Napaka zaradi nepoznanih vhodnih parametrov števca je dokaj velika + da ne govorimo da števec meri hitrost glede na obrate kolesa kar je tudi "narobe". Tako da fizikalno je meritev v vozilu za en ku..., GPS je vsaj 10x če ne 100x bolj natančen. Je pa tudi res da že precej vozil (lahko) pobira hitrost iz več virov, tudi iz GPSja.
Sicer za primerjavo, nova zimska guma 9mm profila ali pa "zlizana" zakonsko ustrezna guma z 1.6mm profila. Razlika v premeru gume je 2x7.4=15mm. Nek osnovni premer 16 col gume je od oka recimo 60cm, po pir-ovski formuli:
Zlizana guma (1.6mm) -> 2pi*(60/2) = 188.5cm
Nova guma (9mm) -> 2pi*(61.5/2) = 193.2cm
Razlika v obsegu enake/iste gume je torej 2.5% in za toliko ti bo tudi "pravi" števec kazal drugače. Torej na AC je razlika že kar vidna. Tu je potem potrebno še upoštevat recimo neenakost dimenzij različnih gum kjer lahko pridemo tudi do 5% razlike brez upoštevanja profila (za legalne dimenzije). Torej na koncu imaš lahko samo z menjavo gum 7-8% razlike v hitrosti, kar je OGROMNO!