Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Tole je pa totalno neumno in skregano z logiko! Si bolj pameten, kot cel kup inženirjev. Poleg tega imaš gume pobrane samo po sredini. Pa si se vprašal zakaj? Saj ima guma tudi večinoma samo srik po sredini s cestiščem! Sploh si ne upam zamislit, kako se voziš po mokri cesti...
Tole je pa totalno neumno in skregano z logiko! Si bolj pameten, kot cel kup inženirjev. Poleg tega imaš gume pobrane samo po sredini. Pa si se vprašal zakaj? Saj ima guma tudi večinoma samo srik po sredini s cestiščem! Sploh si ne upam zamislit, kako se voziš po mokri cesti...
Poanta je, da če je predpisno xx barov je najboljše za avto, seveda ob predpostavki, da so namontirane dotične gume, kot je napisano! Ne pa za 20 , 30% več, "se bolje počutijo"....
Hotel sem povedat da nekateri tukaj mislijo da je funkcija za tlak v gumah "težji avto -> večji tlak" .. kar seveda ni res. Enako ni res da večja guma pomeni večji tlak, kvečjemu ravno obratno. Gume z nekim klasičnim presekom (višino) so v širših dimezijah manj napolnjene kot gume z manjšo širino .. je pa res da nizkopresečne gume rabijo "večji tlak", kot baloni.
Glede obtežitve avta in tlaka v gumah je pa tako da se bo tlak v gumi avtomatično povišal če bo avto naložen, tako da recimo večji tlak ob obtežitvi je bolj kot ne POSLEDICA obtežitve ne pa obratno.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.