To samo pomeni, da imajo preveč cajta... In si ga zapolnijo s "puhlimi" zadevami...Fak, prideš z dopusta pa se ti vse nagrmad na isti dan…
Dol bi ostala in bila še naprej naravno grda, zdaj je pač umetno grda.Fak, prideš z dopusta pa se ti vse nagrmad na isti dan…
Zakaj si tak, veš kok je ona kul. Vsakič ko ima q&a ji vsi pišejo kok je lepa, pristna, naravna, prisrčna,… to ne morš verjet kok si pumpajo egoDol bi ostala in bila še naprej naravno grda, zdaj je pač umetno grda.
daleč od tega, da bi ga zagovarjal, ker tudi meni dostikrat ne potegne... od vse smetane, pa je res ene redkig, ki glasno pove, da gre za sponzorirano objavo in, da če komu ne paše, naj raje "prestavi kanal". Ne naredi to čisto vedno. Ob večjih zadevah pa.Dobi pa od uvoznikov. Nima veze. In koliko Audijev A8, Mercedesov S ali podobni bodo vec prodali, ker je Komotar afne gunca? Nic.
In glej ga zlomka, ko je treba pozimi ja smucanje ali pa poleti ja morje je na testu kombi, z gorivom seveda. No, razen letos se mi ni izslo, je moral s svojim avtom.
Pa razna Horman v Karcher, ipd. Nic narobe, samo napise naj, da gre za sponzorirano objavo.
Nisem mislil omejeno na SLO. Globalno.Res je, pri nas resnih medijev ni.
Če ne bi bilo učinka, ne bi dobil avta na test. In če ne bi bilo učinka, tudi ne bi razni Grosbasketi in Karcherji plačevali.Dobi pa od uvoznikov. Nima veze. In koliko Audijev A8, Mercedesov S ali podobni bodo vec prodali, ker je Komotar afne gunca? Nic.
Točno tako. Kdor hoče tehnično, specializirano, bo šel gledat v specializiran medij. Tisti, ki pa info nabirajo od influencerjev, pa k njim. Kot si napisal, vsakemu svoje. Tisti, ki bi rad prodal, pa glede na ciljne skupine razporeja denar.Točno tako. Vlogov, ne opisov.
Kupuješ avto in se odločiš še njega pogledati po ogledu carwow, carbuyer, pit-stop, marek drives... opisov. 5 minut glumi, neke unboxinge dela (itak sponzorska roba), otroka vlači v kader, da kao slučajno igrivo pleza pred kamero... nato pa pove nekaj o avtu, od tega je veliko bučk glede na predhodno slišane reviewe.
Vsakemu pa svoje, enim je verjetno všeč tak nastop.
Pa kaj dejansko kdo pride k vam pa reče ID.3 bi kupil ker sem Komotarja gledal? Al kak to merite učinek?Tisti, ki bi rad prodal, pa glede na ciljne skupine razporeja denar.
Ce bi se vsi avtomobilisti zmenili, da nihce ne da avta, se ne bi nic zgodilo. Ampak se je to nemogoce zmenit, ker je vedno vsaj en spilferderber.Če ne bi bilo učinka, ne bi dobil avta na test. In če ne bi bilo učinka, tudi ne bi razni Grosbasketi in Karcherji plačevali.
Obstaja tud indirekten učinek, če boš videl ID3 na vsakem koraku je sigurno večja šansa da ga boš kupil, kot če ga ne.Pa kaj dejansko kdo pride k vam pa reče ID.3 bi kupil ker sem Komotarja gledal? Al kak to merite učinek?
Kako vezo ima to s Komotarjem? Ali pa katerimkoli vanabe "vsiljevalcem" (influencerjem)?Obstaja tud indirekten učinek, če boš videl ID3 na vsakem koraku je sigurno večja šansa da ga boš kupil, kot če ga ne.
Pa kaj dejansko kdo pride k vam pa reče ID.3 bi kupil ker sem Komotarja gledal? Al kak to merite učinek?
"Učinek" reklam se meri drugače. To kar si ti napisal je praktično direktna prodaja, kar z reklamo nima prav dosti oz reklama niti ni nujno namenjena direktni prodaji.
Morda promocija postavlja prepoznavnost znamke, morda loyalty, morda pa samo želi znamko povezati z nečem (aktivnostjo, življenjskim slogom, miselnostjo,.....)
Komotarja oz druge influencerje gleda določen krog ljudi. Morda jih zanima direkt produkt o katerem razglablja, morda pa jim je "influencer" všeč. Skorajda nima veze.
Firma, najsi bo avtomobilska/kozmetična/xy..... plača temu influencerju kolikor pač plača (kak avto z polnim tankom za čez vikend/teden, kakemu drugemu dajo kak izdelek zastojn oz plačajo par 100€,.....). V zameno dobijo par 1000 morda par 10.000 ogledov. Da bi podoben učinek dosegel z "klasičnim" oglaševanjem, bi moral vložek biti neprimerno višji, pa še vprašanje če bi dosegel ciljno skupino.
Da pa malce karikiram, še nikoli nisem avtomobila kupil samo zaradi reklame. Sem pa šel že kakega pogledat v salon ali na parkirišče od blizu zaradi reklame. Cilj oglaševalske agencije je bil tako dosežen.
Moč blagovne znamke je zelo zelo pomembna, jo je pa izredno težko doseči.
Globalna podjetja plačujejo astronomske vsote za oglaševanje. Tudi tista najbolj uveljavljena za katere bi mislil da ne potrebujejo oglaševanja. Budget za oglaševanje/sponzoriranje se pa z rastjo delnic in prodaje samo še dviguje in tempo oglaševanja stopnjuje.
Če podjetju uspe povezati influencerja, katega občinstvo je potencialni kupec izdelka je pa to zelo zelo poceni "direktna reklama". V primerjavi z klasičnim oglaševanjem je to neprimerno lažje, ceneje in bolj učinkovito.
Na nekaterih izdelkih celo piše, da so znani iz televizijskih reklam.seveda vs eje v psihologiji, če ti na tv colgate pasto pokažejo 1000x ostale pa 3x, je v podzavest da drugo ne obstaja, tudi če vidiš v trgovini, misliš da ni res. Tak je stem psihiranjem in količino prikazov.
Marketingar nisem, tako da v teh digitalnih časih ne poznam več vseh načinov merjenja dosega, engagementa in ostalih KPIjev. Se s tem kolegi v marketingu in na agenciji ukvarjajo.Pa kaj dejansko kdo pride k vam pa reče ID.3 bi kupil ker sem Komotarja gledal? Al kak to merite učinek?