"Učinek" reklam se meri drugače. To kar si ti napisal je praktično direktna prodaja, kar z reklamo nima prav dosti oz reklama niti ni nujno namenjena direktni prodaji.
Morda promocija postavlja prepoznavnost znamke, morda loyalty, morda pa samo želi znamko povezati z nečem (aktivnostjo, življenjskim slogom, miselnostjo,.....)
Komotarja oz druge influencerje gleda določen krog ljudi. Morda jih zanima direkt produkt o katerem razglablja, morda pa jim je "influencer" všeč. Skorajda nima veze.
Firma, najsi bo avtomobilska/kozmetična/xy..... plača temu influencerju kolikor pač plača (kak avto z polnim tankom za čez vikend/teden, kakemu drugemu dajo kak izdelek zastojn oz plačajo par 100€,.....). V zameno dobijo par 1000 morda par 10.000 ogledov. Da bi podoben učinek dosegel z "klasičnim" oglaševanjem, bi moral vložek biti neprimerno višji, pa še vprašanje če bi dosegel ciljno skupino.
Da pa malce karikiram, še nikoli nisem avtomobila kupil samo zaradi reklame. Sem pa šel že kakega pogledat v salon ali na parkirišče od blizu zaradi reklame. Cilj oglaševalske agencije je bil tako dosežen.
Moč blagovne znamke je zelo zelo pomembna, jo je pa izredno težko doseči.
Globalna podjetja plačujejo astronomske vsote za oglaševanje. Tudi tista najbolj uveljavljena za katere bi mislil da ne potrebujejo oglaševanja. Budget za oglaševanje/sponzoriranje se pa z rastjo delnic in prodaje samo še dviguje in tempo oglaševanja stopnjuje.
Če podjetju uspe povezati influencerja, katega občinstvo je potencialni kupec izdelka je pa to zelo zelo poceni "direktna reklama". V primerjavi z klasičnim oglaševanjem je to neprimerno lažje, ceneje in bolj učinkovito.