Eh no..nemški pleh...hyundai mi ne deluje preveč nemški.
Test avtov iz naslova je za moje pojme hudo zajeban..test puntiča pa je od evropskega preskusa, kjer če se ne motim, gre za klasičen čelni trk...torej si z njim tule nimamo kaj pomagat.
A komentiral sem na splošno to, da bi airbag nekje hudo bolje reševal situacijo...sem siguren da bi ob takih testih praktično vedno lutko zabrisalo v kot (izven linije airbaga) enostavno zaradi sil ki delujejo na lutko...zdaj kako bi se človek obnašal v takem primeru žal ne vemo.
Je pa dejstvo da ljudje nismo lutke...ko sem jas sedel v Unotu...in čelno nabil nabito babo, ki je šla v krožnem po levi...nisem bil kot lutka. Seveda tudi airbaga nisem imel...
...tako da...mlahavo se ljudje ne obnašamo za volanom, to vem (kvečjemu mrtvo nažgan...ok...ta, ki sem jo jaz nagazil oz. ona mene je bila cca. kot lutka)...jaz sem se lepo z rokami držal volana, ki ga je zabilo do armature (lutke pa?) privezan a še imel občutek da sem prednjo šipo sesul z glavo (k sreči se je zdrobila sama tik pred očmi) verjetno ob trku iz testa v začetku teme, bi tudi glava 'letela' malo drugače.
Tako da...tule uletet z eno znamko modela avta....češ da je pa tam čist drugač je malo ne smešno.
To je moj point.
(Meni so testi itak bolj kot ne iluzija...đabe tebi velik zvezdic pri 50 km/ h trku na testu...če ga sam prigoniš v drevo pri 130 km/h...ob silah, ki se sproščajo pri takih hitrostih je irelevantno ali je spredaj na havbi trokraki nišan ali dacia logan. In v tem je keč miselnosti folka ker misli, da če si je kupil ultra wagon z pomasgali, ki porabijo vse črke abecede, je pa zato 'varen' in nedotakljiv..(in seveda, gremo po gasu)...eee, jes kura.c).