1. Potem pelji avto k avtoelektrikarju in ga opozori, da je akumulator še prvovgradni.
2. Če imaš slučajno volmeter in polnilec pri roki, izmeri, koliko polni alternator akumulator pri prižganem motorju (okrog 14,20V bi bilo idealno, za nadaljno diagnozo predpostavimo da je res tako. Vsaj moralo bi bit tako na 7 let starem avtu.).
Nato izmeri napetost akumulatorja pri odklopljenih klemah, ne sme biti pod 12,50 V. Če je manjša, potem bi jaz najprej šel kupit nov akumulator (znamke Topla se v širokem loku izogni), ker tale ne bo zdržal še ene zime...
3. Če pa imaš voljo eksperimentirati, potem daj akumulator polniti čez noč in zjutraj spet priklopi kleme od avta nazaj in poglej, če bodo težave izginile. In čez dva dni spet izmeri napetost na akumulatorju z odklopljenimi klemami, in če bo ta spet zlezla pod 12,50 V je akumulator absolutno zanič in ga je v vsakem primeru treba zamenjati.
4. Če je napetost, s kateri alternator polni pri vžganem motorju v prostem teku pod 14V (ali nad 14,40V), potem glej prvo točko.