hiše Denk, oz. Michelin Chefa.

Sem pred odhodom slučajno naletel na tole:

Roko na srce, burger je bil na nivoju, pica pet sirov pa povprečna, prav nič oh in ah kot nabija tale pizza inšpektor. :bonk:
Za kozlat, pa ne pizza. Po moje ne bi šel tja samo zato, da tega ne bi srečal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: dax

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.063
1.276
113
42
Midva s punco imava tudi bi lahko rekel influenserski blog. Gre se za kraft pivo in naju tudi pivovarji sami kdaj kontaktirajo za reklamo, povabijo na kako pivo in tako dalje. Seveda ogromno piva tudi kupiva in nikoli v objavah ne kritizirava piva, ker je za mnoge ljudi pač to kruh in nama ni do tega. Sploh pa ne do prosjacenja. Če delaš dobro ti pač to ni treba ;)
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Zastonj? Torej tisto, kar influnser naredi, da pride do objave, ni delo? A mediji, ki dobijo oglase, imajo tudi "vse zastonj".
Očitno nis dobro prebral: ne trdim, da se splača kar z vsakim splača iti v oglaševalsko kompenzacijo - ampak če se oglaševalcu splača, pa s tem ni čisto nič narobe.

Večji problem je, da take objave niso ustrezno označene kot promocijske. Ker to so.
Tako je. Zastonj. Vidis v tem je problem danasnje druzbe. Moski si, ko nekaj naredis iz sebe. Not who you are but what you are. Velika razlika. Medtem, ko so picke lahko sexi in kar so, ampak to pride s katastrofalnimi posledicami. Se mora moski prej izkazati in narediti iz sebe 'brand'. Jaz nobenega 20 letnega smrkavca ne jebem pet posto, ce nima nekaj za pokazati, mnenje zensk me pa naceloma ne zanima ker je njihova nrav totalno kontra moski produktivnosti in zaradi emocij niso sposobne graditi ali celo vzdrzevati sveta. Njihova vloga v druzbi je popopnoma drugacna in kot influencerke mi lahko pusijo k.urac in nic drugega.

Za dobro kosilo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Midva s punco imava tudi bi lahko rekel influenserski blog. Gre se za kraft pivo in naju tudi pivovarji sami kdaj kontaktirajo za reklamo, povabijo na kako pivo in tako dalje. Seveda ogromno piva tudi kupiva in nikoli v objavah ne kritizirava piva, ker je za mnoge ljudi pač to kruh in nama ni do tega. Sploh pa ne do prosjacenja. Če delaš dobro ti pač to ni treba ;)
No vidiš, točno tukaj leži problem. Zato pa jaz ne dam praktično nič več na mnenje bilo katerega influencerja, ker je podkupljen in dejansko ne sme povedati negativnih stvari. Večina novinarjev je pa tudi tukaj nekje. Sem se sam parkat opekel, ko sem kupil nekaj na podlagi mnenja kvazi poznavalcev in nikoli več. Nekatere sem tudi soočil s tem in takoj vidiš, da jim dol visi zate, važno da keš cinglja. Zelo malo ljudi si upa kritizirat neko stvar in to so večinoma neodvisne osebe, ki nimajo nobene povezave s proizvajalcem tiste stvari. Je pa res, da je priti do takega statusa, da lahko živiš od tega malo težje in dlje trajajoče kot pa se prodati za eno pivo ali prosjačit za to.
A mi poveš, zakaj se ti proizvajalci smilijo, kupci ki na podlagi TVOJEGA bloga kupijo nekaj in se recimo nategnejo, pa ne? A ti ni jasno, da ti bo tak gledalec samo spokal, ker mu bo takoj jasno, da si ali prodan ali pa nesposoben? V bistvu svojo kredibilnost uničuješ za kaj?
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.063
1.276
113
42
Za ocenjevanje piv imaš dosti blogov. Ne rabiš še enega. Midva sva tu za podpiranje obrti kraft piva. Kero je pivo je dobro bodo pa pivci ocenili. Niti ne piševa da je dobro. Pač še izognes ocenjevanju.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Če si resnično vpliven, te kontaktirajo sami. Se. E rabis prodajat, ko zadnja pocestnica.
Nekje je treba začet. In ne, ne kontaktirajo vedno sami. JNe kar treba poskrbet, da si zrave. Konklurenca je velika.ž

Malo mi je smešno da na te stvari folk (ne leti nujno nate) gleda kot na nekaj slabega, "umazanega", prosjačenje. Hej, marketing, biznis. Eden ponuja vpliv na publiko, drugi ga rabi. Koliko ima kdo vpliva in koliko ga kdo vrednoti, je pa stvar poslovnih pogajanj. Ali pa maluomnega prepucavanja, norčevanja in jokcanja, kadar se najdejo taki, ki tega ne razumejo. No obeh straneh. Ne res ni problem rečt, ampak kulturen pa lahko ob tem ostaneš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi