GP AVTO izkušnje

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Če DSG in dizel, potem samo 2.0TDI
wink-1.gif
.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
če jih praktično ni, mogoče kak passat, octavia pa golf pa je praktično nemogoče najt
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Če dsg, potem v oljni kopeli in redno servisiran.... Pri 1.6 tdi je z suho sklopko....
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
1.6 bi šel skozi kakšen slovenskega porekla do 2l starosti, da ima še lepo 4l garancije oz. jamstva...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
če jih praktično ni, mogoče kak passat, octavia pa golf pa je praktično nemogoče najt

Ce bodo crkovali bodo crkovali oboji, od 1.6 do 2.0, suhe, mokre, kaksne hoces sklopke. VW pac. V okolici je zgodb kar nekaj, od katastrof z 2.0 do 1.6 brez najmansjega problema.
Gre samo zato da bos pri nas redko nasel avto ki je posteno in konkretno servisiran. Pri nas to kupuje lumpenproletariat (zraven ne manjkajo "ugodni" nakupi iz nemcije) ki komaj krpa iz mesca v mesec, in temu so primerni tudi avtomobili pod haubo, so pa v glavnem cisti in redno umivani, ker je to vse kar premorejo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
no ja, še vse do zdaj kaj sem preveril, so bili ok, oz preden grem sploh gledat, preverim servisno zgodovino, zanimivo da imajo vsi, tud uvoženi, servise dsg, menjave gum na pooblaščenih (verjetno operativni lizingi) ... tak da ne vem od kje ta fama, da razen alterja nihče ne servisira avtov
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
če jih praktično ni, mogoče kak passat, octavia pa golf pa je praktično nemogoče najt

V okolici je zgodb kar nekaj, od katastrof z 2.0 do 1.6 brez najmansjega problema..

veš to ko se avti šraufajo na pooblaščenem servisu in v garanciji očistijo egr. No vsaj stranki se ta zgodbica proda. V resnici se pa egr menja ampak ne upajo naglas govorit. Zdaj pa v te zgodbice vključi to kolkokrat so komu "sčistli" EGR v garanciji. pa bo slika malo drugačna.
Glej jaz sem si posebej ključe zbrusil, da sem prišel zraven in ga menjal brez demontaže DPF-a tolko smo jih menjavali. Pa ni bil vw servis
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
A 1.6 105ps se je treba vseh letnikov izogibat? 110ps so kaj boljši?

Kaj pa vem, za to kar jaz poznam nekaj 1.6 TDI iz prve roke ni bilo z nobenim posebnih problemov, ne 105, ne 110... so pa bili vsi ročni, prvi lastniki oz. z znano zgodovino, servisirani na pooblaščencu, torej ne avti iz zadnejga odstavka posta uporabnika @blackjack.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Probleme imajo tisti, ki si avto kupijo samo v štacuno (ali k maši) in tisti, za katere je delovno območje motorja od 1000-1500 obratov.

Sodelavec vozi 1,6tdi že peto leto, brez enega problema, jaz recimo 2.0 tudi že 4,5 let, prevozil 130k km in zaenkrat vse ok. Vem da verjetno kdaj bo kaj, a že to da sem imel do sedaj mir je zelo pozitivno (po alterju naj bi zafrkavalo že prej).
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
1.9 JTD star 15 let vozi 674k km in vse ok. Prvi motor,šobe, menjava sklopke in vztrajnika pri malo nad 430k .
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
ja takih motorjev ni več. To je bil samo še 1.9 PD tdi. Potem se je pa nehalo z neuničjivimi motorji
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
466
83
no jaz mam pa g4 PD 1.9 :D
za 300 eur kupil pred leti z okvaro turbine
tongue-1.gif


delovček...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Ksz
Pa saj pri avtu lahko se kaj drugega nagaja oziroma dela stroske kot motor.
In to vecje kot sam motor.

Se pa lahko.strinjam da je PD motor ok. Okoli njega pa zna biti zalost. Vsaj prindolocenih modelih
 
Nazadnje urejeno: