In kako bo potem šofer vedel kdo ima prednost ‍

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Prav, danes je očitno tako.

V mojih časih bi imel modri prednost. Jaz sem rdeči in zato me točno v tej situaciji vedno malce čakajo. :rolleyes:

Lej, bmk, na cesti sem pol življenja. Tale situacija je pa zares primer slabe prakse. "Pravilo srečanja" je malce švoh definirano. Še vedno trdim, da je bolj prav (in bolj logično), da tisti ki zavija iz stranske na prednostno (aha, tokrat modri), ima prednost pred onim ki pelje iz stranske na stransko. Ne glede na znake. Če so pa še znaki - je pa še toliko bolj jasno.

Takrat ko so jo, torej naredili to spremembo, so jo naredili zelo revolucionarno. Spomnim se nekaj takih podvigov v 90. letih, ampak nisem razčiščeval. Opazil v prometu sem pa.
Najbolje, da začnemo vsi vozit tako kot se nam zdi najbolj pravilno ter opustimo CPP. Še posebno osnove CPPja ki se niso spremenile že 40+ let
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
tako kot je napisal snecer. razen če tisti sivi zadaj v križišču zavija desno, potem ga rdeči in zeleni ne rabita čakat.
se je pa rdeči nekoliko pregloboko v križišču ustavil...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.862
6.520
113
no, tako nekako bi morale izgledati take debate. 3 posti, ker se vsi strinjajo. Ko imaš pa križišča, ko se med seboj skregajo strokovnjaki, učitelji in seveda za povrh še običajni vozniki, ki so si za to uganko vzeli časa, kolikor so ga rabili (ker niso v tem križišču stali), še malo ostale odgovore počakali in potem naknadno merili kdo ima daljšega in virtualno jemali izpite na 8 straneh, potem je nekaj narobe... Če je cilj varna vožnja, ta ne more biti dosežena s kompliciranjem, ki se pojasnjuje z dodatnim kompliciranjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi
15. jan 2019
3.459
1.086
113
no, tako nekako bi morale izgledati take debate. 3 posti, ker se vsi strinjajo. Ko imaš pa križišča, ko se med seboj skregajo strokovnjaki, učitelji in seveda za povrh še običajni vozniki, ki so si za to uganko vzeli časa, kolikor so ga rabili (ker niso v tem križišču stali), še malo ostale odgovore počakali in potem naknadno merili kdo ima daljšega in virtualno jemali izpite na 8 straneh, potem je nekaj narobe... Če je cilj varna vožnja, ta ne more biti dosežena s kompliciranjem, ki se pojasnjuje z dodatnim kompliciranjem.
čakaj, da se oglasi kakšen s kupljenim izpitom in bmwjem
 
  • Haha
Reactions: luciano

damirj

Guru
9. maj 2012
5.244
2.379
113
tako kot je napisal snecer. razen če tisti sivi zadaj v križišču zavija desno, potem ga rdeči in zeleni ne rabita čakat.
se je pa rdeči nekoliko pregloboko v križišču ustavil...

Tisti rdeči se je kar globoko notri v križišču ustavil, očitno ima namen nadaljevat na desnem pasu, zeleni kamion pa po levem pasu.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ampak res, v križišču ne smeš menjavati pasov. Tu imaš pa ob zavijanju levo na razpolago , torej iz enega možnost na dva pasova. Rdeči bi moral voziti skozi križišče na levi vozni pas. Desni ostane prost za onega sivega zadaj, ki zavija na svojo desno. Rdeči je vsekakor predaleč v križišču, pa tudi zavijati je že nekaj začel, kar tudi ni dovoljeno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

damirj

Guru
9. maj 2012
5.244
2.379
113
V bistvu pravilno je, da bi rdeči in zeleni zavila levo na levi pas, sivi avto pa desno in nadaljuje po desnem pasu.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.115
1.055
113
Ampak res, v križišču ne smeš menjavati pasov. Tu imaš pa ob zavijanju levo na razpolago , torej iz enega možnost na dva pasova. Rdeči bi moral voziti skozi križišče na levi vozni pas. Desni ostane prost za onega sivega zadaj, ki zavija na svojo desno. Rdeči je vsekakor predaleč v križišču, pa tudi zavijati je že nekaj začel, kar tudi ni dovoljeno.
Tu se pa strinjam z Demzom.
V križišču ne menjaš pasov. Če gre iz enega na dva, greš na levega.

Je pa še ena nesmiselnost v animaciji.
Avtobus ima na tleh samo puščico za naravnost, v križišču pa je narisana čtrkana črta, kot da lahko tudi levo zavija.