Citat:
Uporabnik shift pravi:
umirjen način vožnje.motor ki bi bil lahko vodljiv.in ne prenizek.mam namreč 190cm torej kaki šporntiki odpadejo.
gledam hornetke zdej na netu pa se mi tudi zelo dopade.kvaliteta pa je verjetno veliko boljša kot pri hyosungu najbrž.
Če bi malce na grobo rekel gre nekako takole: eno- in dvo-valjniki so kot turbodizli, ogromno navora pri nizkih obratih ter relativno majhna končna moč, z njima tudi zelo nizka poraba. Vrstni 4-valjniki so kot Honde. Spodaj in na sredi nič, potem se jim pa zmeša.
Fazer je zelo dober moped, ki pa ima malo moči in navora do 8k rpm. Potem pa naenkrat vse.
Imaš tudi Hondo VFR, ki kot edina uporablja VTEC med mopedi. VFR že tradicionalno slovi.
Če sklepaš iz prvega odstavka ti priporočam da gledaš za eno- in dvo-valjniki za umirjeno vožnjo. Priporočam Rotaxov motor, ki ga najdeš v BMW 650GS, v Aprilii Pegaso 650, v Yamahi XT, Yamaha MT-03, pa še kje. Dvo-valjnik: Suzuki SV650 ali njegov "bratranec" z istim agregatom Suzuki V-STROM 650. Vsi ti mopedi gredo na 4l na 100km. SV pa ima manj kot 4 sekunde do 100km/h, če dvomiš v njihovo moč.