Influenferke - Generacija JAZ in nategovanje

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
"Učinek" reklam se meri drugače. To kar si ti napisal je praktično direktna prodaja, kar z reklamo nima prav dosti oz reklama niti ni nujno namenjena direktni prodaji.
Morda promocija postavlja prepoznavnost znamke, morda loyalty, morda pa samo želi znamko povezati z nečem (aktivnostjo, življenjskim slogom, miselnostjo,.....)

Komotarja oz druge influencerje gleda določen krog ljudi. Morda jih zanima direkt produkt o katerem razglablja, morda pa jim je "influencer" všeč. Skorajda nima veze.
Firma, najsi bo avtomobilska/kozmetična/xy..... plača temu influencerju kolikor pač plača (kak avto z polnim tankom za čez vikend/teden, kakemu drugemu dajo kak izdelek zastojn oz plačajo par 100€,.....). V zameno dobijo par 1000 morda par 10.000 ogledov. Da bi podoben učinek dosegel z "klasičnim" oglaševanjem, bi moral vložek biti neprimerno višji, pa še vprašanje če bi dosegel ciljno skupino.
Da pa malce karikiram, še nikoli nisem avtomobila kupil samo zaradi reklame. Sem pa šel že kakega pogledat v salon ali na parkirišče od blizu zaradi reklame. Cilj oglaševalske agencije je bil tako dosežen.
Moč blagovne znamke je zelo zelo pomembna, jo je pa izredno težko doseči.
Globalna podjetja plačujejo astronomske vsote za oglaševanje. Tudi tista najbolj uveljavljena za katere bi mislil da ne potrebujejo oglaševanja. Budget za oglaševanje/sponzoriranje se pa z rastjo delnic in prodaje samo še dviguje in tempo oglaševanja stopnjuje.

Če podjetju uspe povezati influencerja, katega občinstvo je potencialni kupec izdelka je pa to zelo zelo poceni "direktna reklama". V primerjavi z klasičnim oglaševanjem je to neprimerno lažje, ceneje in bolj učinkovito.
Bom samo še malenkost dodal: nekateri infulencerji kasirajo tudi krepko več kot "par 100 EUR". Ampak kot si napisal, dokler matemetika "cena ogleda v ciljni skupini" in vse ostalo drži, se pač splača plačat. Če ne, ne plačaš. Kot sem zgoraj napisal, nisem marketingar, ampak sodelujem pa z njimi dovolj da ve, da morajo biti stvari zelo dodelane in utemeljene in gre zlahka 90%+ predlogov v koš ...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
treba je vedet, da en yt filmček traja precej dlje kot 30s oglas na tv, pa tud ostane za vedno.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.423
964
113
Bom samo še malenkost dodal: nekateri infulencerji kasirajo tudi krepko več kot "par 100 EUR". Ampak kot si napisal, dokler matemetika "cena ogleda v ciljni skupini" in vse ostalo drži, se pač splača plačat. Če ne, ne plačaš. Kot sem zgoraj napisal, nisem marketingar, ampak sodelujem pa z njimi dovolj da ve, da morajo biti stvari zelo dodelane in utemeljene in gre zlahka 90%+ predlogov v koš ...
Komotar kasira cca. 3.000€ za lepe besede o vsakem avtu.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.780
1.596
113
Emona / Carnium
marketinških? dvomim.
Beliv mi.
S pojavom voucherjev se je namnožilo naročnikov in posledično "agencij", ki te naročnike servisirajo, čeprav ne naročnik, ne agencija ne ve niti zakaj bi imeli spletko, štacuno, rezervacije,...niti kaj je marketinška strategija in zakaj je ne moreš pripraviti v dveh tednih pa take fore...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
če v enem mesecu narediš agencijo, pa dobiš že prve stranke ... to je tud nekaj vredno :D
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
to je ona scena, kaj misliš kolk audijev GTjev so prodali, glede na reklame na tisoče..... 5? 3? pač mel bi GTja za 100 kilo, domov pa greš s polotom, jahresvagen.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
Zakljucil z njim ker zahteva placilo za svoje delo?

to je ona, povej mi da si slovenc brez da mi poves da si slovenc?
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.451
3.766
113
A se že ve kje je posajenih 13.000 dreves iz farse Komotar & triglavski ledenik?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Potem ti veš več kot jaz, ki sem mu račune plačal.
Daj, resno, natančno preberi kaj sem napisal (in ne kaj ti želiš razumet). Hint: predvsem pojem "na splošno".

Poleg tega sem ziher, da ni šlo za sladko/kisle (njegova oblika testa avta). Je pa vseeno narobe, da tisto, kar je plačano, ni jasno označeno kot plačana objava, to se pa strinjam. Ampak to bi moralo biti najprej zakonsko jasno določeno (s sankcijami vred).