Gume - koliko barov?

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.731
113
LOOL, zakaj jih kar z betonom ne zafilaš.

pol ti jo lepo pobira po sredini?
bonk.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
lol moj avto tehta za dva cliota, zakaj jih kar na 1.3 bare ne napolnim
tongue-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Nekaj veze že mora imeti, če proizvajalec zahteva za polno obtežen avto bolj polne gume kot za praznega
rolleyes-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
smile-1.gif
tukaj mi napise 2.5, tovarna pravi pa 2.9. jaz imam zmeraj malo vec napumpane, trenutno se na 3.2 idealno pocutijo.

Tole je pa totalno neumno in skregano z logiko! Si bolj pameten, kot cel kup inženirjev. Poleg tega imaš gume pobrane samo po sredini. Pa si se vprašal zakaj? Saj ima guma tudi večinoma samo srik po sredini s cestiščem! Sploh si ne upam zamislit, kako se voziš po mokri cesti...
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
smile-1.gif
tukaj mi napise 2.5, tovarna pravi pa 2.9. jaz imam zmeraj malo vec napumpane, trenutno se na 3.2 idealno pocutijo.

Tole je pa totalno neumno in skregano z logiko! Si bolj pameten, kot cel kup inženirjev. Poleg tega imaš gume pobrane samo po sredini. Pa si se vprašal zakaj? Saj ima guma tudi večinoma samo srik po sredini s cestiščem! Sploh si ne upam zamislit, kako se voziš po mokri cesti...
bonk.gif

zakaj bi se po mokri cesti slabše vozil - saj so ožje gume (kar dosežeš če bolj napumpaš) boljše za dež kot širše
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Poanta je, da če je predpisno xx barov je najboljše za avto, seveda ob predpostavki, da so namontirane dotične gume, kot je napisano! Ne pa za 20 , 30% več, "se bolje počutijo"....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Nekaj veze že mora imeti, če proizvajalec zahteva za polno obtežen avto bolj polne gume kot za praznega
rolleyes-1.gif

Hotel sem povedat da nekateri tukaj mislijo da je funkcija za tlak v gumah "težji avto -> večji tlak" .. kar seveda ni res. Enako ni res da večja guma pomeni večji tlak, kvečjemu ravno obratno. Gume z nekim klasičnim presekom (višino) so v širših dimezijah manj napolnjene kot gume z manjšo širino .. je pa res da nizkopresečne gume rabijo "večji tlak", kot baloni.

Glede obtežitve avta in tlaka v gumah je pa tako da se bo tlak v gumi avtomatično povišal če bo avto naložen, tako da recimo večji tlak ob obtežitvi je bolj kot ne POSLEDICA obtežitve ne pa obratno.