Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ene gume se že po defaultu obrabljajo po robovih (Bridgestone?) - verjetno ker imajo bolj mehko steno.
Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
zamenjaj gume tako da menjaš zdaj zunanji rob na notranjega ,seveda pa moreš gumo vzet s feltne dol in jo obrnit ,ter na novo zmontirat.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
zamenjaj gume tako da menjaš zdaj zunanji rob na notranjega ,seveda pa moreš gumo vzet s feltne dol in jo obrnit ,ter na novo zmontirat.
To je super ideja, ja. Požvižgajmo se na smer vrtenja!
tule si kiksnil in je bila potem huda kri.Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
,seveda pa moreš gumo vzet s feltne dol in jo obrnit ,ter na novo zmontirat.
Citat:
Uporabnik alcazar pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
zamenjaj gume tako da menjaš zdaj zunanji rob na notranjega ,seveda pa moreš gumo vzet s feltne dol in jo obrnit ,ter na novo zmontirat.
To je super ideja, ja. Požvižgajmo se na smer vrtenja!
Malo logično poštudiraj. Če gumo na felgni obrneš in jo namontiraš na drugo stran vozila, kam se bo vrtela? Problem je pa pri gumah, ki imajo določeno katera stran je zunaj in katera znotraj (nimajo pa določene smeri vrtenja), pri teh pa potem ne moreš tega izvajati.
Drugače ta ideja ni slaba, ampak to bi moral potem delati vsako leto in ne šele potem, ko je razlika med zunanjim in notranjim robom že 5mm.